|
|
netsurfer
|
|
|
| Zal Keessie nu alsnog komen. Samen met Eenhoorn? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Huiberts heeft er de laatste jaren qua trainersaanstellingen en aankopen toch ook weinig van gebakken?
Ik snap de roep om hem nooit zo.
AZ teert op de jeugdopleiding. Qua aankopen is het al jaren mager tot ruk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 april 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 23 april 2026 - 15:51 schreef MMM het volgende:Huiberts heeft er de laatste jaren qua trainersaanstellingen en aankopen toch ook weinig van gebakken? Ik snap de roep om hem nooit zo. AZ teert op de jeugdopleiding. Qua aankopen is het al jaren mager tot ruk. Des te knapper is het als je het mij vraagt . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 april 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Zie eigenlijk qua resultaten alleen een teruggang |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zijn maar 2 prijzen te winnen ,PSV heeft er 1 en AZ heeft er 1. Ik zie een topjaar voor ze in 2026 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ranglijst is belangrijker. Bij AZ zelf zijn ze ook niet zo tevreden. zeker niet over de aankopen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 april 2026 - 15:57 schreef Stylzz het volgende:.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 april 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 april 2026 - 15:57 schreef Stylzz het volgende:Ranglijst is belangrijker. Bij AZ zelf zijn ze ook niet zo tevreden. zeker niet over de aankopen Dat is toch mooie zelfreflexie, en altijd de visie hebben dat t beter moet. En met het winnen van de beker is hun doelstelling binnen ,europees voetbal. Met 81 miljoen eigen vermogen een stabiele club mede dankzij hun TD.
En hij hoeft niet te komen hoor maar in zijn geval verdient hij best wel krediet. Meer dan onze vertrekkende kapitein die als eerste het zinkende schip verlaat |
|
|
|
|
ras
|
|
|
| Robert Eenhoorn als algemeen directeur en Max Huiberts als technisch directeur. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Bij de bekerfinale stonden er 6 zelf opgeleide spelers op het veld. Ik vind dat toch wel knap. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 april 2026 - 20:08 schreef tomson het volgende:Bij de bekerfinale stonden er 6 zelf opgeleide spelers op het veld. Ik vind dat toch wel knap. Precies ,dat is ook beleid . AZ is gewoon de 4de club van Nederland en een hele stabiele. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 april 2026 - 20:08 schreef tomson het volgende:Bij de bekerfinale stonden er 6 zelf opgeleide spelers op het veld. Ik vind dat toch wel knap. Ja. Hun opleiding is prima. Hun aankoopbeleid schieten ze vaak mis. Dat is wat ik zeg. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zeg ik het ook nog een keertje maar dan anders 😬 En die beker maakt veel goed, verzacht de ranglijst een beetje. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Denk dat voor clubs als AZ of Twente en zeker wat daar (normaal) onder zit de beker een belangrijke prijs is. Dat ze daar gerust een paar plaatsen op de ranglijst voor inruilen. En je houdt er bovendien groepsfase EL aan over. Dat is voor bijna elke eredivisieclub een prima doel. Voor ons is dat trouwens ook vaak genoeg geweest. Er zijn inclusief Feyenoord 3 clubs die wat hoger mikken.
Haal je die beker weg dan heeft AZ verder nationaal echt een nogal matig seizoen gedraaid. Zelfs met een heel zwak Ajax en Feyenoord kwamen ze niet in de buurt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 april 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 april 2026 - 21:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Denk dat voor clubs als AZ of Twente en zeker wat daar (normaal) onder zit de beker een belangrijke prijs is. Dat ze daar gerust een paar plaatsen op de ranglijst voor inruilen. En je houdt er bovendien groepsfase EL aan over. Dat is voor bijna elke eredivisieclub een prima doel. Voor ons is dat trouwens ook vaak genoeg geweest. Er zijn inclusief Feyenoord 3 clubs die wat hoger mikken. Haal je die beker weg dan heeft AZ verder nationaal echt een nogal matig seizoen gedraaid. Zelfs met een heel zwak Ajax en Feyenoord kwamen ze niet in de buurt. En internationaal best redelijk meegedraaid.
 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tis mijn club niet maar ik heb ontiegelijk veel respect hoe deze club geleid word. En wat men van Max Huiberts vind moet jezelf weten. Ik hou me het t liefst bij de feiten en dan heeft hij het heel goed gedaan.
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zeker, al was de tegenstand wel van een totaal andere orde dan de CL of de EL. Al vaker gezegd, dat is een toernooi dat echt binnenkort eens door een Nederlands team gewonnen kan worden. Dit jaar staan er ook weer middenmotors uit de grote competities in de halve finales. Die teams zijn zeker niet onverslaanbaar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eens hoor had leuk geweest als wij de eerste waren geweest. Nu toch liever CL als het kan. |
|
|
|