|
|
CobusIII
|
|
|
quote: en een betere steekpass |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Graag!
Maar je hoort eigenlijk niets over serieuze interesse in onze Timber. Hopelijk worden we nog verrast. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik zou het heel fijn vinden als we deze jongen niet als 8 (box to box) zouden gebruiken maar als 6 zoals Hwang dat nu invult. De man in de opbouw. Alternatief is 10, zoals Stengs dat invulde. Probleem is dat je met Steijn gedwongen word 4-5-1 met twee 6-en en hangende vleugels te spelen. Of anders het risico loopt totaal overlopen te worden op het middenveld. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 - 10:16 schreef Alexmem het volgende:Ik zou het heel fijn vinden als we deze jongen niet als 8 (box to box) zouden gebruiken maar als 6 zoals Hwang dat nu invult. De man in de opbouw. Alternatief is 10, zoals Stengs dat invulde. Probleem is dat je met Steijn gedwongen word 4-5-1 met twee 6-en en hangende vleugels te spelen. Of anders het risico loopt totaal overlopen te worden op het middenveld. Moet je ook per wedstrijd en tegenstander varieeren... |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Voegt echt veel nuttige creativiteit toe aan dit elftal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zou m graag in plaats van Timber zien |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
2 assisten en Mario Been vind hem slecht |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Mario vond Jhonny een geweldige spits |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Valt prima in t pulletje. Begaafde speler. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vond hem vandaag niet zo eigenlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee vind t middenveld zwakker dan de vorige situatie |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Groot talent €€€€€€€€€€€ gaat goed komen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
centrale duo vandaag de sterkste linie, middenveld redelijk, flanken zwak, Ueda MOTM |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zie hem liever dan Hwang vooral controlerend gezien . Zijn openingen zijn ook beter dan die van Hwang. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Lekker zijn nuttige creativiteit en passjes die aankomen. Echt een meerwaarde!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha, dat is bij jou altijd als hij speelt en al snel of niet leon😛 Vond hem prima hoor, en echte voetballer erbij, maar wattanabe en vooral ueda waren echt de mannen vandaag vond ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2025 - 17:18 schreef bijft007 het volgende:Haha, dat is bij jou altijd als hij speelt en al snel of niet leon😛 Vond hem prima hoor, en echte voetballer erbij, maar wattanabe en vooral ueda waren echt de mannen vandaag vond ik. Ueda kreeg 2 assisten van Valente . Ook ellimineerde hij een gevaarlijke counter van Sparta en gaf hij Drommel een facelift . Wat wil je nog meer 😂 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha 🤣
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Heb speciaal op hem icm Ueda en Steijn gelet. Vooral de klik met Ueda is vrij goed. Speelt met overtuiging, zou soms iets mi der fanatiek een duel in moeten gaan, zal hij gaan moeten leren. Genot om naar te kijken vooral. Die wordt vrij snel A international. Hele fijne e aankoop. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908