|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Ja jammer word gewoon kapot gemaakt op deze manier |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hopen op Moder dan maar. Zo dun is het feitelijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Hoop is uitgestelde teleurstelling Henk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wat ben je allemaal aan het doen grote vriend. Voor open doel gewoon de bal misperen ,waar sowieso al geen overtuiging zat in het schot. Slechte corners ,verkeerde passes en onnodig geel. Kom op man we weten allemaal dat je veel beter kan. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Opgebrand. Hopelijk niet naar t WK anders wordt volgend seizoen ook niks. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zo ziet het er wel naar uit ja opgebrand . Maar hoe dan? Spelen maar 1x in de week en het lijkt net alsof hij speelt in de 2de verlenging in een europese topwedstrijd |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Laag in energie voorraad. Niet gewend. Niet fris. Zou straks gewoon Steijn brengen voordat vermoeidheid voor tweede geel zorgt. En ik vind t echt geen 10. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Beetje man van glas bij ons |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Sinds de winterstop wel mager.
Hopelijk volgend seizoen weer fris en fruitig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dubbele dekking. Soms drie. Dan moeten anderen ruimte hebben. Targ bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
mwa, hij heeft vooral dubbele dekking omdat zijn handelingssnelheid wat te laag ligt. Waardoor tegenstanders de tijd hebben hem op te zoeken.
Maar goed, dat er na een prima eerste seizoenshelft, waarin ook fysiek veel van hem gevraagd is, er een terugval zou komen was wel te verwachten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Nee hij werd oprecht aldoor door twee man geschaduwd en af en toe Berghuis er nog bij ook |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tis niet zo dat Valente eenvoudig vrijlopende medespelers kan kiezen. Die zijn er amper, deels ook door kleinere ruimtes. Uberhaupt waren dieptepasses ook vandaag bij meerdere Feyenoorders zwak of onbegrepen. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Valente heeft veel last van de trage centrale opbouw en het gebrek aan diepgang op links en rechts. Alleen Bos heeft diepgang. Treurig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Eens ,kan geen bal kwijt dus raakt m kwijt |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| De hype is er wel een beetje van af. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nu moet Hij het gaan laten zien. Ik ben altijd bang dat trainers alle spontane voetbal acties er uit rammen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 maart 2026 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Rampzalig slecht. Niet normaal. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kapot maar toch nog onze "gevaarlijkste" man
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ook naar status 'hulpeloos' gegleden. Geen enkele speler die nog iets van bravoure toont. Bos misschien, Kraaijeveld zeker. En dat is het dan wel weer. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Er klopt simpelweg niets van. Targ en Valente zouden begin seizoen wissels zijn. Moder zou t hele jaar niet spelen. Nu moeten zij het doen. Iedere week. En dan met CV’s die geen bal in kunnen spelen. Een keeper ding niet kan voetballen. Onzichtbare vleugelspelers en een pure afmaker als spits. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2026 - 20:03 schreef Alexmem het volgende:Er klopt simpelweg niets van. Targ en Valente zouden begin seizoen wissels zijn. Moder zou t hele jaar niet spelen. Nu moeten zij het doen. Iedere week. En dan met CV’s die geen bal in kunnen spelen. Een keeper ding niet kan voetballen. Onzichtbare vleugelspelers en een pure afmaker als spits. Neem je ook de blessure gevallen even mee in je conclusie ? |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Want? Dit zijn toch waar we het mee moeten doen op het veld? Deze mensen kiezen voor deze spelers. Het is nu niet ineens dat Beelen en Trauner sowieso beter zijn dan twee spelers van 10M plus. Zij kozen voor Wellie, voor verkoop Timber, voor verhuur Stengs, Zerrouki, van de Belt. Ze kenden Moussa, Ueda, Sliti en Sauer. Ze kiezen ook voor onzekere winteraankopen als Sterling en St Juste. En zij zijn mede verantwoordelijk voor het blessureleed bij Read, Hwang, Sauer, Steijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Viel uit op de training vandaag en greep naar zijn bovenbeen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Onmogelijk zo VEEL blessures! Zelfs de koffie juffrouw heeft likdoorns! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Hahaha ja en het is niet grappig meer |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Overleef je een wedstrijd zonder brokken, is het op de training weer bingo. Om te janken |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Geschorst tegen Groningen blijkbaar. Mooi kut |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ik meende me al te herinneren dat hij op scherp stond. Sinds zijn vorige schorsing weer 2 gele kaarten, dus ja. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Anyway, denk dat we met Kraaijeveld en Van den Elshout twee serieuzere opties erbij hebben op het middenveld. Ook is Hwang misschien weer terug tegen die tijd.
En het huidige middenveld is ook wel wat weinig complementair aan elkaar denk ik, met name als je het spel moet maken.
En Valente kan misschien de extra rust ook wel gebruiken, al krijgt hij dat deels al omdat Feyenoord volgend week niet speelt. Tis misschien vooral ook jammer voor hem dat hij de wedstrijd tegen zijn oude club mist. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Klopt niet. Zijn 7e gele kaart.
Schorsingen krijg je bij 5, 10 etc. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Dat is mooi. Ik dacht het ook hoor, na 5 en dan na elke 2. Maar dat klopt dus niet (meer). En bijvoorbeeld Wellenreuther dus ook niet op scherp. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Ik hoorde hem erover in een interview dus ging ik er vanuit dat het juiste info was. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ik vond hem de eerste 20 minuten echt zo slecht. Daarna een dijk van een wedstrijd, vooral op inzet en kracht. Niet op het spel waar hij normaal zo goed in is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2026 - 09:42 schreef Stylzz het volgende:Ik vond hem de eerste 20 minuten echt zo slecht. Daarna een dijk van een wedstrijd, vooral op inzet en kracht. Niet op het spel waar hij normaal zo goed in is. Helemaal mee eens. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vond zijn manier van juichen bij de 0-1 ook veelzeggend.
Winnaar. Mooi. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Hij was sowieso weer een beetje beter aan het worden gelukkig. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Maar vooral op gebieden waar hij juist in het begin wat minder op uitblonk. Zijn goede, snelle passing van begin van het seizoen mis ik nog steeds. Maar verder zet hij wel stappen. Voetballend zal hij zich hopelijk meer gaan onderscheiden als we ook daadwerkelijk meer (proberen te) gaan voetballen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2026 - 19:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Maar vooral op gebieden waar hij juist in het begin wat minder op uitblonk. Zijn goede, snelle passing van begin van het seizoen mis ik nog steeds. Maar verder zet hij wel stappen. Voetballend zal hij zich hopelijk meer gaan onderscheiden als we ook daadwerkelijk meer (proberen te) gaan voetballen. Ja die ballen gingen toen heel vaak op het tendum Bos/Sauer of een diepgaande Timber of Steijn. Is gewoon te weinig beweging vooin om die steekballetjes te geven. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Je bent als technisch begaafde speler nog steeds afhankelijk van minder capabele medespelers. En ik denk dat wat de recente vorm waarschijnlijk wel wat met fitheid te maken zal hebben. |
|
|
|