|
|
Stylzz
|
|
|
| Zijn prijskaartje drukt zwaar op hem en de beeldvorming |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Had ook nooit aanvoerder moeten worden gemaakt ,dat weegt ook nog eens extra zwaar. Want hoe ga je daar mee om als jezelf ook beseft dat je er op dit moment eigenlijk nog niet klaar voor bent. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vind gewoon oke hoor, is basis maar kan en moet beter, zorgt door zn loopacties naar/in 16 (die helaas minder opvallen) maar er mede meer ruimte kan onstaan voor diepte loopjes ueda wat je in wat goals terug kunt zien aangezien je als verdediger keuzes moet maken
Overgens helemaal eens met Leon, aanvoerder gelijk maken ook nooit gedaan, laat hem nu eerst lekker jaartje zoals alle andere nieuwen wennen bij ons en zn ding zo goed mogelijk proberen te doen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Mwah. Dat zie ik niet zo. Maar ik kan dan ook best veel hebben voor ik iemand arrogant vind |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kan ook een poging zijn om zijn onzekerheid te boosten in de hoop dat het publiek achter hem gaat staan. Mijn tip voor hem is dan laat het maar even gaan |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik denk dat het binnenkomen bij een club en gelijk aanvoerder maakt er meestal voor zorgt Dat hij daardoor voelt zich enorm verantwoordelijk voelt en gelijk flinke extra pak op zn rug om ons bij de hand te nemen dat idee heb ik er erg bij
Soortje te over ijverig zich dankzij zn gegeven status(wat zo voelt) wat ook nog wel eens ten koste kan gaan van momentum voor de goal enzo, zal me trouwens ook absoluut niet verbazen hij aan meeste km bij ons zit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 oktober 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Heb toch liever iemand die slim loopt dan veel loopt.
Anders had die beter marathonloper kunnen worden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 - 21:52 schreef DMD het volgende:Heb toch liever iemand die slim loopt dan veel loopt. Anders had die beter marathonloper kunnen worden. Haha. Maar hij komt best veel in scoringspositie. Dan moet je wel slim lopen. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Dan heb ik toch liever iemand die 1x in die positie komt en scoort dan iemand die 10x in die positie komt en niet scoort |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hamstring?
Hopelijk valt het mee |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Toen hij langs RVP liep tikte hij volgens mij de achterkant van zn linker bovenbeen aan. Kan verbeelding zijn hoor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zie m nu net ff door t beeld rennen Dat zal geen hamstring zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Dan had ie wel ijs erop gehad |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ja ik zie t nu ook haha. Gelukkig verbeelding dus. Paste helemaal in t scenario van deze week |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Bleek toch de hamstring te zijn. Maar vooral uit voorzorg. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Robin van Persie kan na de wedstrijd tegen FC Volendam (3-1) nog geen update geven over Sem Steijn. De middenvelder moest een kwartier voor tijd het spel verlaten met een hamstringblessure, maar zei zelf voor de camera van ESPN dat hij niet geblesseerd is. Iets waar Van Persie zijn twijfels bij trekt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Hij begint zich aan te passen aan zijn nieuwe club.... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 november 2025 - 21:57 schreef tomson het volgende:[..] Toen hij langs RVP liep tikte hij volgens mij de achterkant van zn linker bovenbeen aan. Kan verbeelding zijn hoor. Dat kleine seintje was dus wel degelijk wat ik zag. Toen ik anderen hoorde twijfelde ik weer maar het klopte toch. Mooi klote dat het wederom een trend begint te lijken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heeft meegetraind en gaande goede kant op.
Zou mooi zijn als hij zondag terug is |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hopelijk horen we vandaag meer.
Volgende week interlands. Misschien willen ze geen risico nemen met een extra week rust op de planning |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Gezien z’n Instagram is hij terug vanavond. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 - 18:35 schreef Stylzz het volgende:Denk dat hij belangrijker is dan jullie zien. zonder bal. En dat je t pas ziet als hij niet meedoet. Ik vind dit ook zichtbaar zonder Steijn is de aanval minder en zijn we veel slechter in de tegenstander vast zetten |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Loopt zoveel te klagen. Laat het daardoor soms lopen. En verhinderd notabene een snelle aftrap omdat hij in de middencirkel blijft ouwehoeren tegen de scheids. Notabene Ueda die hem moet wegtrekken. Bizar moment. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Veel te veel voor betaald. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Voor Tengstedt en Borges zeker. Diarra geloof ik nog wel in |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Wel Twente 18 Miljoen rijker gemaakt.
Die lachen de ballen uit hun broek. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Matige speler (met wel potentie) maar in niets een aanvoerder. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Morgen zijn wel de potjes waar je goals van hem mag verwachten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Overal te laat, verliest vrijwel elk duel. Ergernis. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Gaat gewoon scoren let maar op |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| heeft helemaal niks van een atleet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Ziet er niet uit. Armoedig |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Hij heeft toch een hoop meer moeite met het bestrijken/verdedigen van ruimtes dan gehoopt. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die scoorde wel vaker |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En ging er ook met gestrekt been in als het gevraagd werd |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| kut aankoop , is gewoon niet geschikt voor dit niveau , en dan nog 13milj voor betalen is helemaal hersenloos |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Bagger. Niets van een aanvoerder. Niets van kwaliteit. Sprekend z’n vader eigenlijk. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: De vergelijking zit hem erin dat Immers 25 kansen nodig had om een goal te maken. Die had ook de positionering voor de goal, alleen door het gebrek aan techniek/kwaliteit scoorde hij minder t.o.v de grote van scoringskansen die hij kreeg.
Steijn heeft precies hetzelfde.
Als je wilt zien hoe iemand eruit ziet die die kwaliteit voor de goal wel heeft, kijk dan naar Guus til. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik zag trouwens statistieken van Steijn voorbij komen.
Eredivisie: 12 wedstrijden, 6 goals en 2 assists.
Als hij dat door zou trekken zit hij rond de 18 goals aan het eind van het seizoen. Meer kun je ook niet verwachten denk ik. Plus voetballend wisten we natuurlijk wel al dat hij niet geweldig was..
Je mag alleen voor de betaalde transfersom wel verwachten dat iemand ook impact heeft in de topwedstrijden en Europees. Hopelijk zien we groei.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 november 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Zoek even de laatste aanvallende middenvelder met deze cijfers van ons? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Szymanski. 17 goals/assists in een heel seizoen (40 wedstrijden). Steijn dus 8 goals/assists in 17 wedstrijden tot nu toe.
Vergelijkbaar gemiddelde. Szymanski had wel veel meer spelaandeel. Zowel met als zonder bal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Vrij recent zelfs dus nog. |
|
|
|