BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Gonçalo Borges topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 februari 2026 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2026 - 10:05 schreef netsurfer het volgende:
Borges is nu echt wel klaar. Als er zelfs een linksback voorrang krijgt.
ik hoop t, want t is namelijk geen linksbuiten
tomson
 tomson - woensdag 20 mei 2026 - 17:02   quote  deeplink  
Wat moeten we hier nu mee ? 9 miljoen aan uitgegeven, exclusief salaris.
Die kun je toch niet nog een seizoen als bankwarmer laten zitten. RvP was er ook wel klaar mee.
Hij liep er de laatste wedstrijden al net zo bij als Ivanusec..
Lekker binnenkomertje voor onze nieuwe TD om hem te zien verpatsen, of te verhuren.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 mei 2026 - 17:03   quote  deeplink  
Als Moussa weggaat is hij de eerste vervanger
Maar die speelde alles
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 mei 2026 - 17:03   quote  deeplink  
Als Moussa weggaat is hij de eerste vervanger
Maar die speelde alles
tomson
 tomson - woensdag 20 mei 2026 - 17:05   quote  deeplink  
Maar in de tijd die hij kreeg zag t er zo zwak uit, ook als ie op rechts mocht .
Of moeten we dit (deels) afschuiven op wat er achter hem liep ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 mei 2026 door tomson --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 20 mei 2026 - 17:11   quote  deeplink  
We zien allemaal dat hij technisch goed onderlegd is. Daarop zullen die positieve rapporten wel deels gebaseerd zijn. Maar iedereen ziet toch ook dat hij heel vrijblijvend voetbalt, zonder intensiteit. En zeker als we hopelijk weer terug gaan naar de intensiteit van vorige jaren, dan kan hij toch totaal niet mee daarin?

En ik blijf het raar vinden dat je grote aankoop (naast Steijn) eigenlijk geen vertrouwen heeft gekregen van de trainer. Ja het oogde vaak niet best, maar je kan ook zeggen van ik stel hem op en dan wordt hij beetje bij beetje beter.

Maar Borges na de winterstop 2 basisplaatsen gehad, tja. Kan Dennis nog honderd keer vertellen dat iedereen het in hem zag zitten, maar dat zien we niet terug in kansen op het veld. Niet dat die paar kansen die hij kreeg veel aanleiding gaf tot meer.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 mei 2026 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2026 - 17:05 schreef tomson het volgende:
Maar in de tijd die hij kreeg zag t er zo zwak uit, ook als ie op rechts mocht .
Of moeten we dit (deels) afschuiven op wat er achter hem liep ?
Heeft echt bijna niet op rechts gespeeld
tomson
 tomson - woensdag 20 mei 2026 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2026 - 17:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Heeft echt bijna niet op rechts gespeeld
Was idd wel meer op links te vinden dat klopt. We zullen zien wat er van gaat komen.
Zn prijskaartje zorgt natuurlijk ook voor n hoger wachtingspatroon , wat m dan ook niet echt helpt.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 mei 2026 - 18:28   quote  deeplink  
In principe je verlies nemen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 20 mei 2026 - 18:30   quote  deeplink  
Maar hoeveel verlies zou je er op moeten nemen? Wat zou je nou redelijkerwijs nog voor hem krijgen deze zomer? De helft misschien?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 20 mei 2026 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2026 - 18:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Maar hoeveel verlies zou je er op moeten nemen? Wat zou je nou redelijkerwijs nog voor hem krijgen deze zomer? De helft misschien?
90% verlies lijkt mij logisch in zijn geval
tomson
 tomson - woensdag 20 mei 2026 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2026 - 18:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Oeffff...hahaha
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 20 mei 2026 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2026 - 18:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

In dat geval zou een snelle verkoop niet zo heel interessant zijn. Dan krijg je weer eerder van die huurconstructies met een optie tot koop erin. Zo'n huursom komt ook al gauw bij een miljoen in de buurt denk ik.
bijft007
 bijft007 - woensdag 20 mei 2026 - 19:12   quote  deeplink  
Kunne we die niet slijten aan de hoofdrioolgat club, een snelle en goeie vervanger
Voor forbes 😁

