|
|
kenny
|
|
|
data is niet leidend , we zien toch dat hij er niks van kan , hij is gekocht voor zijn doelpunten maar in de praktijk zien we toch dat een stap hogerop te hoog is voor hem blijft een erg domme aankoop en ook nog veel te veel voor betaald |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sinds de eerste blessure van Steijn zijn de resultaten minder geworden.
Kan toeval zijn Of niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niet perse mijn type speler maar ik blijf erbij dat als hij fit is en consequent basis staat hij er 10-15 maakt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 februari 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Schijnt weer fit te zijn, als je zijn vader mag geloven. Zal uiteraard nog wel wedstrijfit moeten worden. Maar het lijkt erop dat hij dit seizoen nog minuten kan maken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Fijn.
Ik wil hem nog niet afschrijven. Ik had hem niet gekocht en zeker niet voor dat bedrag. Maar die jongen kan het scoren niet verleerd zijn, 12-15 goals in de Eredivisie moet hij halen als hij een seizoen lang fit is. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vind inderdaad ook dat we het nog een seizoen moeten proberen. Met iets minder druk op hem en iets meer ervaring. En hopelijk ook fit.
Feyenoord moet tegelijk wel een manier vinden om hem bij het spel te betrekken, als hij middenvelder is. Het is m.i. te beperkend als hij alleen naast de spits staat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ik denk dat we m meer gemist hebben dan je denkt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Steijn was goed voor meer dan vijftien goals bij FC Twente. Misschien moet Feyenoord wel anders spelen, want Steijn loopt zich helemaal verrot. Hij komt overal te laat en bij Twente was hij overal op tijd. Het aanvoerder maken en die band weer afpakken, sloeg natuurlijk ook nergens op.
Jan Boskamp gisteren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hij is wel duidelijk een ander type dan onze overige middenvelders. Die drie die nu spelen zijn ook niet echt complementair aan elkaar. Dus ja, in dat opzicht alleen al mis je iemand die voor de bal kan spelen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
piet de paler