|
|
bertus bikkel
|
|
|
Zo, vandaag de laatste thuiswedstrijd van dit seizoen, althans...in de Arena. Wellicht volgen nog zogenaamde thuispotjes in Volendam. Tegen angstgegner Utrecht dat de laatste jaren vaker wint van ons dan verliest , moeten we het slechtste thuisresultaat per seizoen in de laatste 60 jaar zien af te wenden. Nog nooit werden er thuis zoveel punten meegegeven aan de tegenstander in 1 seizoen, mocht er niet worden gewonnen. Hopelijk kunnen we nog 2x stunten en daardoor de play offs ontlopen , hoewel volgende week echt nog een hele lastige klus wacht in Heerenveen. Hoop doet leven, ik wilde weer eens voor een gelijkspelletje gaan maar ga nu expres positief blijven en hou het vanmiddag op 2-1. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Bedankt Bertus, het zal idd lastig worden, ze moeten de beuk er in gooien, alles geven Laten we hopen op winst |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Opstelling: Paes; Gaaei, Sutalo, Baas, Rosa; Regeer, Gloukh, Mokio; Berghuis, Dolberg, Godts. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Gaaei doet verdedigend weer niets, laat zijn man zo lopen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Regeer is weer één van de minste |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Ajax heeft weer heel veel kansen nodig |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
| Succes met het verval de 2e helft! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Inderdaad gaat het direct een stuk trager |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Wat is het weer een slappe hap |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Godenzonen1990
|
|
|
| Waarom brengt hij niet Weghorst naast Dolberg? Ajax moet scoren. Weghorst heeft zo'n slechte balbehandeling niet normaal. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Geen champions Leaque volgend seizoen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Doelpunt uit een hoekschop zoals ik al zo vaak riep hier, we hebben kabouters achter in staan |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Je moet ze er wel in schieten heey... 7 grote kansen....zij 2 voorzetten... Op naar Volendam!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 mei 2026 door bertus bikkel -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wat een club.......
Wat een wissels......
Wat een hoerenzooi!!!
Platgooien die hele rotzooi!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2026 - 18:47 schreef bertus bikkel het volgende:Je moet ze er wel in schieten heey... 7 grote kansen....zij 2 voorzetten... Op naar Volendam!! Zo slap en traag, we verdienen het gewoon niet |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Godts niet gezien vandaag, alleen maar balverlies
Alle spelers in de aanbieding gooien inclusief trainer.
Ze komen allen te kort |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
| Wat mij betreft die play-offs lekker weigeren en plekje geven aan een ander team dat wel gewoon wil strijden. Zo weinig beleving in deze ploeg. Maar ook geen wil om te winnen, geen passie, geen strijd. Zo klaar met de ploeg. |
|
|
|
|
Godenzonen1990
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2026 - 19:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:Godts niet gezien vandaag, alleen maar balverlies Alle spelers in de aanbieding gooien inclusief trainer. Ze komen allen te kort Ja, heel matig optreden van Godts. Typisch Godts, trouwens. Vandaag had hij nederig moeten zijn en de bal moeten afleggen op Klaassen. Hij mag ook wel eens een pot gewoon in dienst van team spelen en niet alleen meer voor zichzelf willen gaan.