Of zou hij toch hier nog kunnen slagen, lijkt me nogal lastig verhaal als je vaak gepasseerd werdt door sliti, en ervoor zo nu en dan door slory zekfs die echt begin carrière staan qua niveau.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 mei 2026 door bijft007 --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 20 mei 2026 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2026 - 19:12 schreef bijft007 het volgende:
Kunne we die niet slijten aan de hoofdrioolgat club, een snelle en goeie vervanger
Voor forbes 😁

Of zou hij toch hier nog kunnen slagen, lijkt me nogal lastig verhaal als je vaak gepasseerd werdt door sliti, en ervoor zo nu en dan door slory zekfs die echt begin carrière staan qua niveau.
Zou wel de cirkel rond maken. Want het was notabene onze aanstaande TD die Forbs naar Brugge haalde dit seizoen. En toen bleek ie toch wel van waarde te kunnen zijn.
van geil
 van geil - woensdag 03 juni 2026 - 13:47   quote  deeplink  
Debiel op poten.
van geil
 van geil - woensdag 03 juni 2026 - 22:54   quote  deeplink  
Lekker naar Mexico
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 juli 2026 - 17:07   quote  deeplink  
Borges ziet veel aanknopingspunten: ''We kunnen iets moois bouwen''

IMG-0357.webp

Gonçalo Borges kijkt met een goed gevoel terug op de eerste oefenwedstrijd van Feyenoord in de voorbereiding. De Portugese aanvaller was met twee doelpunten belangrijk in de 0-6 overwinning op FC Dordrecht en zag bovendien veel positieve aanknopingspunten in het spel van de ploeg van Giovanni van Bronckhorst. Tegelijkertijd beseft hij dat er nog voldoende ruimte is voor verbetering.

''Het was een goede wedstrijd, de connectie met mijn teamgenoten was er'', vertelt Borges tegenover Feyenoord ONE. ''Natuurlijk zijn er nog veel punten die we moeten verbeteren. Ik voelde een prima connectie met de jongens en het plan van de wedstrijd klopte. Ik kan veel verbeteren, maar op het veld moet ik vooral werken aan het maken van de juiste keuzes. Soms dribbel ik een of twee spelers voorbij en dan moet ik de juiste keuzes maken. Ook moet ik herkennen wanneer het niet het juiste moment is om een actie te maken.''

De aanvaller bereidde zich bewust voor op de start van het nieuwe seizoen. Tijdens zijn vakantie werkte hij al gericht aan zijn persoonlijke ontwikkeling om zo fit mogelijk aan de voorbereiding te beginnen. ''Normaal neem ik vijf dagen vrij om mijn hoofd leeg te maken en daarna ga ik met de staf van de club aan de slag. We werken dan aan de punten die ik moet verbeteren, dat deden we ook dit seizoen. Ik wilde zo scherp mogelijk beginnen aan de voorbereiding. Het gevoel met de staf en de ploeg is goed. We hebben veel veranderingen doorgemaakt met een nieuwe coach, maar ik voel dat we elkaar binnen en buiten het veld vinden en iets moois kunnen bouwen.''

Borges benutte tegen FC Dordrecht ook een strafschop en gaf toe dat hij die verantwoordelijkheid graag neemt. ''Soms vind ik het leuk om penalty's te nemen, daar ga ik niet om liegen. Ik voelde het vertrouwen en sprak met de jongens. Wie het meeste zelfvertrouwen voelt, die neemt hem.'' Over zijn tweede treffer was de aanvaller eveneens tevreden. ''De manier waarop we druk zetten was heel goed. Ik was degene die de goal binnentikte als eindstation. Wat ik wil verbeteren is vaker aanwezig zijn in het strafschopgebied. Ik hoefde hem alleen binnen te tikken. Het team deed het moeilijke werk, maar het was een goal en dat voelt goed.''

