|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 - 19:44 schreef Stylzz het volgende:T mooie aan de goal van Steijn, is hoe hij loopt als de bal aan de zijkant komt. Waar hij positie kiest. Daarna krijgt hij natuurlijk veel te veel tijd om aan te nemen en af te ronden, maar dat creëert hij wel helemaal zelf. Parel voor de eredivisie voor ons. Hopelijk pakt ie dat stapje extra er nog erbij voor in de EL straks Niets aan toe te voegen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
En nu ook mogelijk international..$$$$$$$$ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vind ik nog de minste van vandaag |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Vindt ie zelf ook denk ik. Die is vertieft dat ie niet tegen papa scoort |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vind hem wel prima/nuttig mee voetballend door sterkste kant centraal door het midden, net niet die ballen gehad voor ook 1 x prikken, die ene misschien dan op lat, maar hij is eigenlijk meer aanvaller dan middenvelder.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2025 - 16:26 schreef bijft007 het volgende:Vind hem wel prima/nuttig mee voetballend door sterkste kant centraal door het midden, net niet die ballen gehad voor ook 1 x prikken, die ene misschien dan op lat, maar hij is eigenlijk meer aanvaller dan middenvelder. Volgens mij wel 2x de lat of 1x en 1 net over |
|
|
|