BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Mika Mármol topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - zondag 23 augustus 2026 - 20:11   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2026 door tomson --
ar
 ar - zondag 23 augustus 2026 - 20:21   quote  deeplink  
Prima
piet de paler
 piet de paler - zondag 23 augustus 2026 - 20:22   quote  deeplink  
Quote Kieft
Geef hem de tijd
Alexmem
 Alexmem - zondag 23 augustus 2026 - 23:24   quote  deeplink  
Waarom zou je die quoten. Is nog nooit een zinnig woord uit gekomen. Ben t met T eens. Als Llback vooralsnog prima. Als CD verdedigend tot heden zeer matig.
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 september 2026 - 09:46   quote  deeplink  
Ik vind dit dus eigenlijk een beetje een miskoop.
Als je n als cv gehaald hebt.
Als back goed. Centraal was ie dat niet zo.

Misschien komt t nog
Alexmem
 Alexmem - zondag 06 september 2026 - 09:50   quote  deeplink  
Toch absoluut geen miskoop? Wel minder gescout als hij als pure CD gescout is. Dat klopt. Maar miskoop is dan toch wel wat anders?

Ik vond Hancko als back trouwens ook beter dan centraal. Maar wel heel fijn dat ie beide kan. Vraag is wat je straks met 4 links backs moet :D
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 september 2026 - 11:22   quote  deeplink  
Als Bos terug komt en hij beland op de bank dan is hij het een beetje.
Maar tot die tijd hebben ze gelukkig de beste opgesteld die beschikbaar zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 september 2026 door Leon FR1908 --
CobusIII
 CobusIII - zondag 06 september 2026 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2026 - 11:22 schreef Leon FR1908 het volgende:
Als Bos terug komt en hij beland op de bank dan is hij het een beetje.
Maar tot die tijd hebben ze gelukkig de beste opgesteld die beschikbaar zijn.
Je zoekt toch naar dubbele bezetting. Smal was een miskoop. Mooi toch dat je Bos en Marmol op links kan zetten? Dan heb je ook nog die andere Spanjaard. Prima.
Ik zie St Juste ook nog wel op rechtsback spelen als Read geblesseerd is. Dan kan Marmol naar het centrum. Wie weet is Marmol in sommige situaties wel een betere back dan Bos.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 september 2026 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2026 - 11:32 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Je zoekt toch naar dubbele bezetting. Smal was een miskoop. Mooi toch dat je Bos en Marmol op links kan zetten? Dan heb je ook nog die andere Spanjaard. Prima.
Ik zie St Juste ook nog wel op rechtsback spelen als Read geblesseerd is. Dan kan Marmol naar het centrum. Wie weet is Marmol in sommige situaties wel een betere back dan Bos.
Ja zo zie ik het ook hoor ,maar hij is gehaald als linker CV en
omdat hij daar nu niet speelt heeft meer te maken dat Gio
gewoon de beste 4 beschikbaar opstelt op dit moment denk ik.
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 september 2026 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2026 - 09:50 schreef Alexmem het volgende:
Toch absoluut geen miskoop? Wel minder gescout als hij als pure CD gescout is. Dat klopt. Maar miskoop is dan toch wel wat anders?

Ik vond Hancko als back trouwens ook beter dan centraal. Maar wel heel fijn dat ie beide kan. Vraag is wat je straks met 4 links backs moet :D
Jawel. Want we hebben ook een back gehaald.
Maar t is waardevol. Maar als CV vind ik m matig en daar is hij voor gekocht
piet de paler
 piet de paler - zondag 06 september 2026 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2026 - 15:01 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Jawel. Want we hebben ook een back gehaald.
Maar t is waardevol. Maar als CV vind ik m matig en daar is hij voor gekocht
Hij heeft op die positie toch pas 1 keer gestaan. Of heb ik het fout ?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 september 2026 - 17:29   quote  deeplink  
Nee 2x maar wel met Wata en daar ben ik dan weer geen fan van.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 06 september 2026 - 17:34   quote  deeplink  
3x zelfs. Tegen Sparta, toen kwam Wessels erin (voor Kraaijeveld) en kwam Marmol centraal te staan met St. Juste. Tegen Cambuur kwam Lopez erin (voor Watanabe) en kwam hij weer naast St. Juste. En tegen Ado begon hij centraal naast Watanabe.
DMD
 DMD - zondag 06 september 2026 - 17:35   quote  deeplink  
Ik vind dit dus de potentiële opvolger van Hancko.

Vind hem aan de bal zelfs nog comfortabeler en lijkt meer snelheid te hebben.
MightyAce
 MightyAce - zondag 06 september 2026 - 17:37   quote  deeplink  
Hancko is een defensieve killer. Marmol vooral comfortabel aan de bal. 2 hele andere profielen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 06 september 2026 - 17:37   quote  deeplink  
Regelmatig opkomend, ook in de 16, was hij een herhaaldelijk afspeelpunt. Balbehandeling viel zeker positief op.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 september 2026 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2026 - 17:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
3x zelfs. Tegen Sparta, toen kwam Wessels erin (voor Kraaijeveld) en kwam Marmol centraal te staan met St. Juste. Tegen Cambuur kwam Lopez erin (voor Watanabe) en kwam hij weer naast St. Juste. En tegen Ado begon hij centraal naast Watanabe.
ah kijk de feiten op een rij !
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 08 september 2026 - 20:16   quote  deeplink  
Mármol over kennis van Barça: "Dat kan wel belangrijk zijn morgenavond"

IMG-0401.webp

Mika Mármol kan zich niet heel veel herinneren van de tijd dat Giovanni van Bronckhorst nog speler was bij FC Barcelona, maar uiteraard weet de verdediger van Feyenoord wel dat zijn huidige trainer onderdeel uitmaakt van de clubgeschiedenis met de gