|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik hoop t, want t is namelijk geen linksbuiten |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wat moeten we hier nu mee ? 9 miljoen aan uitgegeven, exclusief salaris. Die kun je toch niet nog een seizoen als bankwarmer laten zitten. RvP was er ook wel klaar mee. Hij liep er de laatste wedstrijden al net zo bij als Ivanusec.. Lekker binnenkomertje voor onze nieuwe TD om hem te zien verpatsen, of te verhuren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als Moussa weggaat is hij de eerste vervanger Maar die speelde alles |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als Moussa weggaat is hij de eerste vervanger Maar die speelde alles |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Maar in de tijd die hij kreeg zag t er zo zwak uit, ook als ie op rechts mocht . Of moeten we dit (deels) afschuiven op wat er achter hem liep ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 mei 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
We zien allemaal dat hij technisch goed onderlegd is. Daarop zullen die positieve rapporten wel deels gebaseerd zijn. Maar iedereen ziet toch ook dat hij heel vrijblijvend voetbalt, zonder intensiteit. En zeker als we hopelijk weer terug gaan naar de intensiteit van vorige jaren, dan kan hij toch totaal niet mee daarin?
En ik blijf het raar vinden dat je grote aankoop (naast Steijn) eigenlijk geen vertrouwen heeft gekregen van de trainer. Ja het oogde vaak niet best, maar je kan ook zeggen van ik stel hem op en dan wordt hij beetje bij beetje beter.
Maar Borges na de winterstop 2 basisplaatsen gehad, tja. Kan Dennis nog honderd keer vertellen dat iedereen het in hem zag zitten, maar dat zien we niet terug in kansen op het veld. Niet dat die paar kansen die hij kreeg veel aanleiding gaf tot meer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 20 mei 2026 - 17:05 schreef tomson het volgende:Maar in de tijd die hij kreeg zag t er zo zwak uit, ook als ie op rechts mocht . Of moeten we dit (deels) afschuiven op wat er achter hem liep ? Heeft echt bijna niet op rechts gespeeld |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Was idd wel meer op links te vinden dat klopt. We zullen zien wat er van gaat komen. Zn prijskaartje zorgt natuurlijk ook voor n hoger wachtingspatroon , wat m dan ook niet echt helpt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| In principe je verlies nemen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Maar hoeveel verlies zou je er op moeten nemen? Wat zou je nou redelijkerwijs nog voor hem krijgen deze zomer? De helft misschien? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 20 mei 2026 - 18:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Maar hoeveel verlies zou je er op moeten nemen? Wat zou je nou redelijkerwijs nog voor hem krijgen deze zomer? De helft misschien? 90% verlies lijkt mij logisch in zijn geval |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: In dat geval zou een snelle verkoop niet zo heel interessant zijn. Dan krijg je weer eerder van die huurconstructies met een optie tot koop erin. Zo'n huursom komt ook al gauw bij een miljoen in de buurt denk ik. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Kunne we die niet slijten aan de hoofdrioolgat club, een snelle en goeie vervanger Voor forbes 😁
Of zou hij toch hier nog kunnen slagen, lijkt me nogal lastig verhaal als je vaak gepasseerd werdt door sliti, en ervoor zo nu en dan door slory zekfs die echt begin carrière staan qua niveau.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 mei 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 20 mei 2026 - 19:12 schreef bijft007 het volgende:Kunne we die niet slijten aan de hoofdrioolgat club, een snelle en goeie vervanger Voor forbes 😁 Of zou hij toch hier nog kunnen slagen, lijkt me nogal lastig verhaal als je vaak gepasseerd werdt door sliti, en ervoor zo nu en dan door slory zekfs die echt begin carrière staan qua niveau. Zou wel de cirkel rond maken. Want het was notabene onze aanstaande TD die Forbs naar Brugge haalde dit seizoen. En toen bleek ie toch wel van waarde te kunnen zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil