|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 mei 2026 - 00:03 schreef AkaS het volgende:[..] Ik vind het toch wel gek dat mensen de potentie van Gaaei niet zien, verblind door zijn verdedigende zwakheden die vergroot worden doordat er totaal geen team heeft gestaan en geen samenhang was. Maar prima, ieder zijn visie. Net als bij Conceicao en Brobbey, die waren ook volgens velen helemaal niks. Anyway ieder zijn mening. Verder helemaal eens met je lijstje. Als je Gaaei niet wil verkopen, dan is de enige optie om hem rechts op het middenveld te zetten. Als rechter vleugelverdediger is hij niet de juiste man. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
| Wij zijn AJax en zijn nu zover gezakt,dat wij al een discussie hebben over Gaaei.Echt waar ik begrijp hier niks van deze man kan er helemaal niks van. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 mei 2026 - 00:03 schreef AkaS het volgende:[..] Ik vind het toch wel gek dat mensen de potentie van Gaaei niet zien, verblind door zijn verdedigende zwakheden die vergroot worden doordat er totaal geen team heeft gestaan en geen samenhang was. Maar prima, ieder zijn visie. Net als bij Conceicao en Brobbey, die waren ook volgens velen helemaal niks. Anyway ieder zijn mening. Verder helemaal eens met je lijstje. Nee Gaaei is voetballend ook niet goed, verdedigend slecht maar hij heeft van alle spelers het meeste balverlies. Geen inzicht dus.
Het is dus niet alleen verdedigende kwaliteiten. Daarnaast? Hoe in godsnaam zie jij “potentie” als een speler al jaren eigenlijk gewoon niet goed is? Het is niet zo dat je een team om Gaaei heen moet bouwen. Ajax wil niet zulke spelers, hij is in techniek, balcontrole en inzicht gewoon ver van het Ajax niveau. En deze man is 23. Sorry maar strik er omheen.
Lief dat je “potentie” ziet. Maar dat potentie gelul is zo ongelofelijke bullshit. Hij laat niks zien, je staat niet op het trainingsveld en hij is 23. Potentie mijn hol. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 mei 2026 - 09:02 schreef p111 het volgende:Wij zijn AJax en zijn nu zover gezakt,dat wij al een discussie hebben over Gaaei.Echt waar ik begrijp hier niks van deze man kan er helemaal niks van. Compleet eens. Het is ook niet alleen zijn verdedigen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 mei 2026 - 08:46 schreef hjf het volgende:[..] Als je Gaaei niet wil verkopen, dan is de enige optie om hem rechts op het middenveld te zetten. Als rechter vleugelverdediger is hij niet de juiste man. Gelukkig mag Ajax dat bepalen hahah niet wij. Als Akas had gekund had hij met Wijndal, Gaaei, Bouwman en Itakura gespeeld in de verdediging, met Fitz als verdedigende middenvelder. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 mei 2026 - 00:03 schreef AkaS het volgende:[..] Ik vind het toch wel gek dat mensen de potentie van Gaaei niet zien, verblind door zijn verdedigende zwakheden die vergroot worden doordat er totaal geen team heeft gestaan en geen samenhang was. Maar prima, ieder zijn visie. Net als bij Conceicao en Brobbey, die waren ook volgens velen helemaal niks. Anyway ieder zijn mening. Verder helemaal eens met je lijstje. Je slaat trouwens ook met 2 namen een beetje de plank mis. Brobbey was ook niks, bij Ajax niet. Heeft genoeg kansen gehad, had in dit Ajax ook verzopen. Conceicao was een compleet ander verhaal. Hij is niet verkocht omdat hij er zoals Gaaei niks van kon. Hij heeft geen kans gehad, als ik het goed is door mislintat en de trainer de deur gewezen terwijl meeste supporters gewoon zagen dat hij best wel kon voetballen.
Vind ik trouwens ook compleet idiote vergelijkingen. “Ja kijk naar Blind, zo kan het ook lopen he” no shit shirlock. Maar ga je nou echt jaren in spelers stoppen als ze niet leveren. Als ik niks lever, dan kan ik bij mijn werkgever op het matje komen. Gaaei kan er geen kut van, verliest zo’n 30% van zijn balcontacten. Dat us bij een verdediger normaal 5/6% als back misschien 10%. Drama. Weg ermee en succes bij een club die hem die ruimte wel kan geven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 mei 2026 door freakie -- |
|
|
|
|
|