|
|
Frobin1974
|
|
|
Als hij er maanden uit ligt, dan plaats 3 of lager als eindnotering. Met hem denk ik dat het wel plaats 2 wordt.... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Volgende wedstrijd meteen weer basis. Ongelooflijk dit. Passjes trouwens weer als parels voor de zwijnen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Idd, eenzame hoogte. Alweer de nodige briljantjes gegeven.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Heb het gevoel dat hij nu al moeilijk loopt,maar er gewoon alles aan doet dat te camoufleren |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| We zullen zijn inbreng deze pot maar vergeten, als je het afzet tegen zijn bijdrage de rest van de eerste seizoenshelft. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Toch maakte die rooie kaart wel een stuk strijd los in de ploeg. Voor t eerst dat na het vertrek van hem de zaak niet in elkaar donderde |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Hij kan in ieder geval weer helemaal fit worden. Dat had hij wel nodig. Extra wedstrijdje ook nog vanwege de schorsing, dus die zien we over 4 weken pas weer terug. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2025 - 16:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:We zullen zijn inbreng deze pot maar vergeten, als je het afzet tegen zijn bijdrage de rest van de eerste seizoenshelft. Eens |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Idd , hopelijk behouden we hem nog 2 seizoenen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Ik beoordeel hem per wedstrijd. gisteren was erg matig. Hij is fysiek nog lang niet op niveau. Qua spel is het een absolute aanwinst, maar heeft nog helemaal niets te zoeken in een zwaardere buitenlandse competitie. Laat hem eerst maar eens 2 seizoenen door ontwikkelen in de ere divisie. (liefst met een goede trainer) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Zou Valente niet beter tot zijn recht komen op 6 maar dan in de stijl van jerdy Schouten? En dan Hwang/Targh en Timber/Steijn daarvoor?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 december 2025 door CobusIII -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 22 december 2025 - 10:46 schreef CobusIII het volgende:Zou Valente niet beter tot zijn recht komen op 6 maar dan in de stijl van jerdy Schouten? En dan Hwang/Targh en Timber/Steijn daarvoor? Nee. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
| Hij moet nu echt 2 weken met zijn benen op tafel gaan hangen, heeft teveel moeten geven in eerste seizoenshelft. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 december 2025 - 11:50 schreef netsurfer het volgende:Hij moet nu echt 2 weken met zijn benen op tafel gaan hangen, heeft teveel moeten geven in eerste seizoenshelft. Lekker 2 eken op de tacx, een beetje zwemmen en goed eten. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Eten in orde alvast.. 😎

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 december 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik hoorde (ik geloof) Resink bij ESPN zeggen dat ze met nog een Groningen speler met zn drietjes een vakantie geboekt hadden. Of daar nog vrouwvolk bij hangt dat werd er niet bij verteld hahaha.. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
| Zal ze maar deugd doen toch!💥💥💥 |
|
|
|