|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| En nu dit, godverdomme zeg |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Wat een schandalige invalbeurt weer. Doet verdedigend ook helemaal niets. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ook haha @Stylzz
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 december 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Schandalig wat hij zonder bal doet. Die laat alles gebeuren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Moet een jaartje wennen. Geldt ook voor meeverdedigen blijkbaar.
10 miljoen. 10 miljoen. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Aanvallend speelde hij nog best aardig maar verdedigend was het aan de linkerkant helemaal niks meer. Bos liep ook te kloten. Niet normaal wat Targaline allemaal moest repareren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Tegen Heerenveen beste van de slechte flankspelers |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zou m zondag maar is in de basis zetten. Als rechtsbuiten.
Hij mag ook eens een kans krijgen als Sauer en Sliti al maanden mogen sukkelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Vond m best invallen. Zag er meteen anders uit |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ja, laat hem maar eens staan. heeft ritme en vertrouwen nodig. geef hem minimaal 30 minuten per wedstrijd ook als Moussa terug is. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
| Hij had al veel meer minuten in de benen horen te hebben. Is zeker niet minder dan de Slorietjes, Sauertjes en Slititjes. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Maar wel op links. Daar rendeert hij niet |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| Deze kan er echt helemaal niets van. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Maar meer dan Slitti. En Slory. Maar jij smult hiervan he ...je zgn gelijk halen ..... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Kan gewoon voetballen ...... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Buitenkant voet scoren is bijna klassiek |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Scoorde bij mij een voldoende |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hij kan wel wat, maar het moet veel constanter. Niet zo af een toe een flits van wat je kan . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Lijkt wat dat betreft op Hadj-Moussa. Vergelijkbare zwakte ook (zijn spel zonder bal). |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Deed verdedigend wel zijn best.........deed meer dan Hadj Of ( vanuit stadion) heb ik het verkeerd gezien. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2025 - 16:47 schreef piet de paler het volgende:[..] Deed verdedigend wel zijn best.........deed meer dan Hadj Of ( vanuit stadion) heb ik het verkeerd gezien. Het is lang niet altijd onwil, maar vaak ook onkunde bij meeverdedigende aanvallers. Dat ze net een stapje te laat zijn. Dat ze net te laat een loopactie in de gaten hebben of dat ze net niet scherp genoeg zijn om een voorzet eruit te halen.
En sommige spelers kunnen het fysiek niet opbrengen. Hadj-Moussa is geen loopwonder bijvoorbeeld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
| Deze jongen kan wel meer denk ik |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
In flitsen prima in effectiviteit. Beter als anderen die altijd de kans krijgen. Vlot ook in zijn itvws.
Wil ik vaker zien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Al evenveel goals gemaakt bij Feyenoord als hij in zijn hele periode bij Porto maakte ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| En al meer goals dan Sauer. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Inclusief EL staat die ook op 2 dit seizoen! 4 inclusief zijn eerste periode.
Maar het is veel te weinig ja. Borges heeft qua rendement praktisch dezelfde inpact als Sauer (die 1 assist meer heeft). In veel minder minuten. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Om over Sliti, Slory maar te zwijgen.
Daarom wil ik Borges vaker zien, kijken wat zijn rendement dan gaat zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Toen Sliti inviel in het begin van het seizoen en eind vorig seizoen was hij zo slecht nog niet. Daar is weinig meer van over. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Straks wordt hij gewoon weer op links opgesteld door v Persie |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Billenmaatje HM moet op rechts spelen alle wedstrijden om de een of andere reden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2025 - 22:41 schreef Leon FR1908 het volgende:Toen Sliti inviel in het begin van het seizoen en eind vorig seizoen was hij zo slecht nog niet. Daar is weinig meer van over. Welke wedstrijd dan ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als jij ze nou ff terug gaat kijken Piet ,daar vind jij jou antwoord op je vraag.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 december 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Maart 2025 Verdienstelijk , aardig, hoopvol,en cashen zijn de sleutel woorden. We wachten weer af |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| 10 miljoen voor deze bagger |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ja dat weten we nu wel .... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zondag basis.
Voor blessure Lotomba stond Sliti weer klaar.
Onnavolgbaar onze domme trainer |
|
|
|