|
|
MMM
|
|
|
ED 25-26 #34: PEC Zwolle - Feyenoord (zondag 17 mei 2026, 14:30 uur)

Datum & tijdstip: Zondag 17 mei 2026, 14:30 uur Locatie: MACΒ³PARK Stadion, Zwolle Scheidsrechter: Erwin Blank
Geschiedenis: Winstpercentage PEC Zwolle 25,0% Percentage gelijkspel 20,8% Winstpercentage Feyenoord 54,2%
Laatste 5 ontmoetingen: 2024-2025: 1-5 (0-1) 2023-2024: 0-2 (0-1) 2021-2022: 1-2 (1-0) 2020-2021: 0-2 (0-1) 2019-2020: 3-4 (2-1) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| En de laatste van het seizoen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Dank weer voor het maken MMM! Ik twijfel nog tussen deze wedstrijd volgen of het schakelkanaal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Thanx weer hiervoor..
Op zeker 0-5.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 - 09:44 schreef MightyAce het volgende:Dank weer voor het maken MMM! Ik twijfel nog tussen deze wedstrijd volgen of het schakelkanaal. Tweede scherm wordt Feyenoord de k ik |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 - 09:44 schreef MightyAce het volgende:Dank weer voor het maken MMM! Ik twijfel nog tussen deze wedstrijd volgen of het schakelkanaal. +1908
PS waarom schakelen? Laat je verrassen na de wedstrijd π |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
0-2, en schakelzender oa. voor Telstar. Gun ik langer verblijf eredivisie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schakelzender???? Zijn er serieus lui die dat verkiezen boven de laatste wedstrijd van hun club??? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 - 10:14 schreef RenatoBos het volgende:Schakelzender???? Zijn er serieus lui die dat verkiezen boven de laatste wedstrijd van hun club??? Hahaha, kejje niet lezen dan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jawel jij kijkt beide maar ik reageerde algemeen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 - 09:44 schreef MightyAce het volgende:Dank weer voor het maken MMM! Ik twijfel nog tussen deze wedstrijd volgen of het schakelkanaal. quote: quote: Thanks mannen, waardeer ik. En uiteraard graag gedaan!! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 - 10:14 schreef RenatoBos het volgende:Schakelzender???? Zijn er serieus lui die dat verkiezen boven de laatste wedstrijd van hun club??? Een hele wedstrijd rvp-bal voor des keizers baard neigt wel een beetje naar SM |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 - 11:28 schreef MightyAce het volgende:[..] Een hele wedstrijd rvp-bal voor des keizers baard neigt wel een beetje naar SM πππ ja maar dan nog |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dick geeft nu rvp de vrije hand dusssssssss 3-1 en rare opstelling |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Kijk gewoon naar Feyenoord en klaar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord op TV, iPad er naast voor als er elders wat gebeurd.
Duels waar nog wat op het spel staat:
Strijd om plaats 3, 4 en 5 PSV - FC Twente NEC - GAE sc Heerenveen - 020
Strijd om plaats 9 (laatste play-off plek) Heracles Almelo - FC Groningen Sparta - Excelsior
Strijd tegen plaats 16 FC Volendam - Telstar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 mei 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 - 11:28 schreef MightyAce het volgende:[..] Een hele wedstrijd rvp-bal voor des keizers baard neigt wel een beetje naar SM Goeie SM heeeeerlijk.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Wel grappig, had net Kein Geloel aan staan, daar kwamen alle bovenstaande meningen voorbij over wat te kijken π |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| We gaan starten met een kermis elftal |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Ben benieuwd. Voor Zwolle gaat het ook nergens meer om, kan geinig potje worden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Piekendag in Zwolle! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Onze Japanners zijn dus al met vakantie. En Sterling in de basis.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 mei 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Lijkt me logisch, dat eerste dan. Zou je eigenlijk met de andere jongens die naar het WK gaan of daar kans op maken ook willen doen. Maar goed, niet op alle posities even goed bezet. En vind ook wel dat we niet helemaal met een fantasie-elftal moeten spelen. Het is uiteindelijk ook gewoon weer een kans om beter te worden. Zijn er genoeg die we ook volgend jaar weer bij Feyenoord zullen zien.
