|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zie hem nog definitief op de bank belanden , het scoren blijft uit en gaat tegen hem werken om te gaan scoren , voetballend brengt hij te weinig en met zoveel goede middenvelders die staan klaar staan wordt het een moeilijk verhaal voor hem |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Denk dan dat we voorbij gaan aan t feit dat Steijn nog steeds relatief jong is en nog bij kan leren. Dat zal hij ook doen. Anders hebben jullie denk ik een punt. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
met 24 jaar kan je geen talent meer worden genoemd , hij zal zichzelf best nog ontwikkelen maar ben bang dat het niet genoeg zal wezen om onbetwist basis speler te worden
ik vind hem in zijn beweging zijn motoriek te traag ook op de eerste meters is hij te traag , techniek ook matig , geen duel kracht , hij kan een doelpunt maken maar ook dit is gehypet
laten we maar hopen dat ik er naast zit anders zou die 13milj knap zuur smaken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 september 2025 door kenny -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 18 september 2025 - 09:06 schreef CobusIII het volgende:Het ziet er trouwens ook erg rommelig uit dat de aanvoerdersband elke wedstrijd als een estafettestokje van arm naar arm gaat. Zelfs nieuwkoop... Dit weekend ben ik aanvoerder, net een appje gehad. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 18 september 2025 - 11:16 schreef kenny het volgende:met 24 jaar kan je geen talent meer worden genoemd , hij zal zichzelf best nog ontwikkelen maar ben bang dat het niet genoeg zal wezen om onbetwist basis speler te worden ik vind hem in zijn beweging zijn motoriek te traag ook op de eerste meters is hij te traag , techniek ook matig , geen duel kracht , hij kan een doelpunt maken maar ook dit is gehypet laten we maar hopen dat ik er naast zit anders zou die 13milj knap zuur smaken Geen idee of hij zich gaat ontwikkelen. Het is een intelligente jongen. Hij zal stappen moeten maken |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
T mooie is dat je vervangers hebt die gelijkwaardig of beter zijn.
Dus ja, hij zal de boodschap wel begrijpen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
het positieve aan hem is dat hij wel investeert in zichzelf en extra traint om beter te worden , laat ze maar vechten voor die basis plaatsen |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik denk dat ik mijzelf in dit topic eens per maand ga quoten..... :)
quote:Op donderdag 07 augustus 2025 - 16:33 schreef netsurfer het volgende:Hij zal nog wel vaker kritiek krijgen, hoort bij zijn spel en type speler die hij is. Hij kan het alleen laten verstommen door regelmatig te scoren. Daar heb ik wel vertrouwen in. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Met 2 uit 7 niet heel best gestart dus. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Voor mij tot aan nu de meest tegenvallende aankoop.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Moeilijk voetballen tegen zwaar verdedigende ploegen . Bij zijn oude club had hij meer ruimte, omdat bijna elke ploeg daar in de aanval ging |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hij krijgt zoals bij twente nog steeds elke wedstrijd 1 die er in kan en soms moet hoor mede door goede positionering, valt het straks net andere kant op vallen ze weer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 september 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Maar zeker in mee voetballende gedeelte kan het beter als de wedstrijd niet voor hem is als tegenstander massaal centrum dicht timmert en lijnen dichtloopt, geld overgens dan ook voor het team om bv meer variatie erin te brengen centrum of flanken te bedienen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 september 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zonder bal is hij eigenlijk wat te langzaam |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Goh, ook nog Borges, Diarra..
Maar idd, t is t net niet allemaal nog.
Gelukkig hebben we dit seizoen een ruime keuze, dus Semmie, je weet wat je te doen staat. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De Slory van het middenveld |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vandaag meer zichtbaar en meer balafpakker. Moet nog beter. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zeker meer aanwezig. Schoot de penalty goed in. Maar hielp ook eigenhandig twee kansen om zeep door zelf te schieten ipv een teamgenoot aan te spelen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die gelooft heilig in zijn eigen vizier. Daarmee heeft hij vorig seizoen natuurlijk zn transfer verdiend. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Speelde aardig. Doelpunt en assist |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: vond ik ook , ben geen fan van hem maar gisteren deed hij het aardig |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vond hem ook flink stuk beter aan de bal, waar zn verbeter punten liggen, want scoren en positie kiezen hoef je hem niet te leren, maakt zoiezo 15+ goals p seizoen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 april 2025 - 20:36 schreef MMM het volgende:[..] Ik vind kwaliteit aan de bal ook heel belangrijk. En daarin is hij heel matig. Zonder doelpunten blijft er niks over van Steijn. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
matige speler voegd niks toe , voetballend matig , en dat scoren was ook een hype |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En na zijn interview gisteren aanvoerder onwaardig. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Waarheid mag niet meer gezegd worden in dit geval? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij had gewoon gelijk
Iedereen probeerde als t kon voor eigen succes te gaan en t aantal schoten laat zien hoe vaak dat lukte |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
ja, hij had zonder meer gelijk. De vraag is of de waarheid voor de camera verteld moest worden of dat het verstandiger is dit in de kleedkamer te doen. Ik denk dat een ervaren aanvoerder voor het laatste zou kiezen. Dat zelfde geldt ook voor de trainer. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik vond ook dat hij wel een punt had. Zeker niet de hele waarheid, maar de kern raakt het wel. Is het verstandig om het op die manier te zeggen? Waarschijnlijk niet.
