|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Contract voor 4 jaar las ik |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 - 18:07 schreef FR-Henk het volgende:Steijn veel goals, Valente amper goals. Vind het wel een balvaardige, creatieve speler. Dat is Steijn juist weer minder. 6 miljoen lijjkt wat veel.l 2 die elkaar prima aanvullen, prima! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik vind ook prima hoor, gewoon zoals vaak nieuwsgierigš al weet je uit het verleden zon stap haast nooit gelijk pats boem kant en klaar erin staat
binnen een jaar tot redelijk vaak basis zou al erg prettig zijn, al weet je dat ook milambo het zwaarder krijgt nu met Steijn erbij en timber op zijn denk ik beste positie,, of had gehad (als hij wel weggaatš)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan ook op linksbuiten Handig voor de dubbele bezetting |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geen goed gevoel bij eigenlijk. Maar ik laat me graag verrassen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Komt goed, dit is een hele fijne speler voor ons! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zal wel een jaartje duren Eerste jaar moeten we m wel de tijd gunnen |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Fijne speler idd.
Als t koppie ook goed is, en daar lijkt t op, gaan we daar veel plezier aan beleven.
Fijn ook als hij al van de voorbereiding er bij is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
vond ik ook , zou hem heel graag in het roodwit willen zien , bod beetje verhogen te kloese ouwe krent |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 juni 2025 - 22:00 schreef kenny het volgende:vond ik ook , zou hem heel graag in het roodwit willen zien , bod beetje verhogen te kloese ouwe krent Behalve als het gaat om salarissen van "zijn" spelers. Heel merkwaardig |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: inderdaad , hij heeft wel meer onnavolgbare dingen , 13milj voor stein vind ik ook erg veel geld , dan kijkt hij weer niet op een milj meer of minder |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Echt goede voetballer, mag best iets kosten.
7 miljoen is niks meer tegenwoordig...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 juni 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Beperkte speler, weinig scorend vermogen. heeft niet op niveau gespeeld. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Tja, spelers die fit zijn en op niveau al gepresteerd hebben kosten eerder dus 15 miljoen..
Mijnsinziens een type speler wat we niet echt hebben, net als Steijn. En als je op meerdere fronten moet presteren, heb je er veel en gevarieerd nodig.
Maar ja, garantie heb je nooit natuurlijk...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 juni 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 - 11:44 schreef Cruzcontrol het volgende:Echt goede voetballer, mag best iets kosten. 7 miljoen is niks meer tegenwoordig... inderdaad mag je best wat betalen voor hem , goede speler heeft alles mee lengte loop fysiek techniek en inzicht ,topper in wording |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ok, Kloese is dus een zak, maar veel geld uitgeven aan een speler van groningen waar een jaar geleden niemand het over had, is dan wel verantwoord beleid? Ik denk dat we nu meer moeten investeren in gearriveerde spelers die zich bewezen hebben. dat zal meer gaan kosten ja. We hebben nu al genoeg zogenoemde talenten in de selectie. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Voor een speler van Groningen (2 niveaus lager dan de onze) is het wel echt machtig veel hoor, dat is geen gokje meer te noemen zon hoog bedrag
dat zou normaliter zon bedrag voor ons basis moeten zijn, maar snap grunn wel gewoon proberen te cashen met de hype mee, of hij het geld waard gaat zijn is voor hun voor de volgende club.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 juni 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 - 12:54 schreef CobusIII het volgende:Ok, Kloese is dus een zak, maar veel geld uitgeven aan een speler van groningen waar een jaar geleden niemand het over had, is dan wel verantwoord beleid? Ik denk dat we nu meer moeten investeren in gearriveerde spelers die zich bewezen hebben. dat zal meer gaan kosten ja. We hebben nu al genoeg zogenoemde talenten in de selectie. je vergeet hierbij een belangrijk punt buiten of we de transfersom kunnen betalen zitten deze gearriveerde zeer hoog in de boom kwa salaris , dat kunnen we niet betalen daarbij is het ook nog de vraag of zulke spelers in de eredivisie willen spelen
het verdien model is voor NL clubs nu eenmaal talenten opleiden en met winst door verkopen en daar past een speler als valente goed bij |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 - 12:54 schreef CobusIII het volgende:Ok, Kloese is dus een zak, maar veel geld uitgeven aan een speler van groningen waar een jaar geleden niemand het over had, is dan wel verantwoord beleid? Ik denk dat we nu meer moeten investeren in gearriveerde spelers die zich bewezen hebben. dat zal meer gaan kosten ja. We hebben nu al genoeg zogenoemde talenten in de selectie. Er zijn legio spelers waar twee jaar geleden niemand over sprak, die in een paar jaar tijd opeens zich stormachtig ontwikkelen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ontwikkeling van een individuu kan snel gaan,, alleen helaas is het nog steeds in teamverband wat voetbal is
lastig in te schalen hij op veel hoger niveau ook gelijk aantikt,, kans niet groot, wel idem wiefer gelijdelijk steeds meer in het seizoen
Is hij die uitzondering zoals wiefer? Meeste staan er niet meteen en zeker niet middenmoot/rechterijtje eredivisie
Zie hem wel graag komen overgens want ook al is het bij grunn, fijne spelert om te zien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 juni 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 - 13:16 schreef bijft007 het volgende:Ontwikkeling van een individuu kan snel gaan,, alleen helaas is het nog steeds in teamverband wat voetbal is lastig in te schalen hij op veel hoger niveau ook gelijk aantikt,, kans niet groot, wel idem wiefer gelijdelijk steeds meer in het seizoen Is hij die uitzondering zoals wiefer? Meeste staan er niet meteen en zeker niet middenmoot/rechterijtje eredivisie Zie hem wel graag komen overgens want ook al is het bij grunn, fijne spelert om te zien. Fijne speler, heeft iets extra...
Kent in ieder geval al de competitie, het land, t klimaat, heeft hij al voor op een andere speler van buitenaf.
Gaat hij t redden? Ff in de glazen bol kijken ..
Zo makkelijk is t natuurlijk never nooit ni...
Maar nogmaals, je hebt meerder smaken nodig, zeker op t middenveld, zodat je wel kunt wisselen vanaf t begin van seizoen, en je niet weer van de ene in de andere blessure hobbelt..
Ik zie deze graag komen, en 6 a 7 miljoen is echt ni veel meer tegenwoordig... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als wij voor Milambo 25+ willen is t niet zo gek dat Groningen voor een van hun grootste talenten rond de 7 willen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Leon betaalt zijn salaris, dat scheelt. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wutt? Lijkt me niet kloppen toch en fake bericht, groningen vraagt 10 miljoen op 1908 haha, mocht dat kloppen wel doorschakelen lijkt me! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Niet helemaal lekker om al is het incl bonussen je op 1 na duurste transfer binnen te hengelen van een laagvlieger als Groningen
lijkt erop clubs erachter komen er geld te halen is in rotterdam zuid, of moet 5-6 zijn en met nauwelijks te halen bonussen ofso, zoals ik tijd heb wel is opzoeken hoe het zit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 juni 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Kost niet veel tijd...
Hoe hoog bieden de Rotterdammers? "Het tweede bod van Feyenoord is vijf miljoen, dat oploopt naar 6,5 miljoen. En dat is al een stevig bedrag. Maar FC Groningen zit op dit moment nog rond de tien miljoen inclusief bonussen. En dat is ook een heleboel geld, dus ik snap dat dat niet in een week geregeld is." |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 11 juni 2025 - 13:40 schreef bijft007 het volgende:Niet helemaal lekker om al is het incl bonussen je op 1 na duurste transfer binnen te hengelen van een laagvlieger als Groningen lijkt erop clubs erachter komen er geld te halen is in rotterdam zuid, of moet 5-6 zijn en met nauwelijks te halen bonussen ofso, zoals ik tijd heb wel is opzoeken hoe het zit. 10 miljoen is niet zo veel hoor. Tegenwoordig. Zeker niet als t incl bonus is.
T blijft helaas wel een gok |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Is het ook bekend hoeveel leon uit eigen zak erbij legt want dat kan dan wel aanzienlijk schelen natuurlijk𤣠|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vind het wel veel geld voor een wisselspeler, athans daar moet je vanuit gaan eerlijk gezegd.
Er zijn wel spelers van buiten de top 3 die er gelijk stonden maar wel enorm weinig laat staan middenmoot of eronder, achja we gaan het wel zien. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 11 juni 2025 - 15:11 schreef bijft007 het volgende:Is het ook bekend hoeveel leon uit eigen zak erbij legt want dat kan dan wel aanzienlijk schelen natuurlijk𤣠Schijnt z'n hele verzameling Looney Tunes flippo's in te leggen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De prijs schiet omhoog waar je bij staat |
|
|
|