|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het is de laatste wedstrijd van het teleurstellend seizoen, laat het maar snel afgelopen zijn zodat Cruyff de juiste spelers aan kan gaan trekken en misschien ook een toptrainer. Ik kijk nu al uit naar volgend seizoen, ik hoop dus dat we geen nacompetitie hoeven te spelen.
Het wordt cruciale competitiewedstrijd om zich te verbeteren in de strijd om Europese plekken. Onder interim-trainer Óscar García keert Maarten Paes opnieuw tussen de palen terug. De defensie lijkt te bestaan uit Anton Gaaei, Josip Sutalo, Youri Baas en Lucas Rosa, al waren Baas ziek en had Sutalo deze week 'problemen' waardoor hun inzet twijfelachtig was; toch lijken ze inzetbaar. Oliver Edvardsen ontbreekt definitief.
Op het middenveld verwacht ik met García wederom Oscar Gloukh, Youri Regeer en Jorthy Mokio. Wout Weghorst krijgt de voorkeur in de spits ten koste van Kasper Dolberg, die last had van zijn achillespees. Steven Berghuis en Mika Godts bezetten de flanken.
Ajax staat momenteel vijfde in de Eredivisie, één punt achter NEC en drie punten achter nummer drie FC Twente. Een overwinning in Friesland is noodzakelijk om de vijfde plaats te verlaten, maar zelfs bij winst blijft Ajax afhankelijk van resultaten van concurrenten. Alle duels in de competitie beginnen zondag om 14.30 uur.
Vermoedelijke opstelling: Paes; Gaaei, Sutalo, Baas, Rosa; Gloukh, Regeer, Mokio; Berghuis, Weghorst, Godts. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Fijn dat je er een mooie topic van hebt gemaakt Jack. Ik ben nooit van uitslagen voorspellen, maar deze keer maak ik een uitzondering. We leiden na 60 minuten met 1-2 en na 97 minuten staat er een 4-2 op het scorebord. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
| hjf,als dat uitkomt mag jij voor mij een staatslot kopen.Ik hoop op een overwinning en hopelijk puntverlies Nec/Twente.Maar ik vrees dat het playofs word. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2026 - 12:55 schreef hjf het volgende:Fijn dat je er een mooie topic van hebt gemaakt Jack. Ik ben nooit van uitslagen voorspellen, maar deze keer maak ik een uitzondering. We leiden na 60 minuten met 1-2 en na 97 minuten staat er een 4-2 op het scorebord. Dankjewel hjf, ik vrees met grote vrezen, laten we er van uit gaan dat ze zelf winnen, en Twente en NEC punten laten liggen maar dit laatste gaat niet gebeuren.
Dit wordt nacompetitie, we hadden het eerder moeten afdwingen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik snap niet dat Bouwman niet speelt nu Sutalo niet fit is, Garcia ziet meer in Itakura. Ook Tomiyasu had ik opgesteld voor Gaaei, ik hou mijn hart nu al vast want die rent weer als een kip zonder kop naar voor. Ik vond Cloukh steeds beter worden maar hij kiest toch voor zekerheid met Klaassen, id iets voor te vinden |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Waarom trapt Paes de bal niet gewoon naar voor ipv dat gekut achterin |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| We lopen weer te veel achter uit, Heerenveen sterker |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Geeft die bal een keer Godts, altijd maar pielen en weer de bal kwijt |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Voorronde Champions leaque kunnen we al vergeten |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Het is allemaal net niet, kansen genoeg maar bedroevend slecht |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Ik neem wel mijn woorden terug over Gaaei, geef hem nog maar een seizoen hopend dat hij verdedigend beter wordt |
|
|
|
|
Godenzonen1990
|
|
|
| Twente staat achter; kleine kans om 4e te worden. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Garcia moet iets uit zijn hoge hoed toveren, zo wordt het niets |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| 2e helft is altijd minder laat het een keer meer zijn |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| Is dit nu een team dat speelt voor een laatste strohalm ? |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| Had ook een Godts verwacht die het ongelijk van de Belgische bondscoach wilde bewijzen maar van mij mag hij oprotten |
|
|
|
|
Godenzonen1990
|
|
|
| Twente 3-1 achter. Kom op Ajax gvd. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| Laat die wissels nu maar komen |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| Wat een mongool weer die Rosa |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Mokio die de bal zo weg geeft wat hebben we toch een stel prutsers, echt wat spelen we ongelooflijk slecht |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Er moet inderdaad wat gebeuren |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Zet er aanvallend wat bij Garcia, zo winnen we niet |
|
|
|
|
Godenzonen1990
|
|
|
| Oh Berghuis, ik hoop zo erg dat we jou volgend jaar niet meer terugzien. |
|
|
|
|
Godenzonen1990
|
|
|
| Op voorzetten geven na, weet Gaaei echt niet hoe die het spel moet voortzetten, of ja, hij heeft het technische vermogen ervoor niet. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Godts veschrikkelijk slecht vandaag |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Wissel die tyfus Godts toch een keertje man!!!