Ergens ook wel fijn dat hij niet altijd de ideale schoonzoon is voor de camera. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2025 - 12:57 schreef Stylzz het volgende:Hij had gewoon gelijk Iedereen probeerde als t kon voor eigen succes te gaan en t aantal schoten laat zien hoe vaak dat lukte Hij had geen gelijk als hier 90% zit verkondigen dat van Persie een wel hele rare opstelling had voor een EL wedstrijd.
Hij dus dan ook kunnen zeggen ik weet niet waar de trainer mee bezig is. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Je kan ook denken, van Persie moet niet janken. Dit is zijn aanvoerder en die is nou eenmaal eerlijk voor de camera. Had je ook kunnen weten. Steijn zegt wat we allemaal zien dikke prima! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En als je ziet welk cijfer Steijn zelf heeft gekregen overal voor zijn vertoonde spel dan ligt het dus altijd aan een ander maar niet aan hem. Zou het t aardje naar zijn vaardje zijn |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2025 - 13:14 schreef Leon FR1908 het volgende:En als je ziet welk cijfer Steijn zelf heeft gekregen overal voor zijn vertoonde spel dan ligt het dus altijd aan een ander maar niet aan hem. Zou het t aardje naar zijn vaardje zijn Ja dat soort dingen lees ik ook op iedere website in de comments. Als die gozer 5 a 6 voorzetten op maat krijgt, gegarandeerd dat er 2 in gaan. Maar moet je kijken naar Borges, die man is zo spastisch aan de bal, dat hij zelf niet weet wat hij doet en wilt doen. Sta je dan in de voorhoede te wachten... Borges, Moussa, Diarra zelfde soort egotrippers, daar heb je helemaal niets aan. Misschien moet Steijn inderdaad niets zeggen, maar dan op de training maar een paar slidings extra inzetten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2025 - 13:08 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hij had geen gelijk als hier 90% zit verkondigen dat van Persie een wel hele rare opstelling had voor een EL wedstrijd. Hij dus dan ook kunnen zeggen ik weet niet waar de trainer mee bezig is. Het ene is ook het gevolg van het andere. Omdat Van Persie met een fantasie-elftal begint, spelen er een hoop jongens die nog nauwelijks een kans hebben gekregen en bovengemiddeld veel bezig zijn zichzelf proberen te bewijzen.
