|
|
Alexmem
|
|
|
Ik vind t echt een mooie speler. Zo veel fijner om te zien dan spelers als Timber, van de Belt, Nadje, Zerrouki, Stengs. Wat Valente ook kost, je moet die anderen ook wel verkopen. 8M lijkt me max voor een speler van FCG. Maar hij had natuurlijk wel al lang binnen moeten zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
5 miljoen max. Meer zijn spelers uit het rechterrijtje van de Eredivisie niet waard
Tevens bizar om in een 12e selectiespeler te investeren terwijl je eerste 11 niet eens op orde zijn.
Begin eerst maar met een goede eerste keeper, rechtercentrale verdediger, linksback en een spits. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niet eens, je kijkt ook naar spelers die bijdragen aan breedte selectie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Middenveld is al breed bezet. Plus als je eerste 11 niet op orde zijn? Lijkt me niet. Tenzij er een oneindig budget is, maar dat is in ons geval niet zo.
De eerste 11 zijn op meerdere posities onvoldoende. Steek daar eerst het geld in.
7 miljoen exclusief bonussen voor een speler uit het rechterrijtje vind ik in onze situatie onhandig. Zelfs als Milambo gaat vind ik Valente te duur. Groningen krijgt het te hoog in ‘t bolletje door zo’n belachelijke prijs te vragen.
Als Feyenoord echt voldoet aan 10 miljoen straks, zijn ze compleet gestoord. Dus ik hoop dat dit het laatste bod was en door.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 juni 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 15 juni 2025 - 11:17 schreef MMM het volgende:[..] Middenveld is al breed bezet. Als je eerste 11 niet op orde zijn? Lijkt me niet. Tenzij er een oneindig budget is, maar dat is in ons geval niet zo. De eerste 11 zijn op meerdere positie onvoldoende. Steek daar eerst het geld in. 7 miljoen exclusief bonussen voor een speler uit het rechterrijtje vind ik in onze situatie onhandig. Zelfs als Milambo gaat vind ik Valente te duur. Het is tegelijkertijd wel een bovengemiddeld (Nederlands) talent. Die nu nog net betaalbaar is. Een type dat we ook weinig hebben in de selectie. En wat we hebben is vaak ziek, zwak of misselijk (Stengs en Ivanusec). Kan je denk ik net wat verder voor gaan. Maar goed, kan ook niet helemaal inschatten hoe groot het potje nu is voor inkomende transfers. Eventuele vertrekkers (met name Hancko en Paixao) nog buiten beschouwing gelaten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 15 juni 2025 - 11:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Het is tegelijkertijd wel een bovengemiddeld (Nederlands) talent. Die nu nog net betaalbaar is. Een type dat we ook weinig hebben in de selectie. En wat we hebben is vaak ziek, zwak of misselijk (Stengs en Ivanusec). Kan je denk ik net wat verder voor gaan. Maar goed, kan ook niet helemaal inschatten hoe groot het potje nu is voor inkomende transfers. Eventuele vertrekkers (met name Hancko en Paixao) nog buiten beschouwing gelaten. Ik vind zijn goals en assists echt te laag om giga bedragen uit te trekken. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zeker man,volgende week zal het wel rond zijn en kan Renato het topic gaan oppimpen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik vindt dit wel een groot risico, zoveel geld voor een ( nog niet) bepalende speler uit de middenmoot. Ben bang voor een Zerrouki scenario |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 15 juni 2025 - 11:29 schreef MMM het volgende:[..] Ik vind zijn goals en assists echt te laag om giga bedragen uit te trekken. Dat is het risico. Misschien gaat hij nooit rendement hebben. Maar als hij het al wel had dan was hij twee keer zo duur geweest. Maar goed, daarvoor heb je ook scouts. Die mogen inschatten of dat het in hem zit of niet. De topscorerslijstjes kunnen we er allemaal wel bijpakken. Iemand als Steijn is uiteindelijk makkelijker te scouten. Al moest ook daar een inschatting gemaakt worden of die voetballend wel voldoende bijdrage heeft. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bij dat laatste maak je mijns inziens een denkfout T. Al eerder gezegd, succes verzekerd als je hem vrij laat in zijn taken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 15 juni 2025 - 12:23 schreef van geil het volgende:Bij dat laatste maak je mijns inziens een denkfout T. Al eerder gezegd, succes verzekerd als je hem vrij laat in zijn taken. Das geen denkfout dat is een speelwijze. Je kan hem best een vrije rol geven om de spits heen. Maar dat betekent wel dat anderen moeten compenseren. Iedereen snapt dat Steijn niet gehaald is om de balletjes achter de laatste linie te leggen. Daar moet je hem ook niet op afrekenen.
En als je er elke seizoen 20 maakt, kan je je zijn mindere punten een beetje vergeven. Dat is waar.
Maar ik zou het wel prettig vinden dat we ook wat aan hem hebben buiten zijn goals om. Want bij Twente viel hij bijvoorbeeld wel regematig een beetje weg in topwedstrijden. In het moderne voetbal wordt ook wel een bepaalde mate van veelzijdigheid gevraagd. In zijn geval betekent dat m.i. dat hij voetballend niet de beste zal zijn, maar hij mag ook niet in de weg lopen. Dat had Til bijvoorbeeld ook. Die liep in de weg en was ondanks zijn goals niet helemaal onomstreden. En defensief zal hij zeker ook zijn meters moeten maken. Aan beide kanten belissend zijn. Zoals Igor dat bijvoorbeeld ook is. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Maar uiteraard moet je Steijn in zijn kracht laten spelen. Als je hem niet hoog laat spelen, dan had je hem niet moeten halen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan had je hem niet moeten halen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 15 juni 2025 - 12:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Maar uiteraard moet je Steijn in zijn kracht laten spelen. Als je hem niet hoog laat spelen, dan had je hem niet moeten halen. Je zei het al. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dus geen dingen van hem vragen die hij niet kan. Maar het lijkt me normaal als aan zijn mindere punten gewerkt wordt. Hij moet wel de verbeterde versie van Til kunnen zijn. Zonder dat we van hem een Stengs proberen te maken. Dat zit er niet in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Geen Read is geen oranje voor mij |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vond hem veruit de slechtste. 0 fysiek, lui, niet mee verdedigen,en in 45 minuten twee ballen bij een ploeggenoot gekregen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 15 juni 2025 - 21:51 schreef van geil het volgende:Ik vond hem veruit de slechtste. 0 fysiek, lui, niet mee verdedigen,en in 45 minuten twee ballen bij een ploeggenoot gekregen. Ni gezien, maar klinkt ni goed... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Assist lees ik net op het enige doelpunt tot dan toe |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Als jij n balletje rechtdoor op van Bommel die via twee man een eigen goal veroorzaakt n assist vindt.tja.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 juni 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Geen idee ,zo staat het geschreven |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
1-2 inmiddels Denemarken voor. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Assist is assist...
Komt dan wel door zijn pass natuurlijk...
Tja...
Ach, moet niet van dit toernooi afhangen of de club em wil of ni...
Als je deze goed genoeg vind, haal je die binnen voor 7 plus allerlei bonussen, bij twijfel niet doen... Maar doe dat dan al voor dit toernooi...
Maar doe IETS...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 juni 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vreselijk niveau, Het is vloeken in de kerk, maar alleen Taylor, Hato, en van Bommel hebben iets extra's vanavond. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Milambo komt erin voor Valente, en nog twee wissels. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nou dat was hem dan voor hem vanavond. Aantal aardige dingen gezien. Aantal mindere dingen. Zeker geen uitblinker vandaag. Prijs zakt weer met een miljoen ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 juni 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 15 juni 2025 - 22:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Nou dat was hem dan voor hem vanavond. Aantal aardige dingen gezien. Aantal mindere dingen. Zeker geen uitblinker vandaag. Prijs zakt weer met een miljoen ;) Gebaseerd op deze wedstrijd zou ik hem niet eens gratis willen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Beetje het lot van dat type speler. Hollen en stilstaan, zeker als ze (relatief) jong zijn.
Dat gezegd hebbende, gratis is een no-brainer. Maar 7+, wat het lijkt te worden, is duur. Eigenlijk teveel voor wat hij heeft laten zien. Zou het ook niet raar vinden als Feyenoord dat teveel vindt.
Maar goed, tegelijk liggen de Nederlandse talenten op die positie, zeker met zijn profiel, niet voor het oprapen. Beetje dezelfde afweging als voor Timber een paar jaar terug. Vergelijkbare leeftijd, ook weinig ervaring. Wel talent en een fors prijskaartje. Dat pakte uiteindelijk redelijk uit. Al zal het nooit jouw favoriet worden ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 15 juni 2025 - 22:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Beetje het lot van dat type speler. Hollen en stilstaan, zeker als ze (relatief) jong zijn. Dat gezegd hebbende, gratis is een no-brainer. Maar 7+, wat het lijkt te worden, is duur. Eigenlijk teveel voor wat hij heeft laten zien. Zou het ook niet raar vinden als Feyenoord dat teveel vindt. Maar goed, tegelijk liggen de Nederlandse talenten op die positie, zeker met zijn profiel, niet voor het oprapen. Beetje dezelfde afweging als voor Timber een paar jaar terug. Vergelijkbare leeftijd, ook weinig ervaring. Wel talent en een fors prijskaartje. Dat pakte uiteindelijk redelijk uit. Al zal het nooit jouw favoriet worden ;) Milambo is 1,5 jaar jonger, en 5 stappen verder in mijn ogen. Das kwaliteit. Timber vind ik inderdaad ook zo'n luie speler, die zijn momentjes kiest,en zichzelf goed vindt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 juni 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 15 juni 2025 - 22:47 schreef van geil het volgende:[..] Milambo is 1,5 jaar jonger, en 5 stappen verder in mijn ogen. Das kwaliteit. Timber vind ik inderdaad ook zo'n luie speler, die zijn momentjes kiest,en zichzelf goed vindt. Milambo is jonger en fysiek verder, misschien voor de goal wat doortastender, maar voetballend is zijn ontwikkeling behoorlijk gestagneerd vind ik. Vraag me een beetje af hoeveel meer er nog bij hem in het vat zit. Heb het idee dat er in Valente meer rek zit. Milambo heeft ook een hoop matige wedstrijden gespeeld trouwens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 15 juni 2025 - 22:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Milambo is jonger en fysiek verder, misschien voor de goal wat doortastender, maar voetballend is zijn ontwikkeling behoorlijk gestagneerd vind ik. Vraag me een beetje af hoeveel meer er nog bij hem in het vat zit. Heb het idee dat er in Valente meer rek zit. Milambo heeft ook een hoop matige wedstrijden gespeeld trouwens. Hij kan er nog 50 spelen voordat hij zijn leeftijd heeft. En heeft Europees prima gespeeld. Oneens dus.Valente zat lekker op de bank in Groningen niet lang geleden. Dat kan, verschil van inzicht. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
We wachten het maar weer af. 7+ miljoen blijft een hoop geld voor een speler die je erbij neemt en waarvan je hoopt dat hij over 1-2 jaar een stap heeft gemaakt en volwaardig basisspeler kan worden.
Lastig te bepalen wat hij nu echt maximaal mag kosten. Misschien dat Feyenoord niet alleen de grens opzoekt, maar eigenlijk al over is gegaan. Wat dat betreft zou het zeker niet raar zijn als Feyenoord de stekker eruit trekt. Aan de andere kant, als je het als Feyenoord zijnde een goede speler vind, of dat voor nu of voor over 1-2 jaar is, laat je het dan stuklopen op 1-2 miljoen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nog een miljoentje erbij en Sebaoui een jaartje die kant op . Niks is te gek om de Messi van het hoge Noorden op te halen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op maandag 16 juni 2025 - 10:42 schreef Leon FR1908 het volgende:Nog een miljoentje erbij en Sebaoui een jaartje die kant op . Niks is te gek om de Messi van het hoge Noorden op te halen. Strak plan!😎 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gaan we spijt van krijgen. Krankzinnig om hier zoveel geld voor neer te leggen in combinatie met het feit dat andere posities harder versterkt moeten worden.
Meer dan 5 miljoen zou ik hier nooit voor betalen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 juni 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Is voor welke speler dan ook eigenlijk wel de max ongeveer voor spelers van rechterijtje clubs eens dat ook, en hoop gewoon milambo dit seizo n blijft gewoon.
maar ja als hij echt het net zo goed prima bij ook pakweg twente of az mee had gekund maar dat kun je niet goed beoordelen laat staan bij ons bij het eerste.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 juni 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Vind je em als club echt goed, laat t dan niet te lang aanslepen en wees creatief met bonussen ed. En anders niet doen.
Maar weet wat je wil en SNEL.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Kijken kom je er niet mee..
Handelen, nog 2 weken, en op veel posities... |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel bizar wat grunn vraagt hoor 8-9 milj, qua huishouding/salarissen dat is bij hun 11x zo laag bij hun, kunnen ze vele vele jaren op teren 1 zon transfer, echt wel te hoog in bol mij vraagt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Stekker eruit en door naar de volgende.
8-9 miljoen is belachelijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je staat sowieso voor schut, Naadje. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dacht eigenlijk 7 milj en ze gaan er lachend mee vandoor daar in Groningen maar ze schijnen nog meer te vragen dan dat
Haast niet te geloven, als het zo gaat kunnen straks de Zwolles en Sparta noem maar op niet achterblijven met als gevolg de top 3 rechterijtje links laat liggen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik had ooit een verstek zaagmachine nieuw. Net te groot voor mijn kofferbak helaas. Te koop gezet voor 60 procent van de aankoopwaarde , ik dacht 1.600 gulden. Kwamen twee mensen aan de deur, kijken , hij moest aan, nou ik weet t niet hoor, klinkt niet goed, hij is nieuw , hier is de bon. Ik geef er 900 voor en neem hem dan mee, nee, ik zei 1.600 1100 dan, nee, ik zei 1.600. 1.300 nee ik zei 1.600, ik verzoek jullie om nu weg te gaan. Hop de deur uit. 10 seconden later, ding dong. Ja wat? we nemen hem mee voor 1.600. 1.600??? nee hoor, voor jullie 2.300, en nu wegwezen. |
|
|
|