|
|
Stylzz
|
|
|
| Zijn prijskaartje drukt zwaar op hem en de beeldvorming |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Had ook nooit aanvoerder moeten worden gemaakt ,dat weegt ook nog eens extra zwaar. Want hoe ga je daar mee om als jezelf ook beseft dat je er op dit moment eigenlijk nog niet klaar voor bent. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vind gewoon oke hoor, is basis maar kan en moet beter, zorgt door zn loopacties naar/in 16 (die helaas minder opvallen) maar er mede meer ruimte kan onstaan voor diepte loopjes ueda wat je in wat goals terug kunt zien aangezien je als verdediger keuzes moet maken
Overgens helemaal eens met Leon, aanvoerder gelijk maken ook nooit gedaan, laat hem nu eerst lekker jaartje zoals alle andere nieuwen wennen bij ons en zn ding zo goed mogelijk proberen te doen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Mwah. Dat zie ik niet zo. Maar ik kan dan ook best veel hebben voor ik iemand arrogant vind |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kan ook een poging zijn om zijn onzekerheid te boosten in de hoop dat het publiek achter hem gaat staan. Mijn tip voor hem is dan laat het maar even gaan |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik denk dat het binnenkomen bij een club en gelijk aanvoerder maakt er meestal voor zorgt Dat hij daardoor voelt zich enorm verantwoordelijk voelt en gelijk flinke extra pak op zn rug om ons bij de hand te nemen dat idee heb ik er erg bij
Soortje te over ijverig zich dankzij zn gegeven status(wat zo voelt) wat ook nog wel eens ten koste kan gaan van momentum voor de goal enzo, zal me trouwens ook absoluut niet verbazen hij aan meeste km bij ons zit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 oktober 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Heb toch liever iemand die slim loopt dan veel loopt.
Anders had die beter marathonloper kunnen worden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 - 21:52 schreef DMD het volgende:Heb toch liever iemand die slim loopt dan veel loopt. Anders had die beter marathonloper kunnen worden. Haha. Maar hij komt best veel in scoringspositie. Dan moet je wel slim lopen. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Dan heb ik toch liever iemand die 1x in die positie komt en scoort dan iemand die 10x in die positie komt en niet scoort |
|
|
|