|
|
Stylzz
|
|
|
Heel Turkije bericht er nu over dus zal wel kloppen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wat opstellingen gezien Istanbulspor, deze staat praktisch altijd op links dus zo wordt hij dan lijkt me ook gehaald, vooral voor een positie waar hij bij zn vorige speelde.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Prima aankoop ,beter dit dan een goede of slechte huurperiode . Nu alleen de tijd geven om fysiek op niveau te komen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Leuk en vrij aardige compilatie al van in prencipe maar 1 jaar dat hij prof is
Wat erin mij opviel is hij vrij behendig is in de duels en ook gelukkig vrij snel is en aardige afronding
Maar ook dat hij werkelijk alles alleen met rechterbeen doet
Linkerbeen doet hij werkelijk niks mee ook geen kap, waarschijnlijk strikt hij hem ook niet eens😅
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Beter een 100 % rechter dan een 50% rechter en een 50% linker 😂 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Feyenoord kwam Diarra op zeer opvallende manier op het spoor
Feyenoord versterkt zich binnenkort met Gaoussou Diarra, een jonge Malinese aanvaller van Istanbulspor. De transfer, die afgelopen weekend werd bevestigd, ontstond op een bijzondere manier volgens vi: de zaakwaarnemer van Diarra stuurde een opvallend professioneel berichtje naar Feyenoords algemeen directeur Dennis te Kloese. Geïntrigeerd door de toon en inhoud van het bericht bekeek Te Kloese een video met hoogtepunten van de speler en raakte hij enthousiast. Na intern overleg en aanvankelijke scepsis van de scouting, werden positieve conclusies getrokken over Diarra's kwaliteiten. Tijdens een oefenwedstrijd van Mali tegen Congo in Orléans konden scouts de indruk bevestigen: Diarra is een snelle rechtsbenige linkerspits met sterke acties en een krachtig schot. Direct na die wedstrijd zijn de onderhandelingen met de speler en zijn zaakwaarnemer gestart. Deze onverwachte ontdekking biedt Feyenoord een veelbelovende aanvallende versterking voor het komende seizoen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Heel bijzonder zon manier, maar goed eerlijk is eerlijk afgaande op filmpje ziet hoopvol uit,, op dat hij echt alles met rechterbeen doet na dan maar ach beter 1 zeer goed voetje dan wat leon zei: linker en rechter 50/50 haha, zelfs geen aanname met links als je op let.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 juni 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Die Zaakwaarnemer polsen om ivanusec Bijlow Nieuwkoop enzo aan te bieden bij clubs. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Spelers halen n.a.v. een video, gaat altijd goed. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Feyenoord plant medische keuring: potentiële opvolger Paixão op korte termijn gepresenteerd' vrijdag, 27 juni 2025 (10:20) - FCupdate.nl In dit artikel:
Feyenoord staat op het punt om Gaoussou Diarra van Istanbulspor over te nemen, mits hij slaagt voor zijn medische keuring. De 22-jarige aanvaller uit Mali wordt voor ongeveer 3,5 miljoen euro naar Rotterdam gehaald en wordt gezien als mogelijke opvolger van Igor Paixão. Diarra maakte vorig seizoen indruk in het Turkse tweede profniveau met vijftien doelpunten. Feyenoord toonde als eerste serieuze interesse, wat de spits waardert, ondanks dat ook andere clubs hem benaderden. Volgens Rijnmond-journalist Dennis van Eersel is Diarra een 'selfmade' prof die zonder klassieke voetbalopleiding snel doorbrak dankzij zijn technische vaardigheden en krachtige schot. Aanvankelijk zal hij als rotatiespeler bij de selectie van trainer Robin van Persie worden toegevoegd, maar bij goede ontwikkeling kan hij spoedig een belangrijke concurrent worden op de linkerflank en mogelijk zelfs de volwaardige opvolger van Paixão. Feyenoord rekent het hogere transferbedrag gerechtvaardigd wegens zijn potentie en snelle groei als speler. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Op het vliegveld gespot..
 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Loopt nu al de verkeerde kant op, lekker dan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik had net mijn vrouw aan de telefoon, en vroeg of ze hem kon ( of hij bekend is in Mali) Nee , haar broer ook niet, maar ja het zijn geitenhoeders............ Ik ga morgen eens via internet wat Malinese kranten lezen Irin en lessor geloof ik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 juli 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hij kan onmogelijk slechter zijn dan Osman. Zo slecht heb ik ze zelden gezien.
Maar 3,5 miljoen vind ik veel geld voor iemand uit de KKD van Turkije |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Je kan hem ook haast niet kennen lijkt me, pas 1 jaar prof dus een heuse laatbloeier, en pas net ook bij nat selectie, gaat wel machtig snel met zn voetbal carrière nu. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Klein bericht in L'Essor Geen foto , alleen dat hij naar Feyenoord gaat. Idd nog een onervaren speler, maar gaat wel hard . Misschien geven de Turkse kranten wat meer duidelijkheid over zijn progressie Maar dat kan ik niet lezen |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Turkse kennissen, hevige voetbalsupporters kennen em niet.
Maar zeggen wel dat er best pareltjes in die 2e divisie zitten, maar dat de gekende Turkse topclubs altijd voor buitenlandse grote namen gaan.
Afwachten dus, maar wel hoopvol. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Officiele aankondiging later vandaag, zo lijkt het. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ja of nu:
 Gaoussou Diarra is speler van Feyenoord. De 22-jarige Malinese vleugelaanvaller zette heeft zijn handtekening gezet onder een contract tot medio 2029 in Rotterdam-Zuid. Eerder werd al een akkoord bereikt met het Turkse Istanbulspor over de transfer van de buitenspeler.
‘Het is fantastisch dat ik voor een grote Europese club als Feyenoord mag uitkomen’, zegt Diarra. ‘Ik heb zelfs nog nooit in zo’n groot stadion als De Kuip gespeeld, dus mijn familie en ik zijn erg trots.’
‘Natuurlijk heb ik de beelden gezien van de indrukwekkende Champions League-avonden hier en in andere grote Europese stadions het afgelopen seizoen. Ik ben enorm blij dat ik bij Feyenoord de tijd en het vertrouwen krijg om me te mogen ontwikkelen tot een speler van dat niveau. Ik kan niet wachten om te beginnen en hoop snel mijn waarde te kunnen hebben.’
Diarra kwam eerst kortstondig uit op het derde niveau van Turkije. Daar werd de talentvolle aanvaller door Istanbulspor opgepikt, waarmee de aanvaller het in het seizoen 2024-2025 een niveau hoger mocht proberen. In de 1. Lig, het tweede niveau van Turkije, kwam de behendige dribbelaar direct tot 16 goals en 2 assists.
Mede dankzij Diarra’s bijdrage dwong Istanbulspor als nummer vier van de competitie play-offs om promotie naar de Süper Lig af, maar een terugkeer op het hoogste niveau bleef uit. Zijn opmars in Turkije leverde Diarra afgelopen juni voor het eerst een plek op in de nationale selectie van Mali.
Diarra keert snel terug naar Istanbul in afwachting van zijn verblijfs- en tewerkstellingsvergunning, wat tot enkele weken kan duren. Daarna sluit de vleugelspeler volledig aan bij de selectie van Robin van Persie. Diarra gaat bij Feyenoord voorlopig spelen met rugnummer 27, dat vrijkwam na het vertrek van Antoni Milambo. Zijn nummer kan in aanloop naar het seizoen nog wijzigen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 juli 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel benieuwd naar deze, verwachtingen nog niet hoog maar het leukste is een tropische verassing met de warme dagen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit kan twee kanten opgaan:
1. Zie de tropische verrassing die we vorig jaar gehuurd hebben Osman, al hebben we die nooit op zijn natuurlijke positie gebruikt. Maar zelfde verhaal, deed t super in een zwakkere competitie, maar is bij ons helemaal ruk en speelt volgend jaar bij Dordrecht. 2. Hij speelt de pannen van t dak, we kunnen de naam Paixao niet eens meer spellen en we verkopen m over 1 a 2 jaar voor een nieuw recordbedrag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 juli 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Zou mooi zijn als je Igor qua statistieken hiernaast zouden kunnen zetten. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
mooie statistieken, maar ik ken iemand die hier niet blij van wordt. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Welkom gozert. Past prima in het rijtje Sinistera, Paixao...
Ook nobele onbekenden voor ze naar ons kwamen, en dan als onmisbaar geacht op een gegeven moment.
Hopelijk ook deze ontwikkeling en mooi dat we kopen, ipv dat nutteloze huren.
Langzaam maar zeker komen de contouren in zicht voor t nieuwe seizoen.( wat officieel ook nog maar net begonnen is) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen peil op te trekken. Maar dan nog koop je niet blind een speler uit een 2e turkse divisie.
Voordeel van de twijfel en het impliceert verdere groei. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb er wel vertrouwen in |
|
|