BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Footballtransfers

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 29 april 2026 - 18:43   quote  deeplink  
Ben ik nou de enige, of worden meer mensen helemaal schijtziek van die Footballtransfer clickbait tering-verhaaltjes -onder headliner nieuws- die helemaal niets met echt transfernieuws (niet eens met transfergeruchten) te maken hebben. Gewoon verzonnen verhalen met een clickbait kop alsof het om feiten of gebeurtenissen gaat.
Moest het even kwijt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 april 2026 door de kromme2 --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 29 april 2026 - 18:48   quote  deeplink  
Dat is een waardeloze site inderdaad. Belangrijke reden waarom ik de headliner site eigenlijk nooit meer open. Heb het forum zelf gebookmarkt, het Feyenoord nieuws haal ik wel van FR12 of Twittert.
netsurfer
 netsurfer - donderdag 30 april 2026 - 10:49   quote  deeplink  
Ik kijk eigenlijk ook al jaren niet meer op de headliner site (sorry Boudewijn). Het stoorde mij dat er zoveel dubbele koppen staan, met dezelfde inhoud. FR12 is al een tijd mijn bron van Feyenoord nieuws.
de kromme2
 de kromme2 - donderdag 30 april 2026 - 17:59   quote  deeplink  
Ga er ook mee stoppen; ook dat woud aan reclames waar je doorheen moet worstelen voordat je bij een artikel bent, niet normaal. En de helft van de artikelen zijn van die kut-site Footballtransfers. Dus ik houd er mee op. Het forum is ok, maar de rest op-tyfen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 april 2026 - 18:58   quote  deeplink  
Ik vind het ook een irritante site ,maar heb wel gezien
dat ze als eerste belangrijke primeurs hadden.
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 13 mei 2026 - 10:59   quote  deeplink  
Heb de oplossing voor mezelf gevonden; ik houd Headliners nieuws wel in de gaten en de Footballtransfers verhalen (is misschien wel de helft) sla ik echt bewust over. Dat werkt wel voor mij. 99% van die verhalen zijn echt letterlijk verzonnen/gefabriceerd, met een click-bait kop erbij. Echt verschrikkelijk.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 mei 2026 - 12:33   quote  deeplink  
Dat doe ik ook al een tijd kromme; ik houd het forum wel in de gaten en de post verhalen van Leon (is misschien wel de helft) sla ik echt bewust over. Dat werkt wel voor mij. 99% van die posts zijn echt letterlijk verzonnen/gefabriceerd, met die kutkop van Kramert erbij. Echt verschrikkelijk..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 mei 2026 door RenatoBos --
MightyAce
 MightyAce - woensdag 13 mei 2026 - 12:34   quote  deeplink  
🤣🤣🤣
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 13 mei 2026 - 14:49   quote  deeplink  
Screenshot-20260513-144758-Google.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 mei 2026 - 14:52   quote  deeplink  
Ghehe
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 13 mei 2026 - 14:58   quote  deeplink  
😂😂😂
VVout
 VVout - woensdag 13 mei 2026 - 16:37   quote  deeplink  
Voetballertje hoor, stond er op heden toch maar.
tomson
 tomson - woensdag 13 mei 2026 - 19:36   quote  deeplink  
Als je met de voetbalcapaciteiten en als bonus zijn rare fratsen zoveel jaren
.je je boterham weet te verdienen al prof dan heeft ie dat razend knap gedaan.
En dan ook nog een deurtje weet te vinden bij het analisten gilde is helemaal de klap op de vuurpijl hahaha...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 mei 2026 door tomson --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Footballtransfers

0.0062148