En Sterling zal wel een laatste impressie zijn. Of die nog iets aan niveau/fitheid gewonnen heeft in de afgelopen maand, waarin hij nauwelijks speelde. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Zou toch wat wezen als Sterling ineens een zeer goede wedstrijd gaat spelen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 - 10:12 schreef piet de paler het volgende:Zou toch wat wezen als Sterling ineens een zeer goede wedstrijd gaat spelen Onwaarschijnlijk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar even dit, stel je voor je volgt je cluppie naar Zwolle. En de trainer stelt een team op waar je van denkt brrrrrrrr ( volgens een voetbalsite) Met Borges, Sterling, dan voel je jezelf toch goed genaait, als je zo lang moet reizen ..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Waarom? Je komt toch voor Feyenoord |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| En of Zwolle nu een wereldreis is |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Denk je nu heus dat 1 wedstrijd uitmaakt ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Doet me denken aan die quote van Gijp, waarbij de Kuip de skills van Dimitar Berbatov negeert, maar hard gaat klappen als reservekeeper Ekramy het veld op loopt. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 - 11:05 schreef MightyAce het volgende:[..] Doet me denken aan die quote van Gijp, waarbij de Kuip de skills van Dimitar Berbatov negeert, maar hard gaat klappen als reservekeeper Ekramy het veld op loopt. Mooi beeld en zo hoort het! |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
| Vandaag krijgen we een dramatisch Feyenoord te zien onder leiding an RvP zonder Advocaat, een Braga deel 2. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Denk dat het gewoon genieten wordt, waarom zo negatief vooraf. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 - 10:14 schreef RenatoBos het volgende:Schakelzender???? Zijn er serieus lui die dat verkiezen boven de laatste wedstrijd van hun club??? Zappen tussen Feyenoord en schakelkanaaltje, . Of zijn we dit seizoen zo verwend in onze wedstrijden ? Het is om des keizers baard en ook op de schakel zie je de belangrijkste momenten he ;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Klopt op 4 en extra stond er in de gids. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Best een prima opstelling voor vandaag. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Oefenwedstrijdje, maar tegelijk geeft het toch wel weer wat inzicht in hoe sommige jongens er richting volgend seizoen voor staan.
Met name Kraaijeveld en Van den Elshout die nu allebei min of meer op hun eigen positie spelen. Tijd geleden ook dat we met 2 offensieve backs speelden. En er zal nog wel een kleine kans zijn dat Trauner en/of Sterling nog een jaar blijven. Als ze dat zouden willen, dan is dit wel het laatste moment nog wat mensen te overtuigen. En Tengstedt is ook weinig begonnen, dus die wil wellicht wat laten zien. Moet je je ook bij afvragen of je daar meer doorgaat. Ook vanuit hemzelf trouwens. En daarnaast met het oog op een eventueel vertrek van Ueda. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord en schakelkanaal.
Vooral laatste zin in. Paar interessante potjes nog. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2026 - 14:28 schreef MMM het volgende:Feyenoord en schakelkanaal. Vooral laatste zin in. Paar interessante potjes nog. Precies, dat heb ik dus ook |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Schakelkanaal knalt er uit op de iPad. Foutcode 43 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Van louter schermpjes de weg kwijt, dacht dat PEC al gescoord had!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2026 door VVout -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wellie die zichzelf blesseert op een bal die naast ging Typerend. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Jep, stond er toch echt al langer die paal. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| tja, dat hou je als keeper ook niet helemaal tegen. Je zal regelmatig met je eigen doelpaal in botsing komen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Zeg ik ook tegen mijn vrouwtje! |
|
|
|