|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 05 januari 2026 - 16:31 schreef MMM het volgende:[..] Als je het nieuws van vandaag had gelezen had je dat geweten. Afnemen band is besloten door RvP. RvP wilde hem wel tweede aanvoerder maken, maar daar bedankte Steijn voor. Besloten door RvP ja. Maar dat kan ook na inzicht Steijn dat hij de band als last ervaart. RvP is degene die uiteindelijk besluit. Eerst maar eens afwachten of Steijn het hier NIET mee eens is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 05 januari 2026 - 16:44 schreef FR-Henk het volgende:[..] Besloten door RvP ja. Maar dat kan ook na inzicht Steijn dat hij de band als last ervaart. RvP is degene die uiteindelijk besluit. Eerst maar eens afwachten of Steijn het hier NIET mee eens is. Van Persie geeft aan dat er ook is gesproken over een andere invulling van de hiërarchie, waarbij Steijn eventueel tweede aanvoerder zou worden. In dat gesprek heeft de speler zelf aangegeven de focus volledig op het voetbal te willen leggen. De trainer heeft begrip voor de teleurstelling die daarbij kwam kijken.
"Sem heeft het aanvoerderschap zelf volgens mij niet als een last ervaren. Hij is ook teleurgesteld en dat tekent hem als sportman", vervolgt Van Persie
Afgenomen door RvP dus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 januari 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vind jij.
Bij clubs die normaal geleid worden vind je dit soort gekkigheid niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 januari 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik heb gezien hoelang je vasthield aan combi van Geel en Gudde. De geschiedenis herhaald zich niet maar rijmt wel vaak. Zelfs Henk kom weer op je rug mee liften. Dit loopt niet goed af hahaha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 05 januari 2026 - 20:54 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik heb gezien hoelang je vasthield aan combi van Geel en Gudde. De geschiedenis herhaald zich niet maar rijmt wel vaak. Zelfs Henk kom weer op je rug mee liften. Dit loopt niet goed af hahaha Tijd geven, en niet onbezonnen in de 5e versnelling. RvP doet opeens alles verkeerd? Tuurlijk niet. Steijn heeft ook een stem. Goed lezen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 05 januari 2026 - 20:54 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik heb gezien hoelang je vasthield aan combi van Geel en Gudde. De geschiedenis herhaald zich niet maar rijmt wel vaak. Zelfs Henk kom weer op je rug mee liften. Dit loopt niet goed af hahaha Dit gaat over een aanvoerdersband. Lekker boeiend. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 05 januari 2026 - 21:04 schreef FR-Henk het volgende:[..] Tijd geven, en niet onbezonnen in de 5e versnelling. RvP doet opeens alles verkeerd? Tuurlijk niet. Steijn heeft ook een stem. Goed lezen. Nee ik denk ook niet dat hij alles verkeerd doet. Heeft ook pech dat zijn selectie nooit compleet is. Maar er zijn barstjes |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 05 januari 2026 - 21:57 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee ik denk ook niet dat hij alles verkeerd doet. Heeft ook pech dat zijn selectie nooit compleet is. Maar er zijn barstjes Onmiskenbaar. Komende weken zijn zeer belangrijk. De winterstop is de periode waarin Robin een antwoord moet hebben gevonden op de malheur binnen zijn selectie. Oftewel, een aangepaste strategie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
RvP is gestoord als hij Steijn weer slachtoffert komende zondag. Ik zie ook zijn tekortkomingen maar hij heeft wel scorend vermogen.
Steijn op 10, Valente op 8. Dat zijn de twee beste voor die twee posities. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 12 januari 2026 - 19:44 schreef MMM het volgende:RvP is gestoord als hij Steijn weer slachtoffert komende zondag. Ik zie ook zijn tekortkomingen maar hij heeft wel scorend vermogen. Steijn op 10, Valente op 8. Dat zijn de twee beste voor die twee posities. ik vind dat scorend vermogen erg tegenvallen hoor , gisteren schoten ze tegen zijn hoofd terwijl hij hem op zijn slof wou nemen , hij schrok er zelf van dat die bal er vloog hij heeft erg veel te kort komingen voor een speler van 13milj , veel beter gaat hij ook niet worden daar mist hij te veel basis kwaliteit voor |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 12 januari 2026 - 20:12 schreef kenny het volgende:[..] ik vind dat scorend vermogen erg tegenvallen hoor , gisteren schoten ze tegen zijn hoofd terwijl hij hem op zijn slof wou nemen , hij schrok er zelf van dat die bal er vloog hij heeft erg veel te kort komingen voor een speler van 13milj , veel beter gaat hij ook niet worden daar mist hij te veel basis kwaliteit voor Ik had hem zelf ook niet gehaald maar nu hij er is zou ik hem opstellen. Als hij 15+ goals heeft gemaakt, heeft hij het goed gedaan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is gewoon voor de tegenstander een gevaarlijke speler. Die gewoon altijd een mannetje meetrekt |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Gekkigheid... Je 'scout' die gozer, je wilt hem koste wat kost hebben, je koopt hem vrij vroeg. En dan na een paar wedstrijden zeggen: 'Hij doet niet wat er van hem verlangt wordt' One flew over the Kuip's nest! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| tja, hij speelt precies op de manier en op het niveau zoals hij bij Twente speelde. Dat zou geen verrassing moeten zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als je van hem afhankelijk bent om te voetballen heb je de verkeerde speler in t oog. Hij kan best mee voetballen. Maar maakt t voetbal niet. Maar daar haal je m niet voor. Je probleem zijn je 6 en 8. Dat marcheert samen voor geen meter en zorgt ervoor dat je aanvalsspel ruk en traag is en je verdedigingsmechanisme gatenkaas is |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 - 08:21 schreef Stylzz het volgende:Als je van hem afhankelijk bent om te voetballen heb je de verkeerde speler in t oog. Hij kan best mee voetballen. Maar maakt t voetbal niet. Maar daar haal je m niet voor. Je probleem zijn je 6 en 8. Dat marcheert samen voor geen meter en zorgt ervoor dat je aanvalsspel ruk en traag is en je verdedigingsmechanisme gatenkaas is ben ik ook wel met je eens maar als hij niet scoort heb je eigenlijk niks aan hem , voetballend zo beperkt 13milj hangt om zijn nek daar kan hij niks aan doen wel te kloese die deze absurde deal maakte beter gezegd voor 13milj verwacht ik wel een speler die er staat en die een beetje kan voetballen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 januari 2026 door kenny -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Maar het voetbal gaat toch om scoren 😀 |
|
|
|