|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
O ja Diarra.. dat constante vastlopen op eigen helft ipv een pass (proberen) geven Ik neem aan dat er medespelers zijn die hem dat laten weten ? Het is op tv al fucked up om te zien, laat staan als je daar zelf staat en die bal van m verwacht. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Fart ook weer terug zie ik, toppie.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
| Terug on topic: Ken zeggen van de man wat je wil, maar hij voldoet wel aan de verwachtingen van de meeste hier. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Altijd mooi oud strijders die terug keren aan het front. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Toch fijn dat hij gekocht is |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee deze kan scoren als geen ander . Ben overtuigd dat als deze wat langer de kans krijgt het nog wel wat gaat worden. Verhuren in de winterstop |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| inderdaad verhuren , heeft zijn kwaliteiten en moet nog erg veel leren , op de bank leert hij weinig zo |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Daar was ie weer. Niet eens onaardig. Nog een paar keer gevaarlijk. Dus die zal zondag wel spelen. Om vervolgens na een mindere wedstrijd de rest van het jaar niet meer te spelen. Als je de logica van RVP een beetje probeert te volgen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 27 november 2025 - 21:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Daar was ie weer. Niet eens onaardig. Nog een paar keer gevaarlijk. Dus die zal zondag wel spelen. Om vervolgens na een mindere wedstrijd de rest van het jaar niet meer te spelen. Als je de logica van RVP een beetje probeert te volgen. Die moet gewoon minuten krijgen. Denk dat de dagen van Robin ook gaan tellen vanaf nu,maar dan hoop ik wel dat DTK ook verders niks meer mag uitvoeren op technisch vlak. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
| Deze jongen heeft echt wel iets. Kracht, snelheid en techniek. Groeibriljantje. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Deze jongen had tot nu toe elke laatste 30 minuten moeten spelen in de laatste 6 wedstrijden. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Het probleem is dat Van Persie elke wedstrijd weer een ander een beloning wil geven. Slory, Sliti, Diarra. Allemaal jonge spelers die gebaat zijn bij minuten en vertrouwen. De minuten die over alledrie zijn uitgesmeerd wil je eigenlijk bij 1 speler zien, om hem echt te ontwikkelen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Vond ik ook, stond een vent |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| Laat hij dan een andere sport gaan zoeken waar deze kwaliteiten wel tot zijn recht komen. Voetballen kan hij niet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 november 2025 - 13:19 schreef Leuv het volgende:Laat hij dan een andere sport gaan zoeken waar deze kwaliteiten wel tot zijn recht komen. Voetballen kan hij niet. Ik zeg het vaker geef hem een kans. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| laat hem maar staan nu , sauer laat het ook niet echt zien |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk dat je , als je als trainer je gelijk wil halen. Je al die spelers die je voor veel gehaald heb , in moet zetten. RvP is niet de baas over Feyenoord, en hij krijgt van mij pas gelijk als deze spelers echt veeeeeeeeeeeel minder zijn dan rvp jnr, of Slitti. Ik weiger dat te geloven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 november 2025 - 13:19 schreef Leuv het volgende:Laat hij dan een andere sport gaan zoeken waar deze strategieën wel tot zijn recht komen. Voetballen kan niet. [/citaat] Heeft tijd nodig maar die kan wel ballen hoor ,daar ben ik van overtuigend |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| ik hoop dat hij het goed gaat doen vandaag |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Zo ga ik er ook naar kijken, dat ie een top pot mag spelen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Zit geen vuur in vooralsnog |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Had ie tegen Celtic zn broer gestuurd ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Om daarna weer volledig te crashen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 november 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Mis je helemaal niks aan. Daarom stond Sauer steeds basis. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik had meer gif verwacht wat Sliti altijd wel heeft
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 november 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Meestal zijn die Afrikaanse spelers vooral snel. Maar dat lijkt hij ook niet echt.
Aan de bal vond ik het weinig.
Meh. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2025 - 15:58 schreef MMM het volgende:Meestal zijn die Afrikaanse spelers vooral snel. Maar dat lijkt hij ook niet echt. Aan de bal vond ik het weinig. Meh. Eens |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Hij doet me denken een Cissé. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wisselvallig Maar niet al afgeschreven |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vergeet nooit meer zijn eerste wedstrijd een vriendschappelijk duel tegen Sampdoria . Wat was hij goed ,de rest is geschiedenis. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Was niet best gisteren, maar hij stond ook continue tegen twee verdedigers. Hij heeft niets aan Smal. Die komt zelden binnendoor zodat de verdediging keuzes moet maken en je meer één op één situaties krijgt. |
|
|
|