We gaan nu gewoon voor de tweede keer in vier jaar tijd 5e worden. Eén keer 3de geëindigd en één keer tweede. Bizar. |
|
|
|
|
Godenzonen1990
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2026 - 19:11 schreef Ajax Warrior het volgende:Wat mij betreft die play-offs lekker weigeren en plekje geven aan een ander team dat wel gewoon wil strijden. Zo weinig beleving in deze ploeg. Maar ook geen wil om te winnen, geen passie, geen strijd. Zo klaar met de ploeg. 100 % mee eens. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2026 - 19:15 schreef Godenzonen1990 het volgende:[..] Ja, heel matig optreden van Godts. Typisch Godts, trouwens. Vandaag had hij nederig moeten zijn en de bal moeten afleggen op Klaassen. Hij mag ook wel eens een pot gewoon in dienst van team spelen en niet alleen meer voor zichzelf willen gaan. We gaan nu gewoon voor de tweede keer in vier jaar tijd 5e worden. Eén keer 3de geëindigd en één keer tweede. Bizar. Helemaal mee eens, Klaassen had hem gemaakt |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2026 - 19:11 schreef Ajax Warrior het volgende:Wat mij betreft die play-offs lekker weigeren en plekje geven aan een ander team dat wel gewoon wil strijden. Zo weinig beleving in deze ploeg. Maar ook geen wil om te winnen, geen passie, geen strijd. Zo klaar met de ploeg. Goed plan, ik ben er ook helemaal klaar mee |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Godts levert weer niet op het moment dat het erom draait. Ik heb een heel zwak Ajax gezien dat niet doorhad dat Utrecht nog veel zwakker was. Ik heb Ajax geen moment voor de kill zien gaan. Regeer vind ik echt superarmoedig echt schandalig dat hij in Ajax 1 voetbalt.
Kortom slappe hap mede door de keuzes voor spelers die veilig zijn im het halen van een 6je maar verder niets toevoegen! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2026 - 19:42 schreef AkaS het volgende:Godts levert weer niet op het moment dat het erom draait. Ik heb een heel zwak Ajax gezien dat niet doorhad dat Utrecht nog veel zwakker was. Ik heb Ajax geen moment voor de kill zien gaan. Regeer vind ik echt superarmoedig echt schandalig dat hij in Ajax 1 voetbalt. Kortom slappe hap mede door de keuzes voor spelers die veilig zijn im het halen van een 6je maar verder niets toevoegen! Zat me ook aan Regeer te ergeren, Godts had de bal moeten af leggen aan Klaassen, die hoefde hem alleen maar in te tikken.
Zet ze allen maar in de aanbieding Cruyff |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
Een slap seizoen sluiten we thuis in dezelfde stijl af... Voorin hadden we 4-0 voor moeten staan, maar door gewoon echt slecht verdedigen wint Utrecht met 1-2... Deze trainer mag ook terug naar Spanje. Want wie haalt het in zijn hoofd om in deze belangrijke wedstriujd Weghorst en Klaassen in te brengen als wissels. Beide spelers zijn over de top en niet goed genoeg meer...Durf dan jeugd in te laten vallen! Grote schoonmaak houden en volgend jaar opnieuw beginnen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2026 - 20:30 schreef Obdam4Ajax het volgende:Een slap seizoen sluiten we thuis in dezelfde stijl af... Voorin hadden we 4-0 voor moeten staan, maar door gewoon echt slecht verdedigen wint Utrecht met 1-2... Deze trainer mag ook terug naar Spanje. Want wie haalt het in zijn hoofd om in deze belangrijke wedstriujd Weghorst en Klaassen in te brengen als wissels. Beide spelers zijn over de top en niet goed genoeg meer...Durf dan jeugd in te laten vallen! Grote schoonmaak houden en volgend jaar opnieuw beginnen... Weghorst inbrengen een half uur voor tijd zie ik niet zo zeer als verkeerd, hij scoorde weer wel. Hij had Cloukh, Dolberg en Mokio er niet af moeten halen Regeer was dramatisch slecht Bounida heeft geen scorend vermogen en heeft te vaak balverlies
Maar goed wie er ook speelde, waar was de vechtlust, totaal geen balsnelheid gaap gaap... Weg met dit alles |
|
|
|
|
p111
|
|
|
| Een ongelofelijke kwalteit arme selectie,er mogen er heel veel weg.Wat een drama seizoen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
| Een keeper een rechtsback een zes en een tweede spits.Blijven Baas/Bouman/Steur/Mokio/Dolberg/Godts/Bodida/Berghuis/Glock.Er zitten in jong ook nog een paar goede aankomende spelers bij.Met de aankopen moeten we het volgend seizoen veel beter doen. |
|
|
|