BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Míchel nieuwe trainer AJAX !!!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 02 juni 2026 - 13:02   quote  deeplink  
Nieuwe Ajax-trainer neemt staf mee, Amsterdammers voegen eigen assistent toe

Míchel gaat zijn eigen technische staf meenemen naar Ajax. Dat schrijft De Telegraaf dinsdagochtend. Daarnaast zullen de Amsterdammers een eigen assistent-trainer toevoegen aan de staf van de nieuwe trainer.

Dinsdagochtend werd bekend dat Ajax een akkoord heeft bereikt met Míchel om de nieuwe hoofdtrainer in Amsterdam te worden. Op korte termijn zal de Spaanse oefenmeester, die transfervrij overkomt van Girona, een contract voor twee seizoenen tekenen in de Johan Cruijff ArenA. Hij was al langere tijd de belangrijkste kandidaat voor de openstaande trainersvacature.

Volgens De Telegraaf zal Míchel zijn eigen technische staf meenemen naar Ajax. Eerder deed Francesco Farioli, die inmiddels werkzaam is bij FC Porto, dat ook al in Amsterdam. 'Ajax zal ook een eigen assistent toevoegen', zo valt er te lezen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 02 juni 2026 - 13:03   quote  deeplink  
Je moet een intelligente speler zijn om onder Míchel bij Ajax te floreren

Ajax heeft een akkoord bereikt met Míchel, zo werd dinsdagochtend naar buiten gebracht. De Spaanse trainer gaat een contract tekenen tot medio 2028. VoetbalPrimeur analyseert de speelstijl van de nieuwe trainer.

"Míchel is gericht op balbezit. Ik denk dat je een intelligente speler moet zijn om onder hem te floreren. Het feit dat hij Daley Blind naar Girona heeft gehaald, dat is bij uitstek een speler die perfect rendeert in zijn speelstijl: dominant voetballen en opbouwen van achteruit", klinkt het vanuit de studio.

Een paar Ajax-spelers zouden dan ook perfect uit de voeten kunnen in de formatie van de Spanjaard. "Baas is bij uitstek een speler die daar goed bij past. Steur en Gloukh passen ook bij die speelstijl."
p111
 p111 - dinsdag 02 juni 2026 - 23:07   quote  deeplink  
Nou hij heeft het vorig seizoen geweldig gedaan,toen zijn ze leeg gekocht,vandaar de degradatie dus ik zou het echt niet weten,maar Jordy heeft de huidige Spaanse trainer al meteen gezegd niet goed genoeg voor het eerste,dus zal deze echt wel beter zijn.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 03 juni 2026 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 juni 2026 - 23:07 schreef p111 het volgende:
Nou hij heeft het vorig seizoen geweldig gedaan,toen zijn ze leeg gekocht,vandaar de degradatie dus ik zou het echt niet weten,maar Jordy heeft de huidige Spaanse trainer al meteen gezegd niet goed genoeg voor het eerste,dus zal deze echt wel beter zijn.
Michel heeft het in de voorgaande seizoenen bewezen, dat deed hij op de vroegere Ajax manier, lekker aanvallend met een verdediging die rust uitstraalde en betrouwbaar was.
Dit kost veel energie, daar moet je de juiste spelers voor hebben.

Ben benieuwd wie ze halen, ik zou in ieder geval Kaplan behouden al lees ik nu dat ze die willen verkopen.
Afgelopen seizoen kwamen we koppend te kort met name bij hoekschoppen, Kaplan is kopsterk dit liet hij bij NEC zien, zelfs tegen Ajax.
In de bekerfinale zonder Kaplan was NEC verdedigend dramatisch, niet dat ze met Kaplan hadden gewonnen maar het zag er toen niet goed uit.
Ik snap wel dat Besiktas en NEC hem willen hebben al is hij opbouwend wat minder.
Ook Dies Janse moet je behouden, die deed het ook goed bij Groningen.

Baas ook links centraal zal wel goed verkocht worden, die heeft een hogere marktwaarde.
Zonder die miljoenen kan Ajax niet veel aan transfers.
p111
 p111 - woensdag 03 juni 2026 - 10:52   quote  deeplink  
Nu zijn CV gelezen die is best wel oke.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 03 juni 2026 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2026 - 10:52 schreef p111 het volgende:
Nu zijn CV gelezen die is best wel oke.
Zeker weten, het schijnt toch wel dat Jordy Cruyff een gunfactor heeft in Spanje, zo is hij ook bezig met centrale middenvelder Dani Ceballos van Real Madrid, heeft ooit in het nationale elftal van Spanje gespeeld, die is naar verluid voor 7 miljoen op te halen maar zijn salariseisen zijn vrij hoog. Dus afwachten...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Míchel nieuwe trainer AJAX !!!

0.0051190