BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Utrecht play-off finale 2026

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
AkaS
 AkaS - zondag 24 mei 2026 - 13:05   quote  deeplink  
Ik zie niets mannen, geen wedstrijd topic.

1e helft zoals ook in de competitie, helemaal in controle maar verder ook niet echt gevaarlijk.

Iedereen aardig, zelfs Regeer alleen Berghuis matig.
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - zondag 24 mei 2026 - 13:07   quote  deeplink  
IK snap niks van de scheidsrechter. De Wit maakt meteen een stevige overtreding...en geen geel. Dat doe De Wit iedere wedstrijd en daar komt ie iedere wedstrijd mee weg. Dat zien de scheidsrechters toch ook ????
Daarna overtreding 2 door De Wit en geen geel. En later overtreding 3 en wederom geen geel. Alleen een babbeltje van de scheids...Slappe hap!
AkaS
 AkaS - zondag 24 mei 2026 - 13:17   quote  deeplink  
Klopt, de hele wedstrijd door van die irritante overtredingen en daar dan mee wegkomen. Van der Hoorn ook, even lekker een knietje op het dijbeen laten komen... pfff

Utrecht en Fortuna zijn beide van die kutploegen die zo een hele wedstrijd bezig zijn.

Hopelijk verzint Garcia eens een goede list, wellicht Berghuis vervangen voor onze Argentijnse vriend.
AkaS
 AkaS - zondag 24 mei 2026 - 13:49   quote  deeplink  
Kom op nou Ajax, scoor toch een keerrrrr
AkaS
 AkaS - zondag 24 mei 2026 - 13:51   quote  deeplink  
Hij wacht weer te lang met wisselen, Berghuis heeft het niet vandaag!
Godenzonen1990
 Godenzonen1990 - zondag 24 mei 2026 - 13:53   quote  deeplink  
Berghuis vind ik een aantal wedstrijden al heel matig.
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - zondag 24 mei 2026 - 14:15   quote  deeplink  
steur valt prima in. carrizo is nu al beter dan berghuis.
Godt moet niet te makkelijk worden, want hij had best mee kunnen lopen voor de voorzet van Klaassen...
AkaS
 AkaS - zondag 24 mei 2026 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2026 - 14:15 schreef Obdam4Ajax het volgende:
steur valt prima in. carrizo is nu al beter dan berghuis.
Godt moet niet te makkelijk worden, want hij had best mee kunnen lopen voor de voorzet van Klaassen...
Zeker weten, zou leuk zijn als hij de winnende mag maken!
AkaS
 AkaS - zondag 24 mei 2026 - 14:29   quote  deeplink  
Wat heerlijk!!!!
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - zondag 24 mei 2026 - 14:58   quote  deeplink  
die scheids is enorm slecht. ik snap niet dat hij dit soort wedstrijden mag fluiten...
De Wit blijft zeuren, overtredingen maken en voor de bal staan bij een overtreding, en geen enkele gele kaart...alleen babbeltje van die slappe scheids
bijkleine opstootjes als een leraar beide spelers naar hem halen en een standje van niet meer doen...
geef gewoon direct geel man!

Slappe hap!
AkaS
 AkaS - zondag 24 mei 2026 - 15:09   quote  deeplink  
Yessss
AkaS
 AkaS - zondag 24 mei 2026 - 15:09   quote  deeplink  
Wereldkeeper hahahaha
AkaS
 AkaS - zondag 24 mei 2026 - 15:16   quote  deeplink  
Zo jammer dat Bouwman niet eerder de voorkeur kreeg boven Sutalo en natuurlijk dat Ajax niet eerder met echte inzet is gaan voetballen
hjf
 hjf - zondag 24 mei 2026 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2026 - 15:16 schreef AkaS het volgende:
Zo jammer dat Bouwman niet eerder de voorkeur kreeg boven Sutalo en natuurlijk dat Ajax niet eerder met echte inzet is gaan voetballen
Je bent me net voor. Met Bouwman voor Sutalo hadden we minimaal Europa Leaque gehaald en misschien nog wel meer. Het is te hopen op een goed WK van Sutalo.
En over de inzet is dit seizoen al heel veel gezegd en geschreven. Het is in ieder geval 3x is scheepsrecht tegen Utrecht.
Godenzonen1990
 Godenzonen1990 - zondag 24 mei 2026 - 15:51   quote  deeplink  
Bouwman heeft ook echt matige wedstrijden bij Jong Ajax gespeeld. Niettemin Bouwman had de voorkeur boven Sutalo moeten krijgen. Wellicht had Sutalo op rechtsback niet mistaan om toch wat voetbal vanuit die positie te hebben?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 mei 2026 door Godenzonen1990 --
AkaS
 AkaS - zondag 24 mei 2026 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2026 - 15:51 schreef Godenzonen1990 het volgende:
Bouwman heeft ook echt matige wedstrijden bij Jong Ajax gespeeld. Niettemin Bouwman had de voorkeur boven Sutalo moeten krijgen. Wellicht had Sutalo op rechtsback niet mistaan om toch wat voetbal vanuit die positie te hebben?
Niemand speelt foutloos maar hij heeft een specifieke achtergrond en daardoor ontstaat er een andere dynamiek in het spel. Ajax met Bouwman is echt een stuk beter dan Ajax met Sutalo.
Godenzonen1990
 Godenzonen1990 - zondag 24 mei 2026 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2026 - 16:05 schreef AkaS het volgende:

[..]

Niemand speelt foutloos maar hij heeft een specifieke achtergrond en daardoor ontstaat er een andere dynamiek in het spel. Ajax met Bouwman is echt een stuk beter dan Ajax met Sutalo.
Eens hoor, denk alleen niet dat je een heel seizoen kunt bouwen op Bouwman. Hopelijk komt Veltman terug. Rosa is mij de stabielste de laatste tijd. Een van de weinige die groei heeft laten zien.
Loetje
 Loetje - zondag 24 mei 2026 - 19:05   quote  deeplink  
Ik vind het bijzonder. Ajax speelt eigenlijk 2 uitstekende wedstrijden in de play-offs. De ene qua creativiteit, de andere juist met het druk zetten. En dat in 3 dagen tijd. Vind het heel erg bijzonder. Met dit voetbal was je gewoon 2e geworden he.

Nou, nu eens zien of er buitenkansjes zijn voor de komende window.

Zomaar wat eerste ideeën. Klop aan bij Alvarez. West Ham zojuist gedegradeerd. Zian Flemming gedegradeerd. Ik vind dat je die prima als opvolger van Weghorst kunt hebben. Haal Veltman terug en wellicht Kenny Tete. Blind of Tagliafico erbij voor de ervaring. In de goal misschien Marco Bizot, gezien die niet speelt. Misschien zelfs wel Van de Beek ter vervanging van Klaassen, op 10 wel te verstaan. Al is het als reserve. En met Alvarez op 6, durf ik Gloukh op 10.

Zal vast niet allemaal kunnen, maar dan heb je in ieder geval ervaring en kwaliteit in je as.

Overigens vind ik wel dat we mogen verwachten dat er deze week duidelijkheid gaat komen omtrent de trainer. Ik hoop niet dat Garcia blijft. Maar Jordi heeft nu 4 maanden de tijd gehad om te zoeken. Dat moet vind ik deze week wel bekend kunnen worden.

En als er dan toch één speler is die ik een compliment wil geven voor de 2e seizoenshelft, dan is het Rosa. Die lijkt zo langzamerhand op een kleine versie van Nico! Gewoon eentje die je 4x voorbij moet.
Loetje
 Loetje - zondag 24 mei 2026 - 19:07   quote  deeplink  
Geen Chelsea in de Conference League. Dus als je komend jaar een elftal kunt opbouwen waar rek in zit, heb je eigenlijk alleen Atalanta en Brighton te vrezen. Dus wie weet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 mei 2026 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zondag 24 mei 2026 - 19:07   quote  deeplink  
...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 mei 2026 door Loetje --
p111
 p111 - zondag 24 mei 2026 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2026 - 15:16 schreef AkaS het volgende:
Bouman 10xbasis 9x wimst Garcia maakt echt fouten qua opstelling,Regeer er in voor Steur ongelofelijk.
Kijk Berghuis heeft bal verlies maar komt in enen met een briljante pas/schot Godts heeft bal verlies en komt in enen met een briljante actie daarom staan die twee er in,en Steur en Mokio zijn de twee jomge super talenten op het middenveld in dienst van onze mister Ajax Davy Klaasen, en Bouman maakt nog wel is een foutje maar is qua opbouw 3 klasse beter als Sutelo,dit zijn de spelers waar je op moet draaien uiteraard Baas ook prima maar ik vind nog te weinig actie vann hem.Regeer/Gaaei/Rosa zijn de werkers die het vuile werk doen of op de bank zitten inplaats van die twee Japanners.En eerste spits ten alle tijden Dolberg.Over de afgelopen 2 wedstrijden prima instelling en prima voetbal uiteraard omdat bijna alle voetballers er eindelijk in staan.Terechte overwinning tegen Groningen en jammer van die gemiste kansen,en vandaag had je een dramatische scheidsrechter en 70% bal bezit 2x lar en 1x paal en een heel goede keeper van Utrecht,dus tew weinig gescoord maar zeer tercht dat je hebt gewonnen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Utrecht play-off finale 2026

0.0063500