T's niet echt weg gegooid geld natuurlijk maar investeren in je aandeel wat je uiteindelijk helemaal wilt integreren in je eigen onderneming. Het is nog wel een heel project, voordat het afgerond is vol met valkuilen en ja niet voor niets.
Op donderdag 11 juni 2026 - 23:22 schreef van geil het volgende: Ik begrijp dus helemaal de euforie niet. Het is eigenlijk, de kosten renovatie overnemen van je voormalig verhuurder. Omdat die anders failliet gaat.
Zie het als je huurhuis met achterstallig onderhoud die je nu in eigen handen krijgt door het te kopen voor een fractie.
Ja, maar waar je handen gebonden zijn door overheidsmaatregelen. Ik hoop maar dat er wel een plan is om de exploitatie omhoog te krijgen. Een realistisch plan.
Op vrijdag 12 juni 2026 - 07:15 schreef Stylzz het volgende: Ja, maar waar je handen gebonden zijn door overheidsmaatregelen. Ik hoop maar dat er wel een plan is om de exploitatie omhoog te krijgen. Een realistisch plan.
Dat is overal zo dat er gebouwd word volgens de toegeschreven normen. Tot 2028 word er sowieso alleen de nodige groot onderhoud gepleegt aan het stadion . En uiterlijk voor 2040 moet het stadion volledig vernieuwd zijn . Dus die exploitatie laat nog wel even op zich wachten. En het exploitatie gedeelte is minder belangrijk zolang er elk jaar en goede en waardevolle selectie staat.