|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Klasse hoor, oogt wel betrouwbaar. Misschien zelfs laten staan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Ja laten staan ,2x beter dan Ahmed |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Groeit verdomde snel naar eerste keus. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Binnenkort de ideale nummer 6. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Die potentie is er,zo lijkt het. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ietsje meer loopvermogen en nog iets meer handelingssnelheid nodig. En dan is t een verbeterde versie van Wieffer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2026 - 09:17 schreef Alexmem het volgende:Ietsje meer loopvermogen en nog iets meer handelingssnelheid nodig. En dan is t een verbeterde versie van Wieffer. Hij piekt nu als centrale verdediger en bouwt behoorlijk goed op . Ik zou hem eerlijk gezegd eerder vergelijken met Hancko want als hij zo door gaat is hij centraal achterin niet meer weg te denken in de verdediging.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 april 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Hij zou het in principe allebei moeten kunnen. Wat dat betreft vergelijkbaar met Schouten bij PSV. Die speelt waar hij op dat moment nodig is. Maar goed, Kraaijeveld is pas 18 en heeft nog wel wat stappen te zetten natuurlijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij is een nummer 6 inderdaad maar na een paar kansjes daar maakte hij nog niet het verschil. Maar als lcv stond hij er meteen en niemand die ahmed heeft gemist. Hoop ook echt dat hij daar voorlopig mag blijven staan. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
| Doet het als centrale verdediger eigenlijk prima. Laat hem maar lekker staan. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Hij is alleen ook niet linksbenig. Dus een noodoplossing als LCV denk ik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Hij is tweebenig Alex ,daarom ideaal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind t vooral hoop voor de toekomst maar nog lang geen basismateriaal. Maar als je kijkt wat er nu vaak speelt zeg ik laat maar staan |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kan je met een soort van libero spelen, om maar een populaire Duitse kreet te noemen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 15 april 2026 - 12:26 schreef VVout het volgende:[..] Kan je met een soort van libero spelen, om maar een populaire Duitse kreet te noemen. Ja daar zou hij wel een goeie voor zijn . |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Is me niet opgevallen maar zal erop letten. |
|
|
|