|
|
MMM
|
|
|
ED 25-26 #32: Fortuna Sittard - Feyenoord (zondag 3 mei 2026, 14:30 uur)

Datum & tijdstip: Zondag 3 mei 2026, 14:30 uur Locatie: Fortuna Sittard Stadion, Sittard Scheidsrechter: Joey Kooij
Geschiedenis: Winstpercentage Fortuna Sittard 23,1% Percentage gelijkspel 15,4% Winstpercentage Feyenoord 61,5%
Laatste 5 ontmoetingen: 2024-2025: 0-2 (0-0) 2023-2024: 0-1 (0-1) 2022-2023: 2-4 (0-3) 2021-2022: 1-3 (0-2) 2020-2021: 1-3 (1-2) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Uit in Sittard, Kooij als scheids. Wel alle ingrediënten voor een vreselijke pot voetbal. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Helemaal als je onverhoopt achter komt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Oh denk dat we prima kunnen winnen. Maar verwacht een lelijke wedstrijd. Fortuna staat synoniem voor betonvoetbal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 mei 2026 - 10:29 schreef MightyAce het volgende:[..] Oh denk dat we prima kunnen winnen. Maar verwacht een lelijke wedstrijd. Fortuna staat synoniem voor betonvoetbal. Daarom hebben ze ook zo weinig goals tegen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 mei 2026 - 10:29 schreef MightyAce het volgende:[..] Oh denk dat we prima kunnen winnen. Maar verwacht een lelijke wedstrijd. Fortuna staat synoniem voor betonvoetbal. Pinto is geschorst tegen ons ,dus dat maakt ze vast niet sterker kwa beton voetbal. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dan laat je je niet kisten en wordt het 1-5 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 mei 2026 - 10:29 schreef MightyAce het volgende:[..] Oh denk dat we prima kunnen winnen. Maar verwacht een lelijke wedstrijd. Fortuna staat synoniem voor betonvoetbal. Pinto er niet bij we fietsen er dwars doorheen😉 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wel ff in de gaten houden dat voor mij de wedstrijd uurtje later begint, tis in Griekenland een uur later namelijk.. Morgen twee weekjes Kefalonia..😬
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 mei 2026 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 mei 2026 - 12:29 schreef RenatoBos het volgende:Wel ff in de gaten houden dat voor mij de wedstrijd uurtje later begint, tis in Griekenland een uur later namelijk.. Hij is fijn, kalimera dan maar weer en geniet er van. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 mei 2026 - 12:29 schreef RenatoBos het volgende:Wel ff in de gaten houden dat voor mij de wedstrijd uurtje later begint, tis in Griekenland een uur later namelijk.. Morgen twee weekjes Kefalonia..😬 Geniet ervan maatje! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 mei 2026 - 12:29 schreef RenatoBos het volgende:Wel ff in de gaten houden dat voor mij de wedstrijd uurtje later begint, tis in Griekenland een uur later namelijk.. Morgen twee weekjes Kefalonia..😬 Lekker hoor, geniet ervan! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Van Persie jr weer op het trainingsveld, maar die heeft nog tijd nodig. Steijn en Smal zijn wat verder en zitten mogelijk bij de selectie zondag. Read en Trauner zijn de week goed doorgekomen en 'gewoon' inzetbaar. Trauner lijkt weer te starten, Read zal normaal gesproken weer invallen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 mei 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Cruciaal.
Maar Feyenoord kennende.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Wordt een veldslag morgen. Hopen dat t spul een beetje heel blijft. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kunnen heel goede zaken gaan doen. En als AZ ook nog kan winnen van Twente . Is het kaasie voor het baasie |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Jep, we kennen het hè. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Over 3 uur de belangrijkste van de finales van de laatste periode, gezien de uitslagen gisteren. Straks winnen, maakt niet uit hoe, en de buit lijkt toch binnen. Daarom 1-3. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| We doen nooit iets makkelijk, het wordt dan ook 1-1. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
| En lekker genieten jij/jullie, RenatoBos. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Zit zo weer aan de Mythos ergens en kan genieten hoe er een grote stap naar CL gezet wordt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wellenreuther; Deijl, Trauner, Watanabe, Bos; Targhalline, Kraaijeveld, Valente; Hadj Moussa, Ueda, Van den Elshout.
Wissels: Benda, Bossin, St. Juste, Read, Lotomba, Grootfaam, Sterling, Diarra, Sliti, Tengstedt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Waarom Deijl? Make it make sense. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Misschien dat ze Lotomba achter de hand houden voor evt vervanging LB ? En gaandeweg Deijl sws plaats moet maken voor Read. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deijl is voetballend wel beter dan Lotomba. Verdedigend weinig verschil. Halen allebei nooit de voorzet eruit |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Geen Borges bij de selectie dus. Smal en Steijn ook nog niet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2026 - 13:35 schreef Stylzz het volgende:Deijl is voetballend wel beter dan Lotomba. Verdedigend weinig verschil. Halen allebei nooit de voorzet eruit Oneens. Deijl is de slechtste verdediger in de hele selectie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik kan tussen deze twee nauwelijks kiezen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik meende de laatste keren bij Lotomba wel iets van verbetering te zien. Kan misschien zijn omdat ik die wedstrijden ook naar Deijl moest kijken hahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Schijnt dat we voor het eerst dit seizoen met dezelfde spelers starten als de wedstrijd ervoor? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klopt. Ik had AI dat ook al een keer laten checken Kwam toen ook op nul x, maar met een onzekerheid |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM