|
|
RenatoBos
|
|
|

Feyenoord lijkt de gewenste versterking voor de aanvalslinie snel te gaan binnenhalen. De Rotterdammers zetten stevig door in de onderhandelingen met Istanbulspor over de komst van Gaoussou Diarra, en volgens ingewijden is een akkoord in zicht. De 22-jarige buitenspeler is al ruim een maand persoonlijk rond met Feyenoord, en beide clubs bewegen richting een deal.
Het eerste bod van circa één miljoen euro exclusief bonussen, dat eerder werd neergelegd bij de Turkse club, is door Istanbulspor afgewezen. Toch is het verschil tussen vraag en aanbod niet onoverbrugbaar. Naar verluidt zal een iets hoger vast bedrag, in combinatie met bonussen en een doorverkooppercentage, naar verwachting voldoende zijn om de deal rond te maken. De gesprekken tussen de clubs zijn inmiddels in een vergevorderd stadium.
Diarra, een rechtsbenige linksbuiten die ook aan de rechterkant uit de voeten kan, maakte dit seizoen indruk met zestien doelpunten en drie assists op het tweede niveau van Turkije. De aanvaller brak pas recent door in het profvoetbal, nadat hij enkele jaren geleden als student naar Istanbul verhuisde. Ondanks zijn relatief korte tijd als prof, ziet Feyenoord in hem een interessante versterking voor de korte én lange termijn.
De verwachting is dat Diarra zich na zijn komst in eerste instantie zal richten op een rol als rotatiespeler, waarna hij zich geleidelijk verder kan ontwikkelen binnen de selectie van trainer Robin van Persie.
https://youtu.be/537GU8d-eRE?si=UV3FrXZh71NI5oIO |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Laten we hopen op een nieuw pareltje.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
"Rotatiespeler" geeft wel echte Nadje vibes |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
goed gescout eerlijk gezegd , deze jongen kan wel voetballen al zegt zo'n filmpje niet veel toch zie je wel dat hij een actie heeft , rustig in de afwerking en redelijk snel is |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Turkse tweede Divisie...
En maar klagen over spelers van Groningen..
Ik vind t prima trouwens hoor, zolang ze deze niet als directe vervanger Paixão oid zien...
Maar hopelijk krijgen we komende 2 weken een stuk of 5 directe basisspelers gepresenteerd...
Koopjes moet je altijd dien, maar focus op d'r belangrijke dingen aub... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 15 juni 2025 - 17:35 schreef Cruzcontrol het volgende:Turkse tweede Divisie... En maar klagen over spelers van Groningen.. Ik vind t prima trouwens hoor, zolang ze deze niet als directe vervanger Paixão oid zien... Maar hopelijk krijgen we komende 2 weken een stuk of 5 directe basisspelers gepresenteerd... Koopjes moet je altijd dien, maar focus op d'r belangrijke dingen aub... Tis en blijft ook een handelshuis he, als ze er op kunnen verdienen… |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Zeker, zoals ik zei, zo'n gokje moeten et altijd zin.
Maar de komende weken wil ik nu wel eens directe versterkingen zien op meerdere posities..
Wil niet nog eens zo'n seizoen als vorig jaar hebben, waarin we door veeel te laat handelen van de ene in de andere positie liepen...
Maar staat los van deze hoor, lijkt me verstandige jongen en wie weet d'r onverwachte top aankoop.. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Zeker, zoals ik zei, zo'n gokje moeten et altijd zin.
Maar de komende weken wil ik nu wel eens directe versterkingen zien op meerdere posities..
Wil niet nog eens zo'n seizoen als vorig jaar hebben, waarin we door veeel te laat handelen van de ene in de andere positie liepen...
Maar staat los van deze hoor, lijkt me verstandige jongen en wie weet d'r onverwachte top aankoop.. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Toeslaan en als het tegenvalt kan je altijd nog verhuren 🙄 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 15 juni 2025 - 18:27 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Zeker, zoals ik zei, zo'n gokje moeten et altijd zin. Maar de komende weken wil ik nu wel eens directe versterkingen zien op meerdere posities.. Wil niet nog eens zo'n seizoen als vorig jaar hebben, waarin we door veeel te laat handelen van de ene in de andere positie liepen... Maar staat los van deze hoor, lijkt me verstandige jongen en wie weet d'r onverwachte top aankoop.. Inderdaad wat goede directe versterkingen zijn keihard nodig op bepaalde posities |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Eigenlijk een catogorie nadje aankoop, ook 1 met fantastische statistieken in veel lagere divisie
Ach soms moet je erop gokken, nadje was ik wel hoopvol op eerste inval beurten, maar de laatsten waren nie heel goed
Erna geblesseerd ofso dacht ik toch, geen idee wat ze nu daarmee doen eigenlijk
Hopelijk deze wel binnen het jaar redelijk dicht bij eerste 17, dat is wel het nadeel van zulke spelers die moeten wel echt binnen jaar iets van waarde tonen anders is kans groot weer pleite
of deze gelijk nu in de verhuur dat Zou mss beter zijn net voor transfer deadline verstrijkt en rvp schat hem eerste weken nog niet klaar voor
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 juni 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Sliti en Sauer springen een gat in de lucht. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Allebei verhuurd straks, let maar op. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Peter Hofstede (Telstar) wil zo veel mogelijk spelers huren van de top 5. ESPN gisteren. Bellen Dennis. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Sauer moet nu eigenlijk echt wel aanhaken en denk dat ze hem nu echt wat langer erbij houden, maar sliti zou goed kunnen verhuurd wordt
paixao/Sauer voor links dan nu en Moussa voor rechts en er zal nog wel daar een aankoop voor bij komen wel van overtuigd
En slory de 3e optie, maar slory ook sporadisch op links en diarra juist andersom meer vanaf links dan rechts dan heb je wat te kiezen |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 15 juni 2025 - 19:09 schreef RenatoBos het volgende:[..] Inderdaad wat goede directe versterkingen zijn keihard nodig op bepaalde posities Ja inderdaad maat...
Training start over 2 weken, en hebt een paar lekkere kleppers direct al in de CL kwalificatie...
Roulatie spelers hebben we zelf wel lijkt me... |
|
|
|