|
|
VVout
|
|
|
Als wij niet toeslaan en zo blijven pingelen, slaat iemand anders gewoon toe en verkoopt hem over 2 jaar voor 30 tot 40 miljoen. Maar goed, wij zullen wel weer net zo lang blijven sukkelen en iemand van 4 miljoen uit de pool plukken, die we vervolgens verhuren. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Geen 9 miljoen willen neerleggen vind ik geen pingelen. Dat vind ik gezond verstand. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Likken aan die Zeeuwse mossel das pas gezond. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
We hebben het over een speler die 2 maanden terug niet opviel. Daarna wordt ie genoemd. En direct daarop: iedereen noemt hem. 9 miljoen betalen voor een hype. Deze week do or die. Voor max. 7 miljoen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 16 juni 2025 - 22:38 schreef FR-Henk het volgende:We hebben het over een speler die 2 maanden terug niet opviel. Daarna wordt ie genoemd. En direct daarop: iedereen noemt hem. 9 miljoen betalen voor een hype. Deze week do or die. Voor max. 7 miljoen. Geen ervaring in de E.D, en dus ook niet Europees. Groningen teert op de hype, aangezien Valente nu met Jong Oranje nog speelt. Die hopen op Swansea of iets? Grote clubs gaan geen 9. of zoals Groningen wil laten geloven 10 a 12 miljoen in een put gooien! Begrijp ook niet dat Feyenoord deze knakker zo graag wilt hebben, max 3,5 miljoen! Krijg er Zerrouki aambeien van! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind t prima dat Feyenoord niet meteen de hoofdprijs betaalt. Overigens zegt t genoeg dat de deal niet al gekaapt is |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als de staf met gezond verstand vindt dat hij het niet waard is prima. Hoop alleen niet dat we dan over een half jaar hier lezen dat DtK heeft zitten slapen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Kijk, heel simpel alleen wij zouden het betalen als nlse club aan rechterijtje club, als psv hem wil hebben gaan ze dat er nooit voor betalen dat is echt zo
Ergens blij hij komt alleen wel vet rottige nasmaak want teveel overbetaald dan voor een gok op veel lager niveau.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 juni 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Voor Valente zelf ook niet goed, komt hij binnen van bescheiden club bij ons zelfs als 1 van duurste transfers tot op heden, geen tijd om even erin te komen en de tijd heel seizoen moet er gelijk staan voor het geld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 juni 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 - 08:30 schreef VVout het volgende:Als de staf met gezond verstand vindt dat hij het niet waard is prima. Hoop alleen niet dat we dan over een half jaar hier lezen dat DtK heeft zitten slapen. Zitten slapen zit er voor het geld al niet meer bij of je had hem 2 jaar terug moeten halen maar niemand kende hem toen, je betaald er al goed voor geen wiefer scenario meer. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Feyenoord wil hem graag, hij wil erg graag naar Feyenoord...Van Benthum kom er maar in! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Of je koopt hem en bent hoopvol investering waard is of niet😗
Maar feyenoord zal de gedachte hebben gehad we doen hem als leuk goed talent erbij alleen de prijs loopt beetje uit de klauw.
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 - 09:31 schreef bijft007 het volgende:Of je koopt hem en bent hoopvol investering waard is of niet😗 Maar feyenoord zal de gedachte hebben gehad we doen hem als leuk goed talent erbij alleen de prijs loopt beetje uit de klauw. De hele wereld ziet dat we CL centjes hebben binnengehaald. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heel vaak lees ik op het forum over miskopen. Uit de Franse 2 e divisie, en nu ook de Turkse 2e divisie. Die een gokje waard zijn? Ook nemen we grote risicos met spelers uit de eredivisie voor een hoop geld. Ik vindt de gok Valente voor dat geld ook groot. Ik dacht dat we gingen kijken naar gevestigde spelers, omdat de voorronde CL snel komt. Op dit moment denk ik daaaaaag Groningen. Het valt mij ook op dat 020 en de lampjes zich nog niet gemeldt hebben |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 - 19:01 schreef Cruzcontrol het volgende:Nou alle helden hier... 7 miljoen en bonussen tot 10 miljoen... Ja of Nee Niet ja, of nee, maar... Ja of Nee... Zet t hier gewoon  |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Put your hands up voor va-lente😉 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Voor het geld, van meer dan 7 milj vast en bonussen na jaar/en wat oplopend (wat de geruchten zijn) ben ik ook afgehaakt dus mocht het kloppen we echt 8-9 vast moeten aftikken ook 👎
|
|
|
|
MMM
|
|
|
FC Groningen wil 8 miljoen euro en nog eens 1,5 miljoen euro aan bonussen ontvangen voor Valente, maar beide partijen liggen momenteel nog zo’n 2 miljoen euro uit elkaar. Feyenoord deed meerdere biedingen.
8 + 1,5. Ze zijn compleet gestoord in Groningen.
Feyenoord, NIET DOEN!! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 - 20:23 schreef MMM het volgende:FC Groningen wil 8 miljoen euro en nog eens 1,5 miljoen euro aan bonussen ontvangen voor Valente, maar beide partijen liggen momenteel nog zo’n 2 miljoen euro uit elkaar. Feyenoord deed meerdere biedingen. 8 + 1,5. Ze zijn compleet gestoord in Groningen. Feyenoord, NIET DOEN!! Een dikke 10 miljoen dus. Doe er 5 bij, en je hebt een gearriveerde speler en veel meer zekerheid. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk t eigenlijk niet. Plus denk ook even aan wat voor salaris een gearriveerde speler wil. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 - 22:48 schreef R()b het volgende:[..] Een dikke 10 miljoen dus. Doe er 5 bij, en je hebt een gearriveerde speler en veel meer zekerheid. Precies. Doorschakelen naar Kees Smit van AZ. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die moet minstens hetzelfde kosten inmiddels vrees ik |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Az is stukkie hoger niveau en zijn al jaren subtop nl dus vragen logischerwijs meer van zulke of hogere bedragen, daarom zijn die bedragen fcg vraagt nogal absurd, toch Kees smit pas net wat meer basis, maar kwaliteit zat die volendammer dat ziet iedereen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 juni 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mijnans is wel beter te betalen denk ik, 8 milj wss die had 2-3 jaar eerder zoiezo voor ons interessant geweest nu weet ik het niet
Ook niet of hij na tijdje az nog doorgroei mogelijkheden heeft
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 juni 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Kortom het is weer dezelfde ellende en het houdt meer niet op. Te KLoese -> OUT |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die vind ik ook echt veel beter. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Smit mag van mij ook zeker komen hoor, maar zal eerder rond 13 miljoen liggen.
Die gekke Meerdink er nog bij, van Bommel...
Lekker Nederlandse benen ... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Bezopen prijs.. dan maar niet he |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die Smit is idd ook een aardig spelertje met een ideale leeftijd om door te groeien. Maar AZ zal ook wel heel hoog in de boom gaan zitten vrees ik. Dan zit je weer met hetzelfde probleem. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Jurist Van Benthem heeft nu wel heel sterke pijlen op zijn boog.
Want is nu wel een serieuze positie verbetering voor zo'n gast van AZ.
Is ook jaren niet zo geweest natuurlijk... |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Was vandaag niet zo best hoor |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Laatste zou ik halen, heb ik al gezegd, samen met die Kees Smit en gekke Mex Meerdink..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 juni 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Heb deze niet gezien, ben nu pas thuis dus net te vroeg voor mij. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 18 juni 2025 - 20:24 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Laatste zou ik halen, heb ik al gezegd, samen met die Kees Smit en gekke Mex Meerdink.. Waarom t altijd zo ver zoeken? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Deze hele transfer is al zo opgeblazen dat het eigenlijk alleen maar kan mislukken.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 18 juni 2025 - 20:24 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Laatste zou ik halen, heb ik al gezegd, samen met die Kees Smit en gekke Mex Meerdink.. Die koop half AZ effe op hierzo.. koekkoek |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Iets met aambeien las ik ergens, Zerrouki en Ivanusec aambeien. @MMM
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 juni 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Gaat er om dat je t niet altijd te ver moet zoeken wiseguy...
En gaat niet eens om deze namen op zich...
Koekkoek!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 juni 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vergelijkbaar inderdaad. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 18 juni 2025 - 21:52 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Gaat er om dat je t niet altijd te ver moet zoeken wiseguy... En gaat niet eens om deze namen op zich... Koekkoek!!!!  |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Miljoentje erbij natuurlijk na die pot tegen Oekraïne. Die Regeer was ook weer lekker bezig trouwens |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Tuurlijk maatje, komt allemaal goed! 😂😂😂 |
|
|
|