BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ilai Grootfaam topic

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 april 2026 - 18:11   quote  deeplink  
IMG-0289.jpg

Feyenoord heeft het contract met Ilai Grootfaam opengebroken en verlengd. De 15-jarige speler van Feyenoord Academy zette dinsdag in het Perscentrum van De Kuip zijn handtekening onder een nieuwe verbintenis tot medio 2029. Het vorige contract liep tot de zomer van 2028.

Grootfaam kijkt met positieve gevoelens terug op zijn eerste maanden bij Feyenoord. ‘Ik heb het vanaf dag één heel erg naar mijn zin bij de club en ben dankbaar voor het vertrouwen dat ik krijg. Het is erg fijn om mijn contract nu al te mogen verlengen. Daardoor kijk ik met veel vertrouwen uit naar alles wat gaat komen.’

Afgelopen zomer tekende Grootfaam zijn eerste profcontract bij Feyenoord. Op Varkenoord maakt de middenvelder, die tevens jeugdinternational is, dit seizoen deel uit van Feyenoord Onder 17, waarmee hij in december het najaarskampioenschap wist te behalen.

Geb./leeftijd: 15 mrt. 2010 (16)
Geboorteplaats: Vlissingen
Nationaliteit: Nederland Nederland
Positie: Aanvallend middenveld

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 april 2026 door RenatoBos --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 april 2026 - 18:13   quote  deeplink  
Debuutje
bijft007
 bijft007 - zaterdag 25 april 2026 - 18:31   quote  deeplink  
Mooi man💪 moet hij lekker van genieten
een zeeuw ook dus dat is ook een record waarschijnlijk jongste Zeeuw ooit Nederlandse velden

Vlissingen vind ikzelf buiten best aardige bioscoop dan daar een kut stad maar goed
Dat is een mening.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 april 2026 door bijft007 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 25 april 2026 - 18:54   quote  deeplink  
Lekker binnenkomer haha
Doet ff Renato pijn 😂
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 april 2026 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2026 - 18:54 schreef Leon FR1908 het volgende:
Lekker binnenkomer haha
Doet ff Renato pijn 😂
Nee blijft heeft gelijk, vreselijke kut stad is het, gevuld met tokkies en junkies..
Ik woon aan de rand, komzelden of nooit in de stad..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 25 april 2026 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2026 - 18:59 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nee blijft heeft gelijk, vreselijke kut stad is het, gevuld met tokkies en junkies..
Ik woon aan de rand, komzelden of nooit in de stad..
Vind het wel oke ,die binnenhaven en de boulevard is bijzonder .
Maar is wel alweer een tijd terug dat ik daar geweest ben .
12 jaar ofzo
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 april 2026 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2026 - 19:06 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Vind het wel oke ,die binnenhaven en de boulevard is bijzonder .
Maar is wel alweer een tijd terug dat ik daar geweest ben .
12 jaar ofzo
Juist bij de binnenhaven veel junkies nu..
Daarbij een gemeente die niks willen organiseren en alles tegenhoud. Dan is middelburg veel leuker..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 april 2026 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 april 2026 - 19:10   quote  deeplink  
Grootfaam straalt na debuut: "Ik kan het zelf ook nog niet geloven"

IMG-0290.webp

Ilai Grootfaam beleefde zaterdag een droomdebuut bij Feyenoord en stond na afloop zichtbaar te genieten van alles wat hem is overkomen. De pas 16-jarige middenvelder maakte in korte tijd een enorme ontwikkeling door en sprak met een grote glimlach over zijn eerste weken bij de hoofdmacht, zijn achtergrond en een opvallend moment met clubicoon Willem van Hanegem.

"Ik kan het zelf ook nog niet geloven. Op de woensdagen zit ik nog steeds met mijn rugzak op school. Ik wil eerst mijn diploma halen en dan kan ik me volledig focussen op voetbal", straalt Grootfaam na afloop voor de camera van ESPN. "Ik moet mezelf laten zien en blijf verder gewoon rustig. Ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan, want vier weken geleden trainde ik pas voor het eerst mee."

Als jonge speler was het voor Grootfaam wennen bij de hoofdmacht van Feyenoord. "Toen ik hier voor het eerst kwam, wist ik niet waar ik heen moest. Valente, Deijl en Sliti hielpen mij toen wel. De eerste twee weken waren wel wennen omdat alles sneller ging, maar nu gaat het gewoon goed."

Vervolgens geeft de jongste Feyenoord-debutant ooit een korte introductie over zichzelf. "Ik heb een goede steekpass en heb ook wel spelinzicht. Ik ben geboren in Zeeland. Vanaf mijn zevende ben ik verhuisd naar Amsterdom omdat ik voor Sodom en Gomorra ging spelen, maar dit sinds dit seizoen ben ik hier. Het bevalt heel goed."

Grootfaam kent Van Hanegem niet
Met een grote glimlach vervolgt Grootfaam het interview, maar over de clubiconen is hij nog niet helemaal op de hoogte. Willem van Hanegem staat naast hem het interview mee te luisteren, maar de jonge debutant kent hem niet. "Van Hanegem ken ik niet. Bent u dat?", lacht de jonge Zeeuw met enige schaamte.

