|
|
bijft007
|
|
|
Gaat iig zeer belangrijk zijn eredivisie met machtig veel goals, was niet de wedstrijd om uit te blinken voor hem eigenlijk, zag hem tegen fener wel paar keer vrij lopen waar ik dacht van hee dat misten we echt wel dat neusje voor positie
Kan me ook 1 keer herinneren waar er van zijkant (rechterkant) zonder te kijken voorgegeven werd waar hij helemaal vrij stond om hem in te schieten maar dus niet aankwam.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die pass op Ueda tegen Wolfsburg Als je dat ziet en kan geven, kun je goed voetballen.
Dus dit komt goed |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
5 verdedigers bij de tegenstander,van CL niveau. Naar Eredivisie krijg je meer kansen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verdediging was ongeveer er slechtste linie bij die Turken |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Konden er geen klote van |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar toch kwamen we maar tot 2 doelpunten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Noem dat maar ‘maar’ op zogenaamd CL niveau |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dus goed verdedigd door 5 beulen ????? En dan maakt het niet veel uit of ze kunnen voetballen. Hij gaat thuis waarschijnlijk minder verdedigers opstellen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 augustus 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind 2 goals niet weinig Hebben nog meer kansen gehad ook de eerste helft |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Steijn gaat al snel mee met het hogere niveau. Dat vind ik zeer hoopgevend. Valt zeer goed in de groep trouwens, dus dat aanvoerderschap snap ik ook wel. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Vanaf het begin geen fan geweest van zijn komst. Lijkt alsof we na Slot-ball met technische spelers weer terug willen naar hard werken en inzet. Dat ben ik wel een beetje zat na 20 jaar aanzien. Die werkmentaliteit in ons 'DNA' komt mn neus uit. Geef mij maar mooi voetbal. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 augustus 2025 - 13:09 schreef Xapter het volgende:Vanaf het begin geen fan geweest van zijn komst. Lijkt alsof we na Slot-ball met technische spelers weer terug willen naar hard werken en inzet. Dat ben ik wel een beetje zat na 20 jaar aanzien. Die werkmentaliteit in ons 'DNA' komt mn neus uit. Geef mij maar mooi voetbal. Nou tot ziens ( grapje) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 augustus 2025 - 13:09 schreef Xapter het volgende:Vanaf het begin geen fan geweest van zijn komst. Lijkt alsof we na Slot-ball met technische spelers weer terug willen naar hard werken en inzet. Dat ben ik wel een beetje zat na 20 jaar aanzien. Die werkmentaliteit in ons 'DNA' komt mn neus uit. Geef mij maar mooi voetbal. Ik denk dat je zijn techniek onderschat. Zetten deze even in de bewaar voor over twee maanden |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Ben net weer terug Piet! Laten we het hopen Stylzz. Zal ongetwijfeld ook wel ok presteren bij ons, had alleen gehoopt op wat anders |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Het is een sterk verbeterde versie van Lex Immers. En een (nog lang geen) Dirk Kuit. Ben heel benieuwd waar z’n plafond ligt. Een aanvoerder zie ik er wel in. Maar had dat pas volgend seizoen verwacht als hij had aangetoond meer op Dirk dan op Lex te lijken. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Iets sneller dan verwacht maar goal is goal🤣 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Dat is waarvoor je em haalt!
😎😎👊👊 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar wel een baas in het veld |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Goede goal, maar die kans voor rust moet hangen. Of een tikje opzij naar Ueda en het is ook een goal. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ben nog niet zo overtuigd van zijn voetballende kwaliteiten , vind valente een betere aankoop |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hoop armen om medespelers heen. Die heeft de aanvoerdersrol wel echt naar zich toegetrokken. Belangrijke goal natuurlijk. Matig moment vlak voor rust. Dat had al de beslissing moeten zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Doelpunt.
Verder zoals je verwacht bij hem. Ik vind het voetballend (nog) zo beperkt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Had ook wel wat goede ideeën zag ik. Wat slimme passjes of pogingen daartoe. Viel over het algemeen net niet goed allemaal. Maar misschien als het team wat meer een eenheid wordt? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Prima hoor!
Deed wat hij moest doen, en heeft heus wel meer laten zien dan die goal.
Paar goeie passes in omschakeling ook. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hij geniet vertrouwen bij z'n teamgenoten. Laat al wat zien en had een aantal slimme passjes en tikjes. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Waarom speelt Steijn eigenlijk niet mee? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat weet je als je hem koopt.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het is ook helemaal niet waar
Probeer jij lekker mee te spelen wanneer minstens vier van je medespelers continu de bal inleveren en je alleen maar heen en weer moet hollen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 - 20:01 schreef Stylzz het volgende:Het is ook helemaal niet waar Probeer jij lekker mee te spelen wanneer minstens vier van je medespelers continu de bal inleveren en je alleen maar heen en weer moet hollen. Hij staat verkeerd en laat zich te weinig uitzakken |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
13milj weggooit geld , voetballend en technisch erg beperkt komt op dit niveau niet aan de pas , had te kloese toch moeten weten ook bij twente raakte hij geen knikker europees |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 - 11:30 schreef kenny het volgende:13milj weggooit geld , voetballend en technisch erg beperkt komt op dit niveau niet aan de pas , had te kloese toch moeten weten ook bij twente raakte hij geen knikker europees Dus de perfecte aanvoerder ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T mooie aan de goal van Steijn, is hoe hij loopt als de bal aan de zijkant komt. Waar hij positie kiest. Daarna krijgt hij natuurlijk veel te veel tijd om aan te nemen en af te ronden, maar dat creëert hij wel helemaal zelf.
Parel voor de eredivisie voor ons. Hopelijk pakt ie dat stapje extra er nog erbij voor in de EL straks |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Topper in vrij lopen en afronden op Eredivisie niveau ..
Hopelijk ook wat daarvan in EL nu |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Europa League scoren is niet heel veel moeilijker dan eredivisie. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Daarom, hoop t daar dus ook te zien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee, 20% van de tegenstanders maar denk ik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sem Steijn is the first Dutchman to reach 50 goals in fewer than 100 Eredivisie games (98) since Klaas Jan Huntelaar in 2006 (75). Finisher. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2025 - 17:07 schreef Stylzz het volgende:Sem Steijn is the first Dutchman to reach 50 goals in fewer than 100 Eredivisie games (98) since Klaas Jan Huntelaar in 2006 (75). Finisher. Dat is t ook..
Huntelaar was ook 'alleen, maar een afmaker..
Maakt zijn faam waar! |
|
|
|