|
|
Stylzz
|
|
|
Is niet helemaal dezelfde cijfers hè. Maar dat was ook kwaliteit. Wat ik bedoel te zeggen is dat Steijn zijn impact heeft en meer dan velen van zijn voorgangers |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Als je impact in goals/assists meet dan wel ja. Maar dat is zeker niet de enige maatstaf. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het gaat erom dat je spelers in hun kracht gebruikt. Steijn is meer een schaduwspits dan een meevoetballende tien |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dat ben ik met je eens ja. Zo speelde hij ook bij Twente. Misschien een beetje vergelijkbaar met de manier waarop Tomasson speelde.
Maar goed, als zijn kracht is dat je hem de bal niet moet geven tenzij hij in of rond de 16 is, dan is zijn kracht wel erg beperkend voor de rest van het elftal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou ja dat betekent dan wat voor de rest ja. Maar dat is dus aan de staf op te lossen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 april 2025 - 18:37 schreef MMM het volgende:13 miljoen? Compleet gestoord. Te schandalig voor woorden dat dit je duurste inkomende transfer word. . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Aardige jongen ,doet zijn best maar laten we hem verlichten en die band maar even aan Nieuwkoop geven ,en als Valente weer fit is hem die band geven. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Geef de band maar aan Watanabe zou ik zeggen. Nieuwkoop heeft weinig zin, die is normaal gesproken geen basisspeler. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 november 2025 - 13:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Geef de band maar aan Watanabe zou ik zeggen. Nieuwkoop heeft weinig zin, die is normaal gesproken geen basisspeler. Ja is lastig rekenen op Nieuwkoop ,geef die band maar aan Watanabe |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 november 2025 - 13:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Geef de band maar aan Watanabe zou ik zeggen. Nieuwkoop heeft weinig zin, die is normaal gesproken geen basisspeler. en ook nog tering lachwekkend slecht |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Of hij is stuk, wat ook nog wel eens wil gebeuren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Waar is je positiviteit van vorige week gebleven maat? Nieuwkoop is in idergeval een jongen ondanks diverse gebreken er altijd 100% voor gaat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, maar ik kan ook met de volle 100% gaan proberen ijs te dansen, maar dat ziet er ook niet uit Nieuwkoop is vergane glorie |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja met alles eens maar heeft wel karakter wat ik bij de meeste niet ziet ,behalve Valente en Watanabe |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 november 2025 - 16:33 schreef Leon FR1908 het volgende:Ja met alles eens maar heeft wel karakter wat ik bij de meeste niet ziet ,behalve Valente en Watanabe Idd |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 november 2025 - 16:15 schreef Stylzz het volgende:Ja, maar ik kan ook met de volle 100% gaan proberen ijs te dansen, maar dat ziet er ook niet uit Nieuwkoop is vergane glorie Jouw zwaartepunt ligt ongeveer op zolder ..ijsdansen hahaha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 november 2025 - 16:33 schreef Leon FR1908 het volgende:Ja met alles eens maar heeft wel karakter wat ik bij de meeste niet ziet ,behalve Valente en Watanabe Dat karakter van Nieuwkoop. Day mis je inderdaad bij andere spelers. Nieuwkoop knalt er bvenop, maar helaas in het geheel als voetballer beperkt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat beloofd wat haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 november 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik zou ‘m altijd opstellen voor z’n goals. En creëert dus blijkbaar ook genoeg.
Ik ben ook kritisch op hem maar dat komt omdat ik op 10 vaak meer gecharmeerd ben van spelers die voetballend goed zijn.
Maar nogmaals, hij moet wel 15+ goals maken in de Eredivisie om zijn voetballende beperkingen te doen vergeten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 december 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Scoort goals Heeft assists En creëert kansen En t is nog niet genoeg De tol van t prijskaartje |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Misschien wil PSV hem wel ruilen met Saibari |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik zeg niks geks toch? Hij moet z’n mindere punten compenseren met goals. Zolang hij er 15+ maakt, prima. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 04 december 2025 - 19:56 schreef MMM het volgende:[..] Ik zeg niks geks toch? Hij moet z’n mindere punten compenseren met goals. Zolang hij er 15+ maakt, prima. komt in alles te kort dat zien we toch week in week uit , zijn scorend vermogen valt ook wel mee eerder tegen , heeft erg veel kansen nodig schiet vaker tegen zijn tegenstander aan
natuurlijk is 13milj veel te veel al neem ik dat niet mee in de beoordeling tov zijn kwaliteiten , het lijkt johnnie v burgerking wel hoe hij over dat veld beweegt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach. Met de statistieke die hij nu heeft. Als hij dat andere ook allemaal had, had ie 25 miljoen gekost Misschien even de kans geven te groeien
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 december 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 december 2025 - 06:41 schreef Stylzz het volgende:Ach. Met de statistieke die hij nu heeft. Als hij dat andere ook allemaal had, had ie 25 miljoen gekost Misschien even de kans geven te groeien heb je ook gelijk in , ik zie alleen weinig doorgroei mogelijkheden bij hem , te traag , kan moeilijk grote afstanden overbruggen , beperkte techniek en handelingssnelheid al kan hier misschien nog wat aan bijschaven |
|
|
|