|
|
van geil
|
|
|
Dit is wel mooi. Die KUT Portugezen met eigen middelen verslagen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wel knap. Rode kaart deed Oranje eigenlijk goed, want daarvoor was het wachten op een goal. Volgende ronde 3 geschorsten, wellicht wat Feyenoorders die in aanmerking komen voor minuten. Milambo ipv Taylor wellicht. Misschien Kasanwirjo ipv Rensch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat AZ bulkt echt van de talenten. Niet normaal meer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja die zouden in t verleden bij Ajax beland zijn
Is ook hun business model. Ze moeten elk jaar verkopen. En dat doen ze goed |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Heb hem gemist hoor, maar ik zie 2 gele kaarten v bommel in 2 mi uten tijd, wat is er gebeurd? Wegwerp gebaren ofso na de gele kaart denk ik dan, lijkt me iets vrij lomps
buiten dat wel erg knap moet ik zeggen Portugal verslaan echt totaal niet verwacht
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 juni 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 - 21:22 schreef bijft007 het volgende:Heb hem gemist hoor, maar ik zie 2 gele kaarten v bommel in 2 mi uten tijd, wat is er gebeurd? Wegwerp gebaren ofso na de gele kaart denk ik dan, lijkt me iets vrij lomps buiten dat wel erg knap moet ik zeggen Portugal verslaan echt totaal niet verwacht Eerste overtreding was hij toevallig aan de beurt. Oranje had al een paar overtredingen gemaakt, hij was net degene bij wie de scheids een grens trok. Die tweede kaart was een paar minuten later. Weet niet meer precies wat de aanleiding was, geloof dat hij balverlies leed? Maar goed, daarna wilde hij het goed maken met een typische onnodige aanvallers overtreding. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ah oke👍 thanks! Echt wel lekker ze toch weten te winnen met 10 man hoor. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 - 12:23 schreef van geil het volgende:[..] Das wel heel kort door de bocht. 8 miljoen voor 80 procent is gewoon ruim 10 plus, dat zal AZ prima kunnen gebruiken nu. En voor mijn part 15 miljoen, maar koop eens echte talenten, en daarnaast eens een keer ervaring. Overigens geven de prijzen aan dat wij als Feyenoord steeds veel te weinig vragen voor onze spelers. We blijven een beetje in het verleden denken op alle gebieden. Zie hier Stylzz |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Valt mij mee die 15. Maar t blijft een gok. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar wel de beste gok. niemand twijfelt aan Smit, nergens. Valente is een grote gok, voor ook veel geld. Leg dan wat meer neer voor meer slagingskans en kwaliteit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Van Bergen over Valente..
Het halve team van Fc Groningen moet die jongen pushen volgens mij. Ik zou hem 3 keer keuren! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Alles boven de 5 m is belachelijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Lijkt verdacht veel op ze wat transfers over deze maand willen duwen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gaat ook wel wat mis, maar ik vind hem wel in orde vandaag. Gevaarlijke momenten komen wel bij hem vandaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Iedere keer de pijp leeg na een minuut op 60 op dit EK. In mijn ogen zegt dat, dat hij zoveel energie moet geven om het niveau bij te benen. En dit is allemaal jeugd. Er zit volgens mij weinig rek meer in. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dat de tank leeg is na 60-70 minuten is bij hem wel een terugkerend thema ja.
Maar goed, bij iemand als Hadj-Moussa moest dat ook veel verbeterd worden. Santi had in het begin ook moeite met de intensiteit. Om maar wat namen te noemen die het zich wel (deels) eigen hebben gemaakt in de loop van hun eerste seizoen bij Feyenoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 juni 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Benieuwd dan of hij meer inhoud kan kweken, of iets beter doseren,, ik weet niet op hoeveel km hij zit alvoor hij eraf gaat, want misschien ook veel vuile meters die je niet op tv ziet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 juni 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het aanbod dat er ligt is prima . Zie hem er nog steeds graag bij komen als er nog meer echte kwaliteits spelers bijkomen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Van mij hoeft deze niet. Ik zie dit helemaal niet zitten |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zeker niet voor die megabedragen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ook dat. Maar al kostte hij een ton. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
niet doen, dan liever bijleggen en voor Smit gaan. Als we die voor 17M kunnen overnemen, gaan we er heel veel plezier van hebben en eventueel ook op verdienen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Even een vraagje. Verkopen zijn toch bruto inkomsten en aankopen netto betalingen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Benieuwd of PSV hem neemt als Tillman vertrekt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens. Positie waar we het minst versterking nodig hebben momenteel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord en Groningen akkoord over Valente
De deal omvat een vaste transfersom van tussen de 6,5 en 7 miljoen euro. De som kan middels variabelenverder oplopen.
Tsja..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juni 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mocht dat daadwerkelijk de vaste som zijn, valt het me nog mee gezien de bedragen die genoemd werden. Al vind ik het nog veel te veel voor een speler met 1 jaar Eredivisie ervaring bij een club uit het rechterrijtje. Daar moet je max 5 aan uit geven.
Goede voetballer maar ben benieuwd of het qua inhoud en qua goals/assists voldoende gaat zijn. Kan hij de volgende stap zetten?
Wat ik gevaarlijk vind is dat Feyenoord geld uit geeft aan een positie die goed bezet is. De prioriteit hoort echt bij de andere linies te liggen.
Ik had hem niet gehaald.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juni 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 - 16:24 schreef MMM het volgende:Mocht dat daadwerkelijk de vaste som zijn, valt het me nog mee gezien de bedragen die genoemd werden. Al vind ik het nog veel te veel voor een speler met 1 jaar Eredivisie ervaring bij een club uit het rechterrijtje. Daar moet je max 5 aan uit geven. Goede voetballer maar ben benieuwd of het qua inhoud en qua goals/assists voldoende gaat zijn. Kan hij de volgende stap zetten? Wat ik gevaarlijk vind is dat Feyenoord geld uit geeft aan een positie die goed bezet is. De prioriteit hoort echt bij de andere linies te liggen. Ik had hem niet gehaald. Ik snap je ,evenzogoed vind ik jou berichtje toch positief! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Veel te veel poet, mocht dit rond komen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Goed gedaan en niet toegegeven dtk, als bedragen kloppen, want vast 8 milj en oplopend vond ik echt te, dus feyenoords laatste bod dus min of meer wel akkoord
En dat bedrag vind ik ook echt wel de max voor een speler die het wel erg goed doet bij een groningen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Afgezien je het de gok waard vind natuurlijk maar hier kan ik nog wel mee leven, de een slaagt de ander niet, laat Valente juist wel prima ontwikkeling meemaken💪 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Feyenoord heeft vierjarig contract klaarliggen voor Valente'

Luciano Valente gaat op korte termijn zijn contract tekenen bij Feyenoord en kan vervolgens direct aansluiten in de voorbereiding op het nieuwe seizoen. In Rotterdam ligt er volgens het Algemeen Dagblad een contract voor vier seizoenen klaar.
Feyenoord betaalt richting de zeven miljoen euro aan FC Groningen, maar dit bedrag kan verder oplopen middels afgesproken bonussen. Ook behouden de groen-witte nog een doorverkooppercentage van 12,5 procent. De Rotterdammers tasten dus diep in de buidel nadat eerder al Sem Steijn en Gaoussou Diarra werden aangetrokken.
Valente doorliep de hele jeugdopleiding van FC Groningen en brak afgelopen seizoen écht door in de Eredivisie. In totaal speelde de 21-jarige middenvelder 94 wedstrijden voor FC Groningen en maakte hij tien doelpunten. Samen met zijn zaakwaarnemer heeft Valente een plan naar de Europese top uitgestippeld, waar een transfer naar een club uit de top van de Eredivisie ook onderdeel van was.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juni 2025 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hoop dat hij wel nog 3 weken vakantie krijgt, want seizoen duurt lang, blessures zien te voorkomen uit overbelasting al zal hij waarschijnlijk nog niet veel spelen maar mentaal is dat ook goed even hoofd leegmaken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juni 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Prima! Veel succes jongen!
En nu weer doorschakelen! |
|
|