|
|
Gerard_FR
|
|
|
Genoeg quotes om er over een maand of 8 weer eens bij te pakken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha ja dat zal ook wel gaan gebeuren |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2025 - 09:26 schreef Frobin1974 het volgende:Gewoon de topscorer van Nederland binnen halen. Dat is wat mij betreft geweldig gedaan door Feyenoord. Of het ook daadwerkelijk iets gaat worden zal blijken, is van meerdere factoren afhankelijk. Op voorhand hem en Te Kloese de grond intrappen is onkunde en een teken van totaal geen tactisch inzicht. Welkom Sem! Haha, wat een onzin. Achteraf negatief lullen is pas goedkoop.
Dan liever op voorhand je mening geven over een transfer. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Niveautje van de Belt. Wat moet je er mee? Op die positie hebben we voldoende spelers. Koop nu eens een goed rechtsbuiten en zorg ervoor dat je juist en tijdig doorselecteert. Waarom zouden wij telkens die ponyclub sterker maken door ons zuur verdiende geld aan ze over te maken. Zij weten het beter te besteden dan wij en worden er alleen maar sterker van. Tyf gvd die te Kloese er nou eens uit. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2025 - 10:09 schreef Leuv het volgende:Niveautje van de Belt. Wat moet je er mee? Op die positie hebben we voldoende spelers. Koop nu eens een goed rechtsbuiten en zorg ervoor dat je juist en tijdig doorselecteert. Waarom zouden wij telkens die ponyclub sterker maken door ons zuur verdiende geld aan ze over te maken. Zij weten het beter te besteden dan wij en worden er alleen maar sterker van. Tyf gvd die te Kloese er nou eens uit. Daan Rots hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2025 - 10:07 schreef MMM het volgende:[..] Haha, wat een onzin. Achteraf negatief lullen is pas goedkoop. Dan liever op voorhand je mening geven over een transfer. Ik heb echt maar een handjevol wedstrijden van m gezien om goed te kunnen oordelen De statistieken zijn goed |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2025 - 10:15 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik heb echt maar een handjevol wedstrijden van m gezien om goed te kunnen oordelen De statistieken zijn goed Ik heb ‘m vooral in de top wedstrijden en bijna alle Europa League potjes gezien. Dat was voetballend echt heel mager.
Aantal goals zijn prima inderdaad.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 april 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
volkomen mee eens , voetballend erg matig , zijn scorend vermogen prima maar laat hij dat ook zien op een stapje hoger niveau en met de druk die daarbij hoort voor het geld wat feyenoord voor hem neerteld verwacht ik een speler die een versterking is een speler die een elftal beter maakt en dat is steijn duidelijk niet , je koopt doelpunten en dat is ook nog maar afwachten |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 april 2025 - 22:36 schreef FR-Henk het volgende:2 seizoenen al behoorlijk scorend.In Eredivisie. In subtop. En kan niet voetballen. Wat wil je vooral zien? Stoute Dennis? je zegt het al in de subtop , wat ik wil zien ? een voetballende 10 die sterk aan de bal is , die een spits kan wegsteken , een elftal beter laat draaien stoute dennis leuk , weinig vertrouwen in deze outlul |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2025 - 11:44 schreef kenny het volgende:[..] je zegt het al in de subtop , wat ik wil zien ? een voetballende 10 die sterk aan de bal is , die een spits kan wegsteken , een elftal beter laat draaien stoute dennis leuk , weinig vertrouwen in deze outlul Wij zijn onderaan de streep ook voornamelijk subtop. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Krabby
"Steijn is een speler met kwaliteiten die nog niet in deze selectie zitten. Je ziet bijvoorbeeld dat Steijn in vergelijking met Milambo en Stengs andere kwaliteiten heeft. Die twee spelers zijn veel meer in balbezit en Steijn overlegt betere cijfers als het gaat om in scoringspositie komen. Dat zijn kwaliteiten die je niet kunt aanleren. Steijn heeft dat op ieder niveau al gehad, dus dat geeft Feyenoord de overtuiging dat het hem ook in De Kuip lukt." |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Halen we de topscorer van Nederland, zijn er nog mensen aan het zeiken. Pfffff Een beetje positief mensen! Dus ik zeg top! Genoeg verkocht afgelopen transferperiode. Voor 30/40% vd prijs van Gimninez koop je ws net zoveel doelpunten. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Bijna hele seizoen is scoren uit de vele kansen een problemen. Kopen we iemand die makkelijk scoort vinden we dat tie meer moe meevoetballen. Die hebben we in imo al genoeg. Er vanuitgaande dat Paixao verkocht wordt, hebben we juist ernstig doelpuntenmakers nodig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Scorend effectief. Dat missen we. Goede, vaardige spelers hebben we (deels), maar scoren? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij is middenvelder toch ? Hoe zou het middenveld met hem erbij ,er uit kunnen zien?????? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat weten we niet Wie is er fit Wie blijven er Wie komen er nog bij. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zo als het er nu uitziet. Met hem ipv Milambo. Die 2 vechten het dan uit op 10. Op 8 heb je dan Timber of Moder. En op 6 Hwang of Targhalline. Misschien dat je Zechiël erbij houdt, maar dat is het dan wel. Er van uit gaande dat er niemand vertrekt van die 6/7.
En de rest mag een nieuwe club zoeken. Stengs, Zerrouki, Nadje, 't Zand. Plus wat er verder nog terugkomt van verhuur. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hwang/moder op 6, timber of hwang of milambo ervoor (betere rol voor hem ) en sporadisch op 10 milambo tegen een team waar je meer op de tegenaanval speelt en moet spelen, maar er zijn tegenwoordig zoveel wedstrijden waar iedereen wel aan bod komt, dus iedereen aan minuten komt ook targaline als hij ook eens fit blijkt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 april 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Milambo vind ik echt geen 10. we hebben geen enkele 10, dus naast Steijn zou ik er nog een halen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hwang vind ik ook geen 6, das een 8,net als Milambo. Moder is een prima 6. Timber zou ik verkopen, en daar n 10 voor bijkopen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ligt er ook een beetje hoe je speelt natuurlijk. Met punt naar achter of naar voren bijvoorbeeld. Milambo is inderdaad geen typische 10. Meer een loper, wat beperkt in de kleine ruimte. En Hwang en Moder zijn beide denk ik inzetbaar als zowel een 6 en een 8.
Denk dat het vooral belangrijk is dat je verschillende types hebt. In dat opzicht is Steijn duidelijk wel een type dat we nog niet hebben. Maar ik denk dat je ook nog een hele creatieve jongen erbij wil hebben. Iemand als Stengs, maar dan de fysiek verbeterde versie.
Maar als de 6/7 jongens die ik noemde blijven, dan komt er denk ik geen directe versterking bij. Wil je dat wel, dan is Timber inderdaad de meest voor de hand liggende vertrekker. Ook omdat we op zijn positie wel genoeg alternatieven hebben. En hij wil zelf ook wel een stap maken. Wat dat betreft is zijn blessure het grootste vraagteken. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Precies. Op de positie die Steijn speelt hebben we er voldoende en die zijn allemaal beter of hebben meer talent. Daarom is het een wonderbaarlijke keuze. Ik zou eerder van Bommel of Mijnans aantrekken. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Targhalline Moder Timber Hwang Milambo Zechiel Zerrouki Stengs t Zand Bullaude Nadje van de Belt
En dan gaan we het met Steijn proberen. Het is werkelijk een volledige idioterie wat een wanbeleid die te KLoese voert.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 april 2025 door Leuv -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die twee berichten na elkaar ook, hilarisch.. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
114316 posts en een schijtekster als synoniem en nooit ook maar enige toevoeging. Alleen maar reageren en spuien. Wat ben jij toch een walgelijk en zielig mannetje, poep lekker je eigen jas onder. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
een undercover 020 man ....... |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2025 - 09:19 schreef Leuv het volgende:[..] Precies. Op de positie die Steijn speelt hebben we er voldoende en die zijn allemaal beter of hebben meer talent. Daarom is het een wonderbaarlijke keuze. Ik zou eerder van Bommel of Mijnans aantrekken. Jij maakt jezelf wel erg ongeloofwaardig hiermee. Allemaal beter of meer talent? Niet beter of meer talent als het om scoren gaat in elk geval. Laat dat nu juist het probleem zijn in de huidige selectie. Tig wedstrijden gezien net 15-25 schoten die je met 1-0 of 2-1 wint of gelijk speelt of verliest. Dus imo een waardevolle aanvulling op wat we al hebben. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2025 - 09:47 schreef Leuv het volgende:114316 posts en een schijtekster als synoniem en nooit ook maar enige toevoeging. Alleen maar reageren en spuien. Wat ben jij toch een walgelijk en zielig mannetje, poep lekker je eigen jas onder. Ik heb die schijtekster meer zinnigs zien zeggen dan jij ooit gedaan heb en ws ooit zal doen als ik je posts zo teruglees. Meebrallen over wanbeleid als belangrijkste kenmerk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 april 2025 door PieterBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bedankt broeder voor je bijval.. Ik ga nu ff m’n jas vol schijten.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ennuh leuvke wat je van me vind zal m’n warm nog koud laten maar als je, en dan neem ik maar 1 voorbeeld uit je rijtje, zerrouki beter en of meer talent vind hebben ben je oprecht rijp voor het gesticht.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Leuv, noem nu eens namen die JIJ vindt die we moeten kopen. Gewoon een lijstje met betaalbare spelers.......... Wat vindt jij van het besteden van geld voor het uitkopen van vvf, en het kopen van het stadion?
Gewoon eens kijken of jij het echt beter weet ! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2025 - 09:47 schreef Leuv het volgende:114316 posts en een schijtekster als synoniem en nooit ook maar enige toevoeging. Alleen maar reageren en spuien. Wat ben jij toch een walgelijk en zielig mannetje, poep lekker je eigen jas onder. Tis wel een vieze meeuw hé? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Van sommige krijg je wel eens spontane schijtneigingen.. :-))
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 april 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Al vaker hier opgemerkt, met sommige ""supporters"" heb je geen tegenstander nodig. Cynisme is ok, hoort ook bij de club, maar niveau loos alleen maar kritiek blaten is ziek. Ook onder elkaar.
Las het geloof ik hier, als je club in staat is om de topscoorder eredivisie binnen te halen, wat nog nooit gebeurd is, dan zegt zoiets al genoeg. We hebben weer kracht. In alle opzichten.
Herhaal, goeie aankoop. Afwisselend met Milambo de nr 10 volgend seizoen. Mooi vooruitzicht. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zo is dat Bowie, en ook nog eens lekker op tijd, heerlijk toch! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik snap de aankoop. Ik snap ook dat van de hele lijst die Leuv plaatst er een hoop niet voldoen en/of vertrekken. Maar als dit seizoen ons iets geleerd heeft is dat we een kwalitatief brede selectie nodig hebben die erop tijd staat en waarmee je kunt wisselen zonder al te veel in kwaliteit in te boeten. En dat betekent dat dit nog maar stap 1 is en er nog heel veel te doen is de komende periode |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2025 - 12:14 schreef Bowie het volgende:Al vaker hier opgemerkt, met sommige ""supporters"" heb je geen tegenstander nodig. Cynisme is ok, hoort ook bij de club, maar niveau loos alleen maar kritiek blaten is ziek. Ook onder elkaar. Las het geloof ik hier, als je club in staat is om de topscoorder eredivisie binnen te halen, wat nog nooit gebeurd is, dan zegt zoiets al genoeg. We hebben weer kracht. In alle opzichten. Herhaal, goeie aankoop. Afwisselend met Milambo de nr 10 volgend seizoen. Mooi vooruitzicht. +10 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2025 - 12:27 schreef Stylzz het volgende:Ik snap de aankoop. Ik snap ook dat van de hele lijst die Leuv plaatst er een hoop niet voldoen en/of vertrekken. Maar als dit seizoen ons iets geleerd heeft is dat we een kwalitatief brede selectie nodig hebben die erop tijd staat en waarmee je kunt wisselen zonder al te veel in kwaliteit in te boeten. En dat betekent dat dit nog maar stap 1 is en er nog heel veel te doen is de komende periode Kijk naar de lijsten van Barca, Liverpool. En zelfs 020 hoeveel het het niet halen. Kijk naar Santi enzv. Ja we kopen soms net niet spelers, maar wat er nu op waarde op het veld staat is bijna allemaal gestegen in prijs Sommigen met 300% |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als iets geleerd is het dat er doelpounten binnen gehaald moesten worden. En een trainer die ook qua spelopvatting een plan B achter de hand heeft.
Slot/Priske-concept werd te doorzichtig voor tegenstanders. En we hadden niet (altijd) de spelers die dat konden doorbreken.
6 wedstrijden waarin de tegenstander meer bepalend mag en kan zijn en je haalt volle pond. Soms geluk, en zelf minder kansen, maar dat is niet de verklaring van 6 wedstrijden winst.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 april 2025 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|

"…………………………………………………………………………………………………..………………………..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 april 2025 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hahaha...prrrrt !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 april 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik had Sem ook gehaald, maar zoals ik al zei, nog een 10 erbij. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Prima eentje met scorende vermogen dan nog.
En dit seizoen heeft geleerd dat je van bij de start keuze moet hebben in je selectie.
Dennis heeft geleerd, ook onder druk van RvP, die zich niet laat piepelen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
We gaan het zien . Hup Steijn hup Feyenoord |
|
|