Zeker als er door zoveel wissels de samenhang wegvalt en ze dus ook minder op de rest van het elftal kunnen leunen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2025 - 13:20 schreef R()b het volgende:[..] Ja dat soort dingen lees ik ook op iedere website in de comments. Als die gozer 5 a 6 voorzetten op maat krijgt, gegarandeerd dat er 2 in gaan. Maar moet je kijken naar Borges, die man is zo spastisch aan de bal, dat hij zelf niet weet wat hij doet en wilt doen. Sta je dan in de voorhoede te wachten... Borges, Moussa, Diarra zelfde soort egotrippers, daar heb je helemaal niets aan. Misschien moet Steijn inderdaad niets zeggen, maar dan op de training maar een paar slidings extra inzetten. Misschien moet Steijn zeggen dat hij het niet eens is met de opstelling . 3 speler debuteerde in de EL waarvan er 1 7 weken vakantie heeft gehad. De 2de komt van een club uit Turkije van de 2de liga En de duurste aankoop had bij zijn vorige club 0 uit 80 wedstrijden en die stelt Robin dan op. Hij had ballen gehad als hij had gezegt dat dit niet de trainer zijn beste dag was. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2025 - 13:27 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Misschien moet Steijn zeggen dat hij het niet eens is met de opstelling . 3 speler debuteerde in de EL waarvan er 1 7 weken vakantie heeft gehad. De 2de komt van een club uit Turkije van de 2de liga En de duurste aankoop had bij zijn vorige club 0 uit 80 wedstrijden en die stelt Robin dan op. Hij had ballen gehad als hij had gezegt dat dit niet de trainer zijn beste dag was. En dan zegt hij dat ......en dan..... Lekker onrust stoken, begrijp de telleurstelling.....maar begrijp niet wat je daar mee wil,als hij dit zou zeggen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2025 - 13:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Het ene is ook het gevolg van het andere. Omdat Van Persie met een fantasie-elftal begint, spelen er een hoop jongens die nog nauwelijks een kans hebben gekregen en bovengemiddeld veel bezig zijn zichzelf proberen te bewijzen. Zeker als er door zoveel wissels de samenhang wegvalt en ze dus ook minder op de rest van het elftal kunnen leunen. Ja eens al moet ik eerlijk bekennen dat ik er vooraf iets meer van had verwacht . Sommige zagen dit vooraf al aankomen ,ik had meer eindelijk kunnen we die 3 eens aanschouwen. Maar dan is het toch wat jij in jou post schrijft. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Mag hij van mij ook zeggen natuurlijk! Maar goed jij weet ook heus wel, dat zo'n speler dan wedstrijden op de tribune mag plaats nemen. Aanvoer is gewoon ruk van de dribbelkutjes.
dribbelen dribbelen scharen, dribbelen rondje wereld verder dribbelen. Niet wetend waarheen, verder dribbelen en vast lopen.
Dribbelen met een dwangneurose wat nergens op slaat stelletje gekken. Pass die bal gewoon over 10 meter in de voet! Dat is al lastig genoeg voor ze. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2025 - 13:33 schreef R()b het volgende:Mag hij van mij ook zeggen natuurlijk! Maar goed jij weet ook heus wel, dat zo'n speler dan wedstrijden op de tribune mag plaats nemen. Aanvoer is gewoon ruk van de dribbelkutjes. dribbelen dribbelen scharen, dribbelen rondje wereld verder dribbelen. Niet wetend waarheen, verder dribbelen en vast lopen. Dribbelen met een dwangneurose wat nergens op slaat stelletje gekken. Pass die bal gewoon over 10 meter in de voet! Dat is al lastig genoeg voor ze. Lijkt wel een songtekst zo. :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha nu je het zegt . Denk je dan aan een rap van kraantje pappie of iets als t het goede doel?
Overigens heeft R()b een punt maar waarom niet bewaren voor in de kleedkamer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Valt zojuist op me deurmat ,wel toepasselijk na het interview van gisteren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 september 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goed dat Sem z'n ongenoegen etaleert. Emotie is puur en een trainer moet ook dat waarderen.
Kritiek op je team is niet raar, zolang je het wel doseert. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan beter zelf eerst eens gaan presteren. Bakt er helemaal niets van.
En daarom had hij ook geen aanvoerder moeten worden. Dat hij aanvoerder is gemaakt was al kwalijk maar dat word steeds erger. Een gigantische blunder.
Nogmaals, 20+ goals in de Eredivisie en het is vergeven. Anders vind ik het te mager.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 september 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Elke speler mag uiten wat ie waarneemt.
Scherp zetten heet dat. Ook als je zelf niet presteert kun je wel zeggen waar het niet goed gaat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2025 - 21:54 schreef FR-Henk het volgende:Elke speler mag uiten wat ie waarneemt. Scherp zetten heet dat. Ook als je zelf niet presteert kun je wel zeggen waar het niet goed gaat. Alsof iemand je dan serieus neemt als je zelf ondermaats presteert..
Gechargeerd: Neem jij op je werk dingen aan van iemand die er niet goed in is? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2025 - 22:46 schreef MMM het volgende:[..] Alsof iemand je dan serieus neemt als je zelf ondermaats presteert.. Gechargeerd: Neem jij op je werk dingen aan van iemand die er niet goed in is? Leuke vergelijking. Komt inderdaad wel eens voor dat zo'n gast je confronteert met een verfrissend inzicht. Heb jij toch ook wel eens? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2025 - 23:04 schreef FR-Henk het volgende:[..] Leuke vergelijking. Komt inderdaad wel eens voor dat zo'n gast je confronteert met een verfrissend inzicht. Heb jij toch ook wel eens? Nou, niet veel moet ik zeggen. Hahaha |
|
|
|