|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Haha maar bij die andere topics had je wel een goed vermoeden. Borges en Tengstedt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T ging niet slechter doordat hij eruit ging. Maar door wat er voor terugkwam. Plus Timber was ook nog maar 80%, dat had niet erg geweest als je een echte middenvelder er had neergezet Nu speelde je nog maar met 1 echte middenvelder en was t chaos op t middenveld en niemand die t nog kon corrigeren.
Valente was zeker weer de betere vandaag. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
| Speelt als een hele volwassenen vent. Heerst op het middenveld. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Opgeroepen voor Oranje. Leuk voor Valente zelf!
Qua fysiek was een weekje vrij niet verkeerd geweest. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Mooie beloning. Maar we moeten wel momenten gaan vinden om hem ook eens niet te laten starten of eerder te wisselen. Want je speelt een beetje met vuur. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Is meer uit nood omdat anders Italië misschien komt |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Wat een topper! Terecht bij Oranje, al heb ik helemaal niets met die club mensen. Wel knap dat er mensen waren die het totaal niet in hem zagen zitten.
Een weekje rust of trainen/voetballen bij Oranje, uiteindelijk wordt hij van de tweede optie er nog beter van. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Hopelijk gaat t daar niet mis voor hem. Zat net in een lekkere vibe en moet zich dan met die pseudo vedetten meten.
Geef die (wijs)neuzen meteen lekker een doodschop op de training Luciano, ben je meteen van dat nazale gedram af. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dacht ik ook meteen. Er zal wel van verschillende kanten druk uitgeoefend zijn om zsm spijkers met koppen te slaan. Die gozer die voor Spanje koos dat zit nog steeds niet lekker. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
het is te hopen dat hij volgend seizoen nog bij ons speelt , hij speelt zichzelf in rap tempo in de aandacht van menig topclub zou mooi zijn nog een seizoen en dan weg voor de hoofdprijs |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als hij alweer na een seizoen vertrekt zal het voot mij ook geen blijvende herinnering worden. 1 seizoen is te kort voor een blijvende herinnering . Of je moet Guidetti heten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als hij alweer na een seizoen vertrekt zal het voot mij ook geen blijvende herinnering worden. 1 seizoen is te kort voor een blijvende herinnering . Of je moet Guidetti heten. |
|
|
|