En wat een wissels ???? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Bounida ?????? Brengt dan Dolberg |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Inderdaad wat een ramp die vent! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Regeer nou al geel, wat een prutser |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| Wat een lichtgewicht die Bounida |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ja joh, heeft al heel het seizoen van die slappe schotjes |
|
|
|
|
Godenzonen1990
|
|
|
| Bounida, je traint dagelijks op afwerken en dan produceer je zo'n schot. Jezus. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Wisselt die Godts een keer, brengt Cloukh en Dolberg Garcia |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| Dat hij die Godts niet wisselt??? |
|
|
|
|
Godenzonen1990
|
|
|
| Speel toch die fucking bal Godts man |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| Kan wel janken schreeuwen en killen van frustratie en boosheid |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
|
|
|
Godenzonen1990
|
|
|
| Echt man, man, schiet fucking toch gewoon op doel. Je traint er dagelijks op voor tonnen!!! |
|
|
|
|
Godenzonen1990
|
|
|
| Die kop ook altijd van Gaaei. Altijd zo'n slachtoffer gezicht |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| Wat een schande en ik wil die kop van Garcia nooit meer zien, net als de kop van die arrogante nietsnut van een Godts!!! |
|
|
|
|
Godenzonen1990
|
|
|
| Lekker, jongens, de play-offs in. Hopelijk worden ze daar ook vernederd, want dat verdienen ze absoluut. Ongelooflijk wat een grafteam dit is. Je krijgt het op een presenteerblaadje, maar dan kun je het nog niet eens voor elkaar krijgen. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| Vraag me af op basis van wat die Bounida iedere keer mag invallen. Keer op keer overduidelijk te licht! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| 22 spelers in de verkoop gooien, stelletje nietsnutten |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2026 - 16:29 schreef AkaS het volgende:Vraag me af op basis van wat die Bounida iedere keer mag invallen. Keer op keer overduidelijk te licht! Die Carrizo was 10x gevaarlijker |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Ik hoef de komende wedstrijden niet te zien, echt waardeloos dit |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Nou de gifbeker moet helemaal leeg,wat een zooitje en die trainer is ook dramatisch.Je ziet gvd toch dat die Godts er niks van bakt vandaag wisssel hem dan !!! Dez trainer mag ook opfucken en ja ze gaan het ook niet tegen Groningen redden dus ,dat lijstje met verkoop wordt steeds groter. Wat een ramp seizoen. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Heren, niet waard om je nog druk om te maken! Zoals we hier al weken roepen, gaat dit team geen wedstrijd meer winnen en gewoon 5de eindigen. Play offs niet kijken en na de zomerstop maar zien wat er van onze eens zo mooie club nog over is.... Het ergste seizoen ooit en voor even genoeg. Ik wens jullie het allerbeste en hoop hier over n tijdje weer eens te verschijnen. |
|
|
|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
Mee eens. Dit elftal heeft dit seizoen stelselmatig onder de Ajax maat gespeeld. En de trainerswissel leverde daarin geen enkele verbetering. Alleen waren de opmerkingen van deze trainer nog schrijnender en gespeend van ieder realiteitsbesef. En Jong Ajax was net zo dramatisch... Nu de tijd pakken om fundamenteel te gaan bouwen - jeugdopleiding - Jong Ajax - en Ajax 1 Met daarbij niet alleen oog voor techniek en tactiek, maar vooral ook veel aandacht voor fysiek! Want ook daar heeft het bij Ajax in alle teams aan ontbroken... |
|
|
|