Karim El Ahmadi zag het interview ook en kon er wel om lachen dat hij de clubicoon niet kent, wetende dat Grootfaam in 2010 is geboren en van een totaal andere generatie komt. "Ik vind het niet vreemd. Ik heb hem ook niet zien spelen, maar toen je eenmaal bij Feyenoord kwam, kreeg ik wel mee hoe groot Van Hanegem was. Het is wel iets wat hij even moet googlen. Grootfaam is een interessante speler en ik hoor goede geluiden over hem."
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 25 april 2026 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2026 - 19:07 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Juist bij de binnenhaven veel junkies nu..
Daarbij een gemeente die niks willen organiseren en alles tegenhoud. Dan is middelburgerveel leuker..
Tegenwoordig in elke stad deze onzin.
Word allemaal bewust gedaan ,stedelijk,landelijk en in heel europa .
Wat het doel ervan is zullen we de komende 5 jaar meemaken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 25 april 2026 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2026 - 19:10 schreef RenatoBos het volgende:
Grootfaam straalt na debuut: "Ik kan het zelf ook nog niet geloven"

[ afbeelding ]

Ilai Grootfaam beleefde zaterdag een droomdebuut bij Feyenoord en stond na afloop zichtbaar te genieten van alles wat hem is overkomen. De pas 16-jarige middenvelder maakte in korte tijd een enorme ontwikkeling door en sprak met een grote glimlach over zijn eerste weken bij de hoofdmacht, zijn achtergrond en een opvallend moment met clubicoon Willem van Hanegem.

"Ik kan het zelf ook nog niet geloven. Op de woensdagen zit ik nog steeds met mijn rugzak op school. Ik wil eerst mijn diploma halen en dan kan ik me volledig focussen op voetbal", straalt Grootfaam na afloop voor de camera van ESPN. "Ik moet mezelf laten zien en blijf verder gewoon rustig. Ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan, want vier weken geleden trainde ik pas voor het eerst mee."

Als jonge speler was het voor Grootfaam wennen bij de hoofdmacht van Feyenoord. "Toen ik hier voor het eerst kwam, wist ik niet waar ik heen moest. Valente, Deijl en Sliti hielpen mij toen wel. De eerste twee weken waren wel wennen omdat alles sneller ging, maar nu gaat het gewoon goed."

Vervolgens geeft de jongste Feyenoord-debutant ooit een korte introductie over zichzelf. "Ik heb een goede steekpass en heb ook wel spelinzicht. Ik ben geboren in Zeeland. Vanaf mijn zevende ben ik verhuisd naar Amsterdom omdat ik voor Sodom en Gomorra ging spelen, maar dit sinds dit seizoen ben ik hier. Het bevalt heel goed."

Grootfaam kent Van Hanegem niet
Met een grote glimlach vervolgt Grootfaam het interview, maar over de clubiconen is hij nog niet helemaal op de hoogte. Willem van Hanegem staat naast hem het interview mee te luisteren, maar de jonge debutant kent hem niet. "Van Hanegem ken ik niet. Bent u dat?", lacht de jonge Zeeuw met enige schaamte.

Karim El Ahmadi zag het interview ook en kon er wel om lachen dat hij de clubicoon niet kent, wetende dat Grootfaam in 2010 is geboren en van een totaal andere generatie komt. "Ik vind het niet vreemd. Ik heb hem ook niet zien spelen, maar toen je eenmaal bij Feyenoord kwam, kreeg ik wel mee hoe groot Van Hanegem was. Het is wel iets wat hij even moet googlen. Grootfaam is een interessante speler en ik hoor goede geluiden over hem."
Lol
tomson
 tomson - zaterdag 25 april 2026 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2026 - 18:31 schreef bijft007 het volgende:
Mooi man💪 moet hij lekker van genieten
een zeeuw ook dus dat is ook een record waarschijnlijk jongste Zeeuw ooit Nederlandse velden

Vlissingen vind ikzelf buiten best aardige bioscoop dan daar een kut stad maar goed
Dat is een mening.
Eens, Vlissingen is echt naar de knoppen gegaan laatse 20 jaar vooral
bijft007
 bijft007 - zaterdag 25 april 2026 - 20:16   quote  deeplink  
Zit hem in mijn beleving inderdaad in zaken waar je in Zeeuwse steden niet mee geassocieerd mee wil worden, er zijn wijken waar je ook echt niet in wil komen

En ook eens, vrees dat meeste steden er aan moeten geloven als ze dat al niet zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 april 2026 door bijft007 --
VVout
 VVout - zaterdag 25 april 2026 - 21:47   quote  deeplink  
Geld dat dan niet voor Zeeland in het algemeen dan, stelletje mosselsuckers.
MMM
 MMM - zaterdag 25 april 2026 - 21:48   quote  deeplink  
Heel Zeeland is ruk. Hebben er hier ook één op het forum. Bah bah

;)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 april 2026 - 09:36   quote  deeplink  
IMG-0296.webp
MMM
 MMM - zondag 26 april 2026 - 12:31   quote  deeplink  
Hahahahaha
VVout
 VVout - zondag 26 april 2026 - 13:59   quote  deeplink  
Schrik, 🤣🤣🤣

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ilai Grootfaam topic

0.0046391