|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Heel blijven is belangrijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Klein sport taartje...
Gelukkige verjaardag toppert! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
In 1e helft energiek, vindingrijk en overal waar nodig. In 2e helft verre terugval, van weinig betekenis. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2025 - 20:11 schreef FR-Henk het volgende:In 1e helft energiek, vindingrijk en overal waar nodig. In 2e helft verre terugval, van weinig betekenis. Waar ontstond de 3 - 2 uit? De winnende treffer |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Pass op Larin bij de 3-2 is kwaliteit en kunnen voetballen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat is zo. Maar de finesse was verder die helft niet aanwezig. Maar goede versterking verder. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Mooie is dat zon speler ook als hij minder speelt dan hij kan of heeft laten zien,, hij alsnog een (mede) beslissende pass of iets dergelijks kan hebben💪 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Tweede helft vond ik het sowieso collectief minder, Utrecht tweede helft beter |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Man van de wedstrijd. Die bleef ook in mindere fases wel voetballen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
| Maar ook zo moeiteloos,zo lijkt het. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
| Die zit zeker op voetbal. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Ik vind het een hele goede voetballer, met veel potentie. maar hij heeft ook nog wat te verbeteren. Dat is zijn fysiek/uithoudingsvermogen en zijn verdedigende taken. Op zijn positie is dat gewoon een must. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Ik wist niet dat hij ook voor Italie mag uitkomen ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ja. Alleen op aan het eind, prima. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Blijft het grootste talent in Nederland |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
| Was een van de beteren vandaag. Maar niet dominant genoeg. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Topper, in wording.
Had wel die tweede, en de gelijkmaker, MOETEN maken natuurlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Scorend vermogen mist nog |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Steijntyfus opgelopen schijnt.. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Geef deze jongen maar een contract voor t leven. En verdrievoudig z’n salaris. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Voor dat geld mag hij dan wel eens de 90 minuten vol maken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Kop en schouders boven de rest qua inzicht en techniek. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar Kanttekening We zitten nu op 1/3 seizoen en kan nog steeds geen volledige wedstrijd |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Doet het goed. Inhoud wordt ook steeds beter. Zou eigenlijk wel lekker voor hem zijn als hij niet wordt opgeroepen voor Oranje. Om te herstellen, want er komt nog een druk programma aan tot aan de winterstop. Maar goed, hij zegt natuurlijk geen nee, mocht het wel zo zijn. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Verreweg de beste speler.
V.Persie heeft enorm veel geluk dat die Valente tot z'n beschikking heeft.
Die maskeert een soort dooie lucht die over de selectie en de tactiek van Van Persie hangt.
Het kan niet zo zijn dat je elftal meteen compleet instort bij 1 wissel. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Als hij nog steeds niet 90 minuten kan ballen in de eredivisie, hoe zal dat er dan uit zien in de PL, Duitsland, Italie of Spanje? vind het voorbarig om hem nu als topper te bestempelen. laat die jongen zich dit seizoen gewoon doorontwikkelen. We weten de punten waar het beter moet (inhoud en verdedigend kan er ook een tandje bij) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| De eerste 3 pagina's blijven smullen als ik ze terug lees . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 06 november 2025 - 23:21 schreef CobusIII het volgende:Als hij nog steeds niet 90 minuten kan ballen in de eredivisie, hoe zal dat er dan uit zien in de PL, Duitsland, Italie of Spanje? vind het voorbarig om hem nu als topper te bestempelen. laat die jongen zich dit seizoen gewoon doorontwikkelen. We weten de punten waar het beter moet (inhoud en verdedigend kan er ook een tandje bij) Dat kan hij inmiddels wel. Afgelopen 8 wedstrijden heeft hij telkens of de hele wedstrijd gespeeld (5x) of werd hij pas vlak voor tijd gewisseld (3x). |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het lijkt het Yankuba Minteh topic wel 😂😂 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik schaam me inmiddels. Zou je met terugwerkende kracht (bijna) een ban voor verdienen. |
|
|
|