|
|
RenatoBos
|
|
|
Leuke videos maken, postzegels erop, en sturen maar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Nee laat deze topper lekker gedijen af en toe invallen, eens starten in d'r beker, of tegen Telstar. Vind dit een uitstekende aankoop eerlijk gezegd!
Beter eerst een filmpje maken van Zoukkie, Ivanusec en cs dan...
Met behulp van Ai moet dat lukken toch... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Welkom en succes, prijskaartje kan jij ook niet helpen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Maar ook niet richting die vaste bedragen die genoemd werden want dan komt er onterecht misschien nog extra druk bij kijken van vooral de supporters en media en dat zou onterecht zijn naar hem toe
Want hij kan niks aan die bedragen doen die groningen vraagt en wij betalen voor hem want blijft een speler die van een veel kleinere club naar ons komt. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 - 18:43 schreef bijft007 het volgende:Maar ook niet richting die vaste bedragen die genoemd werden want dan komt er onterecht misschien nog extra druk bij kijken van vooral de supporters en media en dat zou onterecht zijn naar hem toe Want hij kan niks aan die bedragen doen die groningen vraagt en wij betalen voor hem want blijft een speler die van een veel kleinere club naar ons komt. 6 miljoen nu is geen 6 miljoen 3 jaar geleden..
Wij zijn een grotere club inmiddels door prestaties, EN bijkomende inkomsten.
En ja, dan betaal je wat meer.
Maar is relatief, dit is een Nederlander, moet zich al niet een jaar aanpassen aan klimaat, competitie ed.
Uiteraard wel aan de véél grotere club..
Maar met spelers als Moder, Hwang, Steijn, Timber, kan hij rustig gebracht worden .
Nu lekker door naar keeperts, verdedigers en aanvallers...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juni 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
RTV Noord: "FC Groningen wilde in eerste instantie 8 miljoen en 1,5 miljoen aan bonussen ontvangen. Algemeen directeur Van Mosselveld heeft uiteindelijk water bij de wijn gedaan. Dat komt vooral door de houding van Valente. Hij wilde alleen naar #Feyenoord." |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 - 19:08 schreef Stylzz het volgende:RTV Noord: "FC Groningen wilde in eerste instantie 8 miljoen en 1,5 miljoen aan bonussen ontvangen. Algemeen directeur Van Mosselveld heeft uiteindelijk water bij de wijn gedaan. Dat komt vooral door de houding van Valente. Hij wilde alleen naar #Feyenoord." Zeer intelligente jongen dus! |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ben ik wel blij mee , heeft alles om een goede te worden |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Kijk aan dat zijn mooie teksten als Groningen meer wil maar de speler zelf duidelijk is waar hij naar toe wil en daardoor ze wel lager moeten zitten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Deze aankoop gaat hier een berg pagina's vullen. In de tweede kamer verklaren ze zoiets dan een controversieel onderwerp. 7 miljoen is een berg poen maar ja de koffieprijs gaat ook verdubbelen, alles wordt duurder. Welkom aan boord Luciano Valente |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Gelukkig dat er nu wat gaat gebeuren op de transfermarkt voor Feyenoord want het seizoen is lang met voorronde CL, competitie en beker. Het is zaak dat de selectie tijdig op orde is want de afgelopen 2 seizoenen heeft Feyenoord onnodig duur puntenverlies geleden in de competitie. Ook de vele blessuregevallen afgelopen seizoen waren hier de oorzaak van. Dat kan en mag niet meer gebeuren. Fijn dat Valente is aangetrokken en nu doorpakken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Meest voorbesproken forum transfer ooit bij ons totdat hij überhaupt echt pas bij ons tekent.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 juni 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Prima speler voor ons en ach of hij het geld waard is zal de toekomst uitwijzen. Ik vind het in ieder geval beter het geld in eigen land uit te geven. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vooral ook om goed balans te houden tussen zodat je niet vreemdelingen legioen gaat krijgen, en de betere betaalbare Nederlandse voetballers moet je zo nu en dan altijd wel kopen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Welkom en succes. Hopen op het beste. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
We gaan het zien ( hopelijk ) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 - 18:09 schreef Cruzcontrol het volgende:Nee laat deze topper lekker gedijen af en toe invallen, eens starten in d'r beker, of tegen Telstar. Vind dit een uitstekende aankoop eerlijk gezegd! Beter eerst een filmpje maken van Zoukkie, Ivanusec en cs dan... Met behulp van Ai moet dat lukken toch... Een goed ai filmpje van zoeki gaat niet lukken. Eerder een au filmpje |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Welkom gozer, en succes bij deze prachtige club. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|

Luciano Valente is officieel speler van Feyenoord. De Rotterdammers bereikten eerder al een akkoord met FC Groningen, waarna de middenvelder maandag zijn handtekening zette onder een contract tot de zomer van 2029.
Valente kijkt uit naar zijn nieuwe avontuur in De Kuip. ''Eindelijk is het officieel'', reageert hij op de clubwebsite. ''Voor mij - en ook voor mijn familie - is er altijd maar één optie geweest vanaf het moment dat Feyenoord zich meldde. Hier wilde ik naartoe. Het heeft even geduurd, maar ik ben blij dat het nu zover is. Ik zie Feyenoord als één grote familie van buitenaf. Toen ik hier als speler in Groningen-shirt kwam, wist ik niet wat ik meemaakte in De Kuip. Ik ben heel blij dat ik nu vóór die mensen mag gaan spelen.''
De middenvelder is nauwelijks te houden van enthousiasme. ''Ik vind het bijna jammer dat ik nog op vakantie moet, want ik kan niet wachten om te beginnen en van waarde te zijn. Ik kijk nu al enorm uit naar de duels in de voorrondes van de Champions League. Ik hoop hier mooie herinneringen te maken met z’n allen.''
De in Groningen geboren Valente begon zijn voetbalcarrière bij GVAV-Rapiditas, waarna hij al snel werd opgenomen in de jeugdopleiding van FC Groningen. Op 14 augustus 2022 debuteerde hij als achttienjarige in de Eredivisie tegen Ajax. Na de degradatie van FC Groningen groeide Valente uit tot een bepalende speler in het team dat direct weer promoveerde naar het hoogste niveau. Afgelopen seizoen was hij ook in de Eredivisie een opvallende naam.
Valente beschikt over zowel de Nederlandse als Italiaanse nationaliteit en speelde vier jeugdinterlands voor Italië voordat hij definitief koos voor Nederland. Met Jong Oranje reikte hij onlangs tot de halve finale van het EK Onder 21, waarin Nederland verloor van de latere kampioen Engeland. Bij Feyenoord zal Valente gaan spelen met rugnummer 40. De middenvelder heeft vanwege het EK tot medio juli vrijaf en sluit daarna aan bij de selectie van trainer Robin van Persie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 juli 2025 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kijk dat zijn teksten waar je vrolijk van word..
Welkom gozert |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Welkom en dat je mag uitgroeien tot held en A-international. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Zo is t! Laat de azijn maar in de fles hoor! |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Welkom gozert! Neem je tijd en laat je niet gek maken. Je krijgt vanzelf speelminuten en grijp je kans!
Een creatieveling als jij komt er wel!
Succes! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wilt te graag. Gedoemd te mislukken 😈
Welkom! Succes bij de mooiste 👊 |