|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zeg niet rotte appels uit de mand. Ik zou niet weten en dan ????!!! Ga je spelers dan ontslaan ( kan niet) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2025 - 15:36 schreef piet de paler het volgende:Ik zeg niet rotte appels uit de mand. Ik zou niet weten en dan ????!!! Ga je spelers dan ontslaan ( kan niet) Waarom niet? Wat weet jij wel? Waarom ontslaan? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Juist, maar je scoutingapparaat moet dit toch gezien hebben of wat? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2025 - 15:36 schreef piet de paler het volgende:Ik zeg niet rotte appels uit de mand. Ik zou niet weten en dan ????!!! Ga je spelers dan ontslaan ( kan niet) Heb het in eerste instantie over het scoutingapparaat, technisch management. Spelers en trainer zal je het nu een seizoen mee moeten doen, of het moet echt een zooitje worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️ |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nee Borges 90 minuten rechtsbuiten zien spelen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Sluit alsnog aan bij Feyenoord onder 9 jaar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Treurig dat je voor 10 miljoen geen onbetwiste topper heb gehaald. Want die kun je halen voor Eredivisie begrippen.
Nu verpieterd dit op de bank en zijn we onze centen kwijt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 oktober 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ik zag trouwens dat Heracles ook een Borges heeft. Spoiler alert: die kan er ook niks van. |
|
|
|