|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik geef geen oordeel hahaha nog niet. Maar het verhaal van moeder de vrouw kan dus kloppen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Wat zijn de argumenten om voor Toure te gaan? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Stond in berichten op feyenoord nieuws dus niets |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Zou wel gezellig zijn voor Diarra.
Is hij de 2e Malinees waar je het een tijdje geleden over had? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Zou best kunnen, vrouw noemt geen namen |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Nooit, of alleen in dit specifieke geval? ;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Als dit een grap is vind ik het geen leuke. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een treurnis deze jongen.
Je kan wel zien dat hij pas 1 jaar prof is. Ongelooflijk |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Dennis is teveel in zichzelf als TD gaan geloven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Gaat er vrolijk mee door! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Weer een prijzig experiment. Hoop dat ik over 2 jaar m'n woorden moet opvreten, maar ik vrees t ergste |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Te vroeg om te oordelen Vandaag niet veel |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Heel matig. Sterke jongen, atleet ook, maar hij rommelt echt maar wat aan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 september 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hardloper moeten worden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Tandje slechter dan Borges. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
15 doelpunten vorig seizoen maar Gijs heeft hem liever niet meer voor hem. Al viel het de eerste 30 minuten nog mee |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 24 september 2025 - 23:03 schreef Leon FR1908 het volgende:15 doelpunten vorig seizoen maar Gijs heeft hem liever niet meer voor hem. Al viel het de eerste 30 minuten nog mee In de Turkse KKD he. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Osman z'n neefje die pas een jaar voetbalt. Dit kan echt alleen bij ons. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| ik denk dat er wel wat van te maken is. volgens mij typisch zo'n speler die met hele specifieke opdrachten het veld in gestuurd moet worden. gisteren deed hij maar wat, het sloeg nergens op. Deze jonge heeft 0 ervaring en moet geholpen worden met houvast. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Je hebt niks aan snelheid zonder ruimte |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| tja, volgens Van Persie zou het een open wedstrijd worden. Diarra mist basisvaardigheden voor de kleine ruimte. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Toch zie ik in hem meer potentie dan in Borges. Hij is sterk en snel en heeft best een aardige passeerbeweging.
Moet even de tijd krijgen om aan onze manier van spelen te wennen. Kan nog best wat worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Alle Malinezen terugsturen naar Mali..!!!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Heb ik geen vrouw meer, moet ik elke week naar de H....n Ik zal de beste jongen waarschijnlijk gaan zien , bij een of andere Malinese Feestdag |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2025 - 15:31 schreef piet de paler het volgende:[..] Heb ik geen vrouw meer, moet ik elke week naar de H....n Ik zal de beste jongen waarschijnlijk gaan zien , bij een of andere Malinese Feestdag Kosten baten plaatje en elke week een andere smaak Piet 🤣 |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2025 - 14:01 schreef netsurfer het volgende:Toch zie ik in hem meer potentie dan in Borges. Hij is sterk en snel en heeft best een aardige passeerbeweging. Moet even de tijd krijgen om aan onze manier van spelen te wennen. Kan nog best wat worden. Nou ik zie dat niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 september 2025 door Leuv -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Mmmmmmmmmm ik denk er even over na😈😏 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2025 - 15:31 schreef piet de paler het volgende:[..] Heb ik geen vrouw meer, moet ik elke week naar de H....n Ik zal de beste jongen waarschijnlijk gaan zien , bij een of andere Malinese Feestdag Dan neem ik m’n woorden terug voor jou.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
har
|
|
|
Lijkt in niets op een voetballer op eredivisieniveau. Laat staan bij Feyenoord 1 Aandachtig naar hem en de voorhoede gekeken gisteren. Werkelijk helemaal niets wat op voetbal leek. Van Persie heeft die 3 miskopen van Dennis expres samen opgesteld zodat het niets kon worden. Nu is iedereen het met van Persie eens als hij Slory, Sliti en de Canadees voorkeur gaat geven. Heel slim (sluw) gedaan. Nu alleen hopen dat die 3 dure punten aan het einde van de rit niet bepalend zullen zijn. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Sinistera, Paxao waren eerste seizoen ook niet goed. Deze jongen zit daar nog een ontwikkeling achter......... Geduld is wat de portomonnee vult ( tekst van mijzelf hahahaha) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Ja eens Piet ik geloof ook wel dat deze jongen er komt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tuurlijk kan best, maar niet om mee te beginnen in een wedstrijd nu, invalbeurten geven en goed trainen en wie weet.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2025 - 17:04 schreef piet de paler het volgende:Sinistera, Paxao waren eerste seizoen ook niet goed. Deze jongen zit daar nog een ontwikkeling achter......... Geduld is wat de portomonnee vult ( tekst van mijzelf hahahaha) Paixao wel.
Blijft raar dat mensen dit maar blijven roepen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Hebben we ongeveer 3,5 miljoen voor betaald als het goed is. Kan je in investeren en valt nog wat uit te halen misschien. Wat we gisteren zagen was alleen niet bemoedigend. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: 7 goals 5 assists is redelijk Cijfermatig oké Voetballend toen vaak niet |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Sterker nog, er werd hardop gevraagd hoe we het voor elkaar kregen de enige Braziliaan te scouten die niet kon dribbelen en of hij een evenwichtstoornis had omdat hij continu viel.
Oktober 2023 kwam de roep om Sauer terug te halen want veel slechter dan wat er nu stond kon niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 september 2025 door Fart -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
| Heb de tijd genomen weer wat rustiger te worden :P |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Ik vond je altijd eigenlijk wel rustig..😉 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik zou er voor tekenen als Diarra en Borges gezamenlijk dit seizoen tot dat aantal kwamen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2025 - 18:55 schreef Fart het volgende:Sterker nog, er werd hardop gevraagd hoe we het voor elkaar kregen de enige Braziliaan te scouten die niet kon dribbelen en of hij een evenwichtstoornis had omdat hij continu viel. Oktober 2023 kwam de roep om Sauer terug te halen want veel slechter dan wat er nu stond kon niet. Welkom terug ouwe Utrechter |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Haha was ik ook gewoon he :p |
|
|
|