Borges is ook buiten het veld druk bezig met zijn ontwikkeling. De Portugees volgt inmiddels Nederlandse lessen en hoopt zich binnenkort ook in het Nederlands uit te kunnen drukken. ''Ik probeer het! Nu krijg ik één keer per week een les Nederlands en samen met mijn vriendin proberen we het twee keer per week. Alleen tijdens de voorbereiding is het wat lastiger. Hard trainen in de ochtend en daarna rusten. Mijn vriendin spreekt al een stuk beter Nederlands, zij bestelt ook al koffie in een restaurant. Daar ben ik nog niet, maar geef me drie maanden en dan doen we een interview in het Nederlands.''
Frobin1974
 Frobin1974 - zaterdag 04 juli 2026 - 17:51   quote  deeplink  
Onze topscorer
van geil
 van geil - zaterdag 04 juli 2026 - 17:53   quote  deeplink  
Lijkt me niet de slimste als ik dit zo lees.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 04 juli 2026 - 18:26   quote  deeplink  
Maar wel lekker een kans geven voorbereiding net als diarra,, want nooit echt vertrouwen gehad onder vorige trainer proef je aan alles

Welgemeende steun ook al val je in, Want Ook daarmee kun je spelers paar procentjes beter maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 juli 2026 door bijft007 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 08 juli 2026 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2026 - 18:26 schreef bijft007 het volgende:
Maar wel lekker een kans geven voorbereiding net als diarra,, want nooit echt vertrouwen gehad onder vorige trainer proef je aan alles

Welgemeende steun ook al val je in, Want Ook daarmee kun je spelers paar procentjes beter maken.
Zou mooi zijn als er opeens wel staat aankomend seizoen.
Je weet het nooit
bijft007
 bijft007 - woensdag 08 juli 2026 - 21:37   quote  deeplink  
Zal me echt niet verbazen het voor ons ineens stuk beter uit komt te zien hoor als hij welgemeend zn kansen krijgt

want met wat nieuwelingen echt niet lekker gegaan, elke speler heeft vertrouwen nodig bij nieuwe club en van een trainer, gaat er nog niet eens om of eerste keus zal zijn, gio is daar veel meer toe in staat imo meer een mensen mens.
bijft007
 bijft007 - woensdag 08 juli 2026 - 21:40   quote  deeplink  
Ook wat tactisch aanpassingen erbij om het geheel beter te laten renderen met elkaar (los zand/teveel eilandjes) want leek ook nergens op natuurlijk.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 09 juli 2026 - 00:06   quote  deeplink  
Hij moet in iedergeval op zijn juiste positie op rechts gezet worden.
Vorig seizoen heeft best mooie passes gegeven vanaf rechts .
Lui is hij ook niet alleen ondanks dat hij heke snelle pasjes maakt tijdens
het rennen is zijn snelheid opzich niet erg hoog .
Maar je weet het nooit inderdaad en wat jij zegt misschien heeft Gio
een positievere invloed op die jongen.
netsurfer
 netsurfer - donderdag 09 juli 2026 - 10:52   quote  deeplink  
Ik verwacht niet dat hij de eerste keuze gaat worden, maar hij kan zeker wel een beetje ballen. Als hij goed gebruikt en begeleid wordt. Voor hem een zegen dat RvP weg is.
bijft007
 bijft007 - donderdag 09 juli 2026 - 12:11   quote  deeplink  
Zeg trouwens ook nergens dat hij eerste keus gaat worden of überhaupt top top zal gaan gaat zijn bij ons dat moet alsnog blijken,, maar hoe er omgegaan is met wat kersverse aankopen is niet heel top te noemen waaronder zeker hem

Het gevoel je er echt bij hoort zeg maar, al zijn het paar procentjes waarmee je iemand helpt dat helpt ook ons.
netsurfer
 netsurfer - donderdag 09 juli 2026 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2026 - 12:11 schreef bijft007 het volgende:
Zeg trouwens ook nergens dat hij eerste keus gaat worden
Wie zegt dat jij dat zegt dan?
bijft007
 bijft007 - donderdag 09 juli 2026 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2026 - 12:31 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Wie zegt dat jij dat zegt dan?
Niemand hoor👍, maar is meer om te zeggen dat het omtrend hem niet zegt hij
echt basis ofzo gaat zijn, dus mss niet juist geformuleerd idd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juli 2026 door bijft007 --
netsurfer
 netsurfer - donderdag 09 juli 2026 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2026 - 12:46 schreef bijft007 het volgende:

[..]

Niemand hoor👍, maar is meer om te zeggen dat het omtrend hem niet zegt hij
echt basis ofzo gaat zijn, dus mss niet juist geformuleerd idd.
Excuses aanvaard.

:)
CobusIII
 CobusIII - donderdag 09 juli 2026 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2026 - 13:19 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Excuses aanvaard.

:)
Wie zegt dat hij zegt wat jij denkt dat hij gezegd heeft, terwijl het nog maar te bezien valt of hij dat daadwerkelijk gezegd heeft?
netsurfer
 netsurfer - donderdag 09 juli 2026 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2026 - 13:41 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij zegt wat jij denkt dat hij gezegd heeft, terwijl het nog maar te bezien valt of hij dat daadwerkelijk gezegd heeft?
Haha. Je hebt me te pakken en nog eens gelijk ook.

Het spijt ons.
van geil
 van geil - donderdag 09 juli 2026 - 18:03   quote  deeplink  
Is ie al weg?
bijft007
 bijft007 - donderdag 09 juli 2026 - 18:45   quote  deeplink  
quote:

[..]

Haha😂
tomson
 tomson - donderdag 09 juli 2026 - 23:44   quote  deeplink  
quote:

[..]

Wow... hahaha
tomson
 tomson - donderdag 09 juli 2026 - 23:47   quote  deeplink  
Over Borges. Die was natuurlijk doodongelukkig vorig seizoen, neem aan dat de kritiek (en spot) via via ook wel tot hem kwamen.
Wie zal het zeggen. Misschien is hij gebrand op revanche, krijgt het op zn heupen en speelt zich gewoon de basis in.
Allemaal zeer hypothetisch natuurlijk he.. hahahaha
van geil
 van geil - donderdag 09 juli 2026 - 23:49   quote  deeplink  
Doe maar effetjes wisselen Goncalo.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 09 juli 2026 - 23:52   quote  deeplink  
Meest aparte vond ik nog dat hij nauwelijks werd opgesteld. 4 basisplaatsen in de eredivisie. tja, dat is dan je zgn topaankoop. Misschien dat Gio het meer in hem ziet zitten dan Robin.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 10 juli 2026 - 00:02   quote  deeplink  
Mn gevoel zegt dat erop dat vlak echt bizar slecht is omgegaan met nieuwe aanvallers en vervolgens doodleuk slory en sliti erbij houden voor hun , aanvallers zijn al wisselvallig en 9/10 hebben allemaal echt vertrouwen en wat oprechte kansen nodig gevoel erbij horen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 juli 2026 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - vrijdag 10 juli 2026 - 00:05   quote  deeplink  
Echt bij minste of geringste ga maar zitten goncalo ik kies voor slory of sliti
van geil
 van geil - vrijdag 10 juli 2026 - 00:10   quote  deeplink  
Ik hoop voor je dat je vrouw niet op gevoel gekozen hebt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 10 juli 2026 - 00:10   quote  deeplink  
Het was wel regelmatig de smaak van de week die dan weer de kans kreeg inderdaad. Tombola.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 11 juli 2026 - 12:21   quote  deeplink  
Voelt echt hopeloos
bijft007
 bijft007 - zaterdag 11 juli 2026 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2026 - 00:10 schreef van geil het volgende:
Ik hoop voor je dat je vrouw niet op gevoel gekozen hebt.
Ergens wel toch😛
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 11 juli 2026 - 12:49   quote  deeplink  
Zie toch dat ie veel goed doet. Maar de eind pass of schot is dan matig
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 11 juli 2026 - 13:27   quote  deeplink  
Verkopen
kenny
 kenny - zaterdag 11 juli 2026 - 14:37   quote  deeplink  
hij is erg onzeker in zijn spel maar met aandacht en vertrouwen te geven en hem kansen te bieden kan het alsnog best wat worden

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Gonçalo Borges topic

0.0102000