|
|
ar
|
|
|
Hier heb je echt helemaal niks aan. Mocht hij nog wat fit raken, gaat ie weg. Duur grapje |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Reality check : tegen NEC op de bank. Zegt alles over de status van dit projectje |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ook geen invalbeurt, dus klaar? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Had een momentje op de training |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Zou zomaar kunnen, of je opmerking nu serieus was of niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Nee is serieus haha. Zei RvP voor de wedstrijd. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| hahaha, okay, dan zullen we hem tegen Groningen wel weer in actie gaan zien, zou je denken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: quote:Op vrijdag 13 februari 2026 - 11:11 schreef MMM het volgende:Als er een optie zit om langer met elkaar door te gaan kan het interessant zijn. Contract voor echt een half jaar kun je weinig impact verwachten voor 12 wedstrijden gezien zijn fitheid. Dat zou ik niet begrijpen. En ze durven het dus terecht niet aan.
Wat een weggegooid geld is dit project weer geweest. De zoveelste flop. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Bevestiging van wat bijna iedereen al dacht bij de bekendmaking van deze rare stunt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Het zal vooral hoop geweest zijn inderdaad ja. Verwachting kan het eigenlijk niet geweest zijn als je in recente jaren wedstrijden van hem hebt gezien. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Als z'n speler opstaat kan het heel mooi uitpakken, maar kan ook hopeloos zijn. Vind het een gokje waard en niet de moeite er nu achteraf over te zeuren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Maar er is vooraf toch ook al zat over gezegd? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Ook toen vond ik het een gokje waard en niet de moeite het vooraf al de grond in te boren. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Het was zeker een stunt, echt jammer dat het niets is geworden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Stunt was het zeker. En ik kan ergens wel begrijpen dat ze de gok gewaagd hebben. Had het zelf niet gedaan, maar goed, ik werk niet bij Feyenoord ;) |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2026 - 22:13 schreef DMD het volgende:[..] Is gewoon totaal niet fit. Was aan alles te zien. Was net iets sneller dan v.Beukering in z'n sprints. Die heeft de rest van het seizoen nodig om fit te raken en daarna is die weg. Is ook niet raar als je bijna een jaar geen wedstrijd hebt gespeeld, maar weer niet te volgen dat je de gok neemt Met een beetje gezond verstand kon iedereen concluderen dat bovenstaande de enige uitkomst zou zijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gegokt en verloren. Niet meer doen. Word je als club opnieuw het lachertje van de maand. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Bij die 2 counters kwam hij aardig tekort hoor. Het is ook niet eerlijk gezien zijn leeftijd om daar nog verwachtingen aan te scheppen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Wat een bizarre transfer is dit geweest |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ja we brengen een langdurig geblesseerde liever dan deze man. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Inmiddels tot bankwarmer gedegradeerd |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Robin zegt dat hij niet gesproken heeft met het medium dat berichte dat het verhaal Sterling voorbij is. En ook een quote van hem gebruikte.
Hij zegt dat ze nog gaan zitten. Maar goed, de conclusie zal uiteindelijk hetzelfde worden, zou je zeggen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Lekker jaartje houden voor de gezelligheid |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Je kunt je toch niet voorstellen dat de clubs voor hem in de rij staan, na z'n "prestaties" bij ons? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 mei 2026 - 16:37 schreef MightyAce het volgende:Je kunt je toch niet voorstellen dat de clubs voor hem in de rij staan, na z'n "prestaties" bij ons? Zijn zaakwaarnemer zal vast mooi filmpje hebben met fraaie acties en hoogtepunten van hem. Mogelijk wel zwart-wit beelden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| 0 vibes met het publiek. Wat een flop |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zon ooit echt hele goeie speler moet echt of had al zn kicksen aan wilgen moeten hangen als je niveau zo extreem minder is geworden laatste jaren
Puur op je naam voetballen met wat je laat zien wordt op een redelijk prof niveau pijnlijk voor hem vooral. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
| Dit afscheid voelde erg emotioneel voor me. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat is dit? Waar is mijn club mee bezig?
De club is gegijzeld door de allerslechtste trainer ooit.
Er is nog geen TD en we gaan Sterling een aanbieding doen die geen pepernoot geraakt heeft.
Compleet, compleet gestoord. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| complete waanzin , v persie bepaald dit weer even , die v persie moet je heel vlug lozen |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
| Dit moet een grap zijn van onze RvP. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eerst maar eens zien of het waar is en tegen welk salaris. En geen transfersom, want transfervrij.
Gezien zijn stats laatste 5 jaar is dit geen kwaliteitsverhoging. Maar met Sauer heb je ook geen geweldige LB vooralsnog. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb meerdere horen zeggen dat ze t wel eens willen zien als hij een hele voorbereiding meemaakt. Ik geloof er niet zo in |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 - 16:57 schreef FR-Henk het volgende:Eerst maar eens zien of het waar is en tegen welk salaris. En geen transfersom, want transfervrij. Gezien zijn stats laatste 5 jaar is dit geen kwaliteitsverhoging. Maar met Sauer heb je ook geen geweldige LB vooralsnog. Ook dan moet je er niet aan beginnen. Die man gaat alleen maar in de weg lopen voor andere spelers. Ik zie het al gebeuren dat we onder het motto: we hebben Sterling en Sauer, geen andere linksbuiten gaan halen.
Sterling heeft echt helemaal niets laten zien. Is niet één keer een rechtsbuiten voorbij gekomen. Laat de man alsjeblieft gaan. Elke euro die je hierin steekt, is echt weggegooid geld.
Echt bizar dit. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ik vind dit wel heel raar. Dan moet je echt overtuigd zijn (en dat op de trainingen ook zien) dat alle basisvaardigheden er steeds wel zijn, maar dat hij nog steeds verre van fit is. En dus een volledige voorbereiding nodig heeft om op een acceptabel niveau te komen. Apart. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 - 17:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ik vind dit wel heel raar. Dan moet je echt overtuigd zijn (en dat op de trainingen ook zien) dat alle basisvaardigheden er steeds wel zijn, maar dat hij nog steeds verre van fit is. En dus een volledige voorbereiding nodig heeft om op een acceptabel niveau te komen. Apart. Dan ben ik heel benieuwd welke basisvaardigheden er zijn. Hij heeft 1 goede pass en 1 hakje gegeven. Verder ging echt alles verkeerd. Aannames, dribbels, schoten. De man komt nog geen lantaarnpaal voorbij. Dit is echt weggegooid geld. Elke club vond het lekker als Sterling speelde, want hij kan er niets meer van. Helaas geen schim meer van wat hij ooit kon bij City. Des te gekker dat hem een aanbieding wordt gedaan. Hopelijk is die zo laag dat hij lekker naar een andere club gaat. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| WTF...ik ben dit gesodemieter zo beu als kouwe soep. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Kan me toch echt nergens voorstellen, hij nieuw contract waaaat! Ze zien toch ook wel hij tegenwoordig op 25 procent van zn snelheid zit En moeite heeft om op te starten ed
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 mei 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als met de nadruk op als. Deze speler kan terugkeren op 75% van zijn verleden. Is het een grote speler in de eredivisie................als ? De tijd was te kort,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 mei 2026 door piet de paler -- |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
|
|
|
RenatoBos