|
|
MMM
|
|
|
Lekker begin!
Nu snap ik het aantal goals bij Porto wel. Als dit al te moeilijk is.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gun m de tijd man. Gelijk krijgen doe je toch wel uiteindelijk |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tijd krijg je niet als er dit soort sommen worden overgemaakt. Je moet er gelijk staan in dit soort wedstrijden waar het om miljoenen gaat.
Die kans hoort een goal te zijn.
Onbegrijpelijk om een buitenspeler van Porto te halen die 2 keer gescoord heeft in 88 potjes. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik vind het oordeel wel hard. Hij wordt op een moment ingebracht dat het elftal al compleet op zijn rug ligt en bovendien ook nog eens op links, terwijl Moussa al 2 wedstrijden bagger speelt (niet veel beter dan Lotomba). |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Hij verdient inderdaad nog wel even de tijd. Maar heel eerlijk zag ik niet de klasse eraf druipen, wat je wel zou hopen met zo'n prijskaartje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zie bij vlagen echt wel waarom we m gehaald hebben Snelheid, goede pass, kracht en technisch. Hij speelde ook nog eens beter dan Sauer en niet eens op zijn eigen positie.
Dus ja, ik hoop dat t eruit komt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vond ik ook maar dat schot zo in de handjes van de keeper is iets dat Sauer dan weer beter zou doen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 - 10:13 schreef Leon FR1908 het volgende:Vond ik ook maar dat schot zo in de handjes van de keeper is iets dat Sauer dan weer beter zou doen. Heeft met vertrouwen te maken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 - 10:13 schreef Leon FR1908 het volgende:Vond ik ook maar dat schot zo in de handjes van de keeper is iets dat Sauer dan weer beter zou doen. Was op de voet toch? Maar ik denk dat als ie t 10x mag overdoen hij m 9x maakt. Beetje de Robben moment tegen Spanje. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Aan vertrouwen heeft die jongen echt geen gebrek |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 - 10:18 schreef Stylzz het volgende:[..] Was op de voet toch? Maar ik denk dat als ie t 10x mag overdoen hij m 9x maakt. Beetje de Robben moment tegen Spanje. Die keeper lag al voordat hij schoot . Maar goed voetballen kan Borges wel ,hoop dat hij in de eredivisie minimaal 10 doelpuntjes gaat pakken en de nodige assisten. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik schrijf hem ook niet af , moest invallen in een elftal wat niet draait en op een positie die hij minder is gewend |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Afgeschreven!
Zaterdag huilen dat hij er niet in mocht, nu als een natte lap spelen. RvP voelt zich natuurlijk ook genaaid nu. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 - 10:53 schreef Xapter het volgende:Afgeschreven! Zaterdag huilen dat hij er niet in mocht, nu als een natte lap spelen. RvP voelt zich natuurlijk ook genaaid nu. Iedereen op de brandstapel |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha waan van de dag regeert in het voetbal. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Van der Gijp keihard voor Feyenoorder: 'Zoveel goals maakt Henk Veerman daar ook'
René van der Gijp vindt het onbegrijpelijk dat Feyenoord een flinke transfersom van tien miljoen euro heeft neergelegd voor de diensten van Gonçalo Borges. De Portugese buitenspeler speelde pas 45 minuten mee in een officieel duel mee voor de Rotterdammers, maar de tafelgast van Vandaag Inside heeft zijn oordeel al klaar.
Borges maakte deze zomer de overstap van FC Porto naar Feyenoord voor een bedrag van tien miljoen euro. De Portugees deed tot nu toe een helft mee in een officieel duel. In Istanbul mocht Borges 45 minuten meedoen en kreeg direct een levensgrote kans om Feyenoord op gelijke hoogte te schieten in de return tegen Fenerbahçe. Dat liet hij na en uiteindelijk verloren de Rotterdammers het duel met 5-2, waardoor het Champions League-avontuur over is.
Volgens Van der Gijp is het onbegrijpelijk dat Feyenoord tien miljoen euro heeft betaald voor Borges. "Het is toch ook bijzonder, dat je als Feyenoord zo'n Portugese jongen neemt voor 10 miljoen euro. Hij heeft in 70 wedstrijden 3 goals gemaakt, geloof ik", stelt Van der Gijp in de podcast KieftJansenEgmondGijp. "Dat is toch bijzonder dat je daar dan zoveel geld aan uitgeeft man!"
De vaste tafelgast van Vandaag Inside is niet onder de indruk van de statistieken van Borges. "Zoveel goals maakt die gozer van Volendam ook hoor. Als je Veerman bij Porto zet en je laat hem 70 wedstrijden spelen, maakt hij minimaal 3 goals", aldus Van der Gijp. Uiteindelijk kwam Borges tot 88 wedstrijden voor Porto. Daarin wist de Portugese buitenspeler twee doelpunten te maken en tien assists te geven
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 augustus 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Kan er geen oordeel over geven.
2 a 3 maandjes verder misschien
Misschien over een half jaar.
Voormalige helden als Sinistera en Paixao hadden ook hun tijd nodig.
Zoals over alles nu, het is een fase van aftasten.
Geef t die tijd gewoon
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 augustus 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die waren wel een tikkie jonger.
Deze is al 24. Dan moet je een directe versterking zijn voor die transfersom |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 18 augustus 2025 - 21:54 schreef Cruzcontrol het volgende:Kan er geen oordeel over geven. 2 a 3 maandjes verder misschien Misschien over een half jaar. Voormalige helden als Sinistera en Paixao hadden ook hun tijd nodig. Zoals over alles nu, het is een fase van aftasten. Geef t die tijd gewoon Die hadden beiden bij hun vorig clubs resultaten geboekt . Dat en met hun potentiële talent is een reden om ze te halen voor een miljoentje of 6 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op maandag 18 augustus 2025 - 22:32 schreef MMM het volgende:Die waren wel een tikkie jonger. Deze is al 24. Dan moet je een directe versterking zijn voor die transfersom Dat is wel waar idd
Maar wie weet zit t nog in de aanpassing.
Hoop dat we dit alsnog gaan zien.
Maar Sauer, Slory, Diarra mogen t even goed doen
Zien hoe t zich ontwikkeld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 augustus 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Waarom vraagt een reporter niet gewoon . Waarom geen Borges tegen Exceldior maar de 3 e keuze. ??????!! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 - 14:49 schreef piet de paler het volgende:Waarom vraagt een reporter niet gewoon . Waarom geen Borges tegen Exceldior maar de 3 e keuze. ??????!! Omdat Borges er niets van kan. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Je hoopt dat alle aankopen het prima gaat doen, maar ik ben bang dat er inderdaad een paar miskopen tussen zit. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Heb jij hem na Wolfsburg nog lang zien spelen dan ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Is gewoon beter dan Hadj Moussa. Heb het vermoeden dat alleen v.Persie dat niet kan hebben, omdat AhM nu zijn oogappeltjes is en hij hem uit het niks belangrijker heeft gemaakt dan z'n kwaliteiten hem eigenlijk toedichten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 augustus 2025 door DMD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 - 12:22 schreef DMD het volgende:Is gewoon beter dan Hadj Moussa. Heb het vermoeden dat alleen v.Persie dat niet kan hebben, omdat AhM nu zijn oogappeltjes is en hij hem uit het niks belangrijker heeft gemaakt dan z'n kwaliteiten hem eigenlijk toedichten. Ik denk ook dat hij verder is dan AHM, qua weten hoe t in t voetbal werkt en wat er van je verwacht wordt op de positie, maar dat AHM meer potentie heeft. Dus als je AHM in t gareel krijgt, kun je daar veel plezier van beleven en volgend jaar flink op cashen. Dan heb je de opvolger al opgelijnd. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 - 12:22 schreef DMD het volgende:Is gewoon beter dan Hadj Moussa. Heb het vermoeden dat alleen v.Persie dat niet kan hebben, omdat AhM nu zijn oogappeltjes is en hij hem uit het niks belangrijker heeft gemaakt dan z'n kwaliteiten hem eigenlijk toedichten. Gebaseerd op z'n minuten bij ons? 🤡 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou als je dat vergelijkt met de minuten die AHM in dezelfde periode gemaakt heeft bij ons is daar kwalitatief weinig verschil en denk ik dat in de weinige minuten die Borges gespeeld heeft hij meer ballen naar een medespeler gepasst heeft dan AHM. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dit seizoen en dus zijn tweede seizoen mag je meer progressie verwachten van Moussa. Op basis van de wedstrijden die hij tot nu gespeelt heeft is het alleen maar minder geworden met hem. Maar goed het seizoen is nog jong . Maar je ziet bij Borges wel dat hij meer een teamplayer en goed in de combinatie is. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Je kon tegen Wolfsburg al zien in de minuten die hij speelde dat hij meer overzicht en oog voor z'n medespelers had dan AHM dit seizoen laat zien.
Wat heeft AHM laten zien dit seizoen dat het complete vertrouwen van de trainer en zijn aantal speelminuten rechtvaardigt? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 - 18:33 schreef DMD het volgende:[..] Je kon tegen Wolfsburg al zien in de minuten die hij speelde dat hij meer overzicht en oog voor z'n medespelers had dan AHM dit seizoen laat zien. Wat heeft AHM laten zien dit seizoen dat het complete vertrouwen van de trainer en zijn aantal speelminuten rechtvaardigt? Dat Moussa er niets van bakt sluit niet uit dat Borges er echt helemaal niks van kan natuurlijk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als je al oog hebt voor andere spelers en ze weet aan te spelen ben je al 75% beter. Die andere 25% mag je dan eens voor de individuele actie gebruiken en misschien verrast het de tegenstander dan ook eens. Laat daar Moestdat dan misschien beter zijn. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 - 23:45 schreef MightyAce het volgende:[..] Dat Moussa er niets van bakt sluit niet uit dat Borges er echt helemaal niks van kan natuurlijk. Ja elke week zie je Borges falen..........of speelt hij niet.? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
op een of andere manier heb ik toch wel geloof in deze speler , deze speler heeft een uitstekende techniek en snelheid , geen scorend vermogen dat is een minpunt |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zou eens fijn zijn als een buitenspeler de bal heeft, kijkt hoe de medespelers staan, en em em eens gewoon voor de pot gooit en panklaar legt, ipv weer een trucje te doen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 augustus 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Kon er bij z'n vorige club niks van (zie statistieken, en blije supporters omdat hij weg is), en kan zich hier niet eens in de basis spelen. Mag invallen, mist een kans die zo groot is dat je ze zelden zo ziet op dat niveau.
We draaien hem om: waarom denk je in godsnaam dat hij er wel wat van kan??? |
|
|
|