|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
| Verhuren, aankijken en verkopen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Daar is het nu te laat voor ben ik bang |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Er is nu een transferperiode en hij is geblesseerd |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Joh echt... Dus hij wordt nooit meer beter?, zodat het in de zomer kan misschien? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Meen je niet ! Geweldig man ,daar heb je nu zo weinig aan. Weer een halfjaar stilstand. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ik doelde ook niet op nu ofzo. Sorry voor jou dat je talentje nu geblesseerd is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ook weer terug. Als je hem een beetje voetbal kan bijbrengen, heb je snelheid in counters. Maar ja als ???????????? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ruwe diamant Of misschien gewoon geslepen glas |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Maar geeft je wel ( indien hij het oppakt) een extra wapen.... Hoop hoop hoop |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
| Maakt nog minder indruk dan de gehuurde buitenspeler van vorig jaar van wie ik de naam al vergeten ben. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 11 februari 2026 - 20:52 schreef DMD het volgende:Maakt nog minder indruk dan de gehuurde buitenspeler van vorig jaar van wie ik de naam al vergeten ben. Geef hem een kans, wat heb je hem nu zien spelen ? Hij is een gok voor de iets langere termijn |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Een jongen van 16 die in mag vallen en hij zit weer 90 minuten op de bank.
Veelzeggend.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Is er al een video verstuurd van deze kanjer? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Hij is nooit fatsoenlijk ingepast, misschien dat het er nu nog in zit. Heb bij hem nog wel twijfel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| vlug weer terug sturen naar turkije |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| ja zit een gat in het net denk ik |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja bijzonder ,als hij dit in de competitie ook gaat laten zien kunnen we nog wat gaan verwachten van deze jongen. Was echt genieten. Hoop zo dat hij dit door gaat zetten !!! |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Dus dan zijn we wel uit geshopt als iedereen verder blijft? |
|
|
|