|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: TE mals is ook verdacht... ;-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ghèhè, je moet het wel de tijd geven dat er vlees aan zit, mooie gevulde borsten enz... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bruggink vertelt alles over Sem op ESPN. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Maar niet wat hij gekost heeft :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan heb je niet geluisterd. Duidelijk 10+ vast
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 mei 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat is dus niet het bedrag , maar een globaal nummertje Maar ja we hebben het geld toch om uit te geven ! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bruggink is echt een gentleman. Een genot in deze tijd. Overigens zeer positief over Sem, ongelooflijke drive om elke dag beter te worden. Persoonlijk vind ik het een koopje, Hansi bedankt dat je Feyenoord tipte. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2025 - 09:24 schreef Leuv het volgende:Targhalline goede aankoop prijs/kwaliteit Moder hele goede aankoop prijs/kwaliteit Timber gaat centjess opleveren Hwang hele goede aankoop prijs/kwaliteit Milambo eigen jeugd Zechiel eigen jeugd Zerrouki jammer Stengs jammer t Zand eigen jeugd Bullaude niet gelukt/ weinig geld Nadje niet gelukt/weinig geld van de Belt weinig kans gehad, goede voetballer, weet niet welk niveau hij aankan. Steijn kan iets brengen wat we nog niet hebben. Weet niet wat voor rek er bij hem inzit nog. Denk dat hij fysiek nog sterker gaat/kan worden. kortom een prima rijtje middenvelders waar je meteen al het volgende seizoen kan beginnen. Nu richten op andere posities zoals cv's, vleugelaanvallers en een spits. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik dacht even dat Leuv iets positief had gepost, maar je hebt de quote geëdit. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2025 - 10:22 schreef van geil het volgende:Bruggink is echt een gentleman. Een genot in deze tijd. Overigens zeer positief over Sem, ongelooflijke drive om elke dag beter te worden. Persoonlijk vind ik het een koopje, Hansi bedankt dat je Feyenoord tipte. hahaha, als we Hans nodig hebben om de topscorer van Nederland te scouten, dan kunnen we beter direct stoppen ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2025 - 10:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hahaha, als we Hans nodig hebben om de topscorer van Nederland te scouten, dan kunnen we beter direct stoppen ;) Hij maakte de richtprijs bekend, Bruggink beaamde dat Hans dat wist. Anders hadden we waarschijnlijk nooit geinformeerd. Gezien zijn marktwaarde.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 mei 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2025 - 10:47 schreef van geil het volgende:[..] Hij maakte de richtprijs bekend, Bruggink beaamde dat Hans dat wist. Anders hadden we waarschijnlijk nooit geinformeerd. mwa, dat geloof ik niet. Hans zal best wat opgevangen hebben, maar het is natuurlijk in het belang van Steijn en zijn zaakwaarnemer om bij mogelijk geïnteresseerde clubs te laten weten wat hij ongeveer moet kosten.
Zou onzinnig zijn het alleen aan (mensen zoals) Hans te laten weten en niet aan de Nederlandse top of potentiele clubs uit het buitenland.
Tenzij het puur aan Hans is gelekt, met de wetenschap dat die het toch wel 100x zou herhalen ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kijk gewoon terug, Bruggink beaamde dat er een informeel gesprek was geweest met Hans (en Streuer) over Sem. Over de mondelinge afspraak met Sem, bij n club die Sem aan zou spreken. En dat zal dus Feyenoord geweest zijn.
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dat zal best, maar dat betekent toch niet dat Hans de enige was die dat wist? Dat is toch ook totaal niet in het belang van Steijn zelf? Als hij een stap wil maken dan laat je toch zelf (via de zaakwaarnemer) potentiële nieuwe clubs weten wat hij ongeveer moet kosten. Dat laat je toch niet alleen van Hans afhangen?
Maar goed, Hans heeft vaak geroepen dat Sem naar Feyenoord zou kunnen/moeten. Dus in die zin heeft hij wel een rol gespeeld. In hoeverre dat relevant is, ik vraag het me af. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hou toch eens op over die prijs, als hij er 10 tot 20 in schiet praten we nergens meer over. Er zit een goede kans dat dit zou kunnen lukken, dus vooralsnog een prima aankoop. Kan altijd anders lopen, maar waar heb je zekerheden die wij kunnen betalen en dan zelfs nog niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2025 - 11:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Dat zal best, maar dat betekent toch niet dat Hans de enige was die dat wist? Dat is toch ook totaal niet in het belang van Steijn zelf? Als hij een stap wil maken dan laat je toch zelf (via de zaakwaarnemer) potentiële nieuwe clubs weten wat hij ongeveer moet kosten. Dat laat je toch niet alleen van Hans afhangen? Maar goed, Hans heeft vaak geroepen dat Sem naar Feyenoord zou kunnen/moeten. Dus in die zin heeft hij wel een rol gespeeld. In hoeverre dat relevant is, ik vraag het me af. Het is toch zo duidelijk als wat , Sem wilde naar Feyenoord, alvorens naar het buitenland te gaan. Hans hielp hem met zijn droomtransfer. Hansi bedankt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hij wilde naar de Nederlandse top. Hans riep dat Steijn naar Feyenoord moest. En die wist ook wat hij ongeveer moet kosten.
Meer dan dat is het denk ik niet. Maar prima als het wel zo is. Persoonlijk denk ik dat de informatie die Hans had, Feyenoord ook op andere manieren bereikt heeft. Meest waarschijnlijk via de zaakwaarnemer van Steijn zelf. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Overigens spreken Bruggink en Hans elkaar ook tegen. Hans heeft altijd gezegd dat hij 10 miljoen moest kosten. Bruggink zegt dat het meer is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Niet waar, ongeveer 10 miljoen bij het informele gesprek. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb het hele gesprek live gezien. Prima gedaan Hansi!
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Handig als onbezoldigd scout bij Feyenoord! Want eens per 10 jaar een waardevolle suggestie! En stoppen met tv-werk. Opgelost. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:  |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Slechte acteur toch Hansie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Je hebt met hem bij twente het idee als hij 1 op 1 of in de buurt van goal is,, praktisch altijd hangen is wel echt een kwaliteit is dat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoop alleen dat hij zo onbevangen blijft voetballen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Geeft z'n visitekaartje nog maar eens af |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kan toch geen geluk meer zijn ?????! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maarrr..bij twente kan/mag alles hè. De potentie is absoluut daar. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Feit blijft dat hij vooral in de 16 echt goud waard is, dus je hem daar als ploeg moet zien te krijgen, en faalt amper voor de goal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hij heeft n volledig vrije rol. En die MOET hij bij ons ook krijgen, anders is het waanzin dat je hem kocht. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2025 - 19:04 schreef van geil het volgende:[..] Hij heeft n volledig vrije rol. En die MOET hij bij ons ook krijgen, anders is het waanzin dat je hem kocht. We gaan hem op rechtsback zetten! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zal het met minder ruimte moeten doen bij ons aangezien clubs zich meer ingegraven tegen ons
Maar hij weet met loopacties zonder bal zich ook goed te positioneren dus zal goed gebruikt altijd zn goals maken, gewoon echt meer zien als 2e spits, en in balbezit speelt hij gewoon simpel/sober ala Kuyt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2025 - 19:04 schreef van geil het volgende:[..] Hij heeft n volledig vrije rol. En die MOET hij bij ons ook krijgen, anders is het waanzin dat je hem kocht. Dat is wel de vereiste inderdaad,die vrije rol. Anders kan het erg lastig worden voor m |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als hij moet gaan voetballen is t ruk |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Scoort altijd en overal.
Kwaliteit die je moet hebben in je team.
Leuke voetballers alleen kom je ook niet ver mee
Prima! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
31 goals in alle competities dit seizoen aardig bizar |
|