BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Sem Steijn topic .

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 mei 2025 - 22:12   quote  deeplink  
Steijn: ''Dat ik goals ga maken voor Feyenoord is één ding dat zeker is''

IMG-0181.webp

Sem Steijn heeft zondagavond zijn laatste wedstrijd voor FC Twente gespeeld. Ondanks twee doelpunten van de middenvelder ging het duel om het laatste Europese ticket verloren. AZ trok in de slotminuten aan het langste eind, waardoor Twente volgend seizoen niet actief is in Europa. Steijn vertrekt desondanks met opgeheven hoofd naar Feyenoord.

In de play-offfinale om een plek in de tweede voorronde van de Conference League leek FC Twente lang op weg naar succes, mede dankzij twee treffers van Steijn in de eerste helft. Na rust boog AZ echter de achterstand om en besliste Ibrahim Sadiq het duel in de 93ste minuut. ''De winnaar krijgt wat ‘ie verdient, dus de verliezer ook. We hebben het na rust niet goed gedaan en ook dat is kwaliteit'', zei Steijn na afloop nuchter bij ESPN.

Met zijn twee doelpunten bracht Steijn zijn totaal dit seizoen op 31 goals in 48 wedstrijden. Daarmee was hij de topscorer van de Eredivisie met 24 doelpunten. In de play-offs voegde hij er nog drie aan toe. Cijfers die voor een middenvelder vrij uitzonderlijk zijn. ''Het is echt een waanzinnig seizoen geweest. Ik heb in totaal 31 goals gemaakt. Dat is natuurlijk krankzinnig voor een middenvelder. Dat is genieten.''

Over zijn doelpunten in het duel met AZ was hij helder. ''Ik ben altijd wel een beetje gespannen voor zo’n penalty en opgelucht als ‘ie erin gaat, maar ik sta er altijd wel met vertrouwen achter hoor,” aldus Steijn over zijn 0-1. ''De tweede goal was wel typerend voor mijn goals dit seizoen. Ik positioneer me altijd goed in en rond het strafschopgebied. Daar probeer ik altijd vrij te komen, maar dan moet ik natuurlijk nog wel goed bediend worden. Ik hoop dat dat vorig seizoen ook weer gaat lukken.”

Vol vertrouwen richting De Kuip
Begin mei werd bekend dat Steijn een contract gaat tekenen tot medio 2029 bij Feyenoord. De 23-jarige Hagenaar kijkt uit naar zijn tijd in De Kuip. ''Er wacht nu een hele mooie periode bij Feyenoord. Daar heb ik heel veel zin in, dat heb ik door dit seizoen afgedwongen. Heel gaaf dat het zo is gegaan. We gaan er een fantastisch seizoen van maken bij Feyenoord. Ik ga mijn uiterste best doen en we gaan wel zien hoeveel goals dat dan gaat opleveren. Dat ik goals ga maken voor Feyenoord is één ding wat zeker is.''
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 mei 2025 - 07:40   quote  deeplink  
Hoop t. Want wat ik gisteren zag als t geen doelpunten maakt blijft er weinig over
Bowie
 Bowie - maandag 26 mei 2025 - 08:52   quote  deeplink  
Twee doelpunten weer Stylzz, deze man is in alles Giminez in het kwadraat.
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 mei 2025 - 08:56   quote  deeplink  
Ja dat was ook niks als t niet scoorde 🤣
tomson
 tomson - maandag 26 mei 2025 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2025 - 08:56 schreef Stylzz het volgende:
Ja dat was ook niks als t niet scoorde 🤣
Toch zag ik Feyenoord liever met dan zonder Gimenez
MightyAce
 MightyAce - maandag 26 mei 2025 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2025 - 09:20 schreef tomson het volgende:

[..]

Toch zag ik Feyenoord liever met dan zonder Gimenez
Eens, zeker als je Ueda ziet ploeteren.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 26 mei 2025 - 17:35   quote  deeplink  
Gimenez was o0 den duur ook minder bepalend.
En vrij lange periode ook.
bijft007
 bijft007 - maandag 26 mei 2025 - 17:41   quote  deeplink  
In ons systeem past denk ik beste een echt krachtpatser wel goed, die trekt sleurt enzovoort, bal goed bij zich houd en ruimtes voor Steijn en buitenspelers
bijft007
 bijft007 - maandag 26 mei 2025 - 17:42   quote  deeplink  
Kazim richards type, wel iets betere voetballer bij voorkeur😅
tomson
 tomson - maandag 26 mei 2025 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2025 - 17:42 schreef bijft007 het volgende:
Kazim richards type, wel iets betere voetballer bij voorkeur😅
Schei uit hoor.. Kazim was een parodie op een voetballer.
Hoeveel clubs die gast heeft versleten is gewoon krankzinnig.
bijft007
 bijft007 - maandag 26 mei 2025 - 18:28   quote  deeplink  
Daarom zeg ik iets betere voetballer🤣, qua type een Brobbey Lukaku kazim een kapstok spits die ook aardig sterk aan de bal is

weet niet of die Braziliaan zon type is een beer van een vent die zeker wel meer is dan alleen dat, want alle spitsen verzuipen wel regelmatig bij ons met paar man in de nek.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 mei 2025 door bijft007 --
tomson
 tomson - maandag 26 mei 2025 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2025 - 18:28 schreef bijft007 het volgende:
Daarom zeg ik iets betere voetballer🤣, qua type een Brobbey Lukaku kazim een kapstok spits die aardig sterk aan de bal is, weet niet of die Braziliaan zon type is een beer van een vent die zeker wel meer is dan alleen dat.
Welke Braziliaan ? Ik begin een beetje in de war te raken
bijft007
 bijft007 - maandag 26 mei 2025 - 18:33   quote  deeplink  
Die uit turkije bij gostepe die ze sinds de winter al willen.
tomson
 tomson - maandag 26 mei 2025 - 18:48   quote  deeplink  
Aha.. het was even verwarrend
van geil
 van geil - maandag 02 juni 2025 - 19:48   quote  deeplink  
Find & Share on GIPHY
van geil
 van geil - vrijdag 06 juni 2025 - 16:36   quote  deeplink  
Rode Loper 5M
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 05 juli 2025 - 15:53   quote  deeplink  
En dat is 1
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 05 juli 2025 - 15:53   quote  deeplink  
Prima gedaan
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 juli 2025 - 15:59   quote  deeplink  
Mooie assist ook..
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 05 juli 2025 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 juli 2025 - 15:59 schreef RenatoBos het volgende:
Mooie assist ook..
Smal is wel van de fijne passjes
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 juli 2025 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 juli 2025 - 16:00 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Smal is wel van de fijne passjes
Met die op Santiago nog in gedachte..
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 05 juli 2025 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 juli 2025 - 16:21 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Met die op Santiago nog in gedachte..
Dat was echt briljant idd...

Zie je zelden of nooit van onze buitenspelers
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 05 juli 2025 - 17:12   quote  deeplink  
Scoort altijd en overal.

Mooi, goede start👊
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 juli 2025 - 17:33   quote  deeplink  
Steijn na eerste goal: "Het is lekker voor het gevoel"

IMG-0195.webpmafiway

Feyenoord heeft de eerste oefenwedstrijd van het nieuwe seizoen eenvoudig gewonnen van Cambuur Leeuwarden met 1-4. Sem Steijn maakte zijn debuut als Feyenoorder en wist ook meteen zijn eerste doelpunt te maken voor de Rotterdammers. Na de wedstrijd kwam de nieuwkomer voor de camera bij ESPN.

"Het voelt goed en ik ben blij om kennis te maken met de fans. Het begint wel lekker met een goaltje", trapt de middenvelder af. "Het is lekker voor het gevoel en het was een prima doelpunt." Volgens presentator Wouter Bouwman was het juichen van Steijn wat ingetogen. "Het is wel een beetje gek om uitbundig te juichen, want het is een oefenwedstrijd. Van binnen was ik er in ieder geval wel blij mee."

Het was vanmiddag ook voor het eerst dat Ueda en Steijn samenspeelde. Dat beviel de nieuwe aanwinst van Feyenoord prima: "Ik denk dat het best goed ging. In het drukzetten moet je nog een beetje aan elkaar wennen en dat is ook logisch want je traint pas één week samen. Als je veel met elkaar praat, leer je bepaalde patronen van elkaar. We hebben nog genoeg tijd."

Samenwerking met Ugalde
Steijn werkte in het verleden al samen met Manfred Ugalde, die in de belangstelling staat van Feyenoord. "Ik heb een fijne samenwerking met hem gehad, maar ik heb geen idee of het haalbaar is om hem te halen. Het is een fijne gozer", besluit Steijn over de Costa-Ricaanse spits.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 05 juli 2025 - 17:37   quote  deeplink  
Ugalde zou perfect zijn.

En trouwens geen provocerend gezeik gehoord toen Til naar PSV ging..

Wij zijn een voetbalclub, geen politieke organisatie.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Sem Steijn topic .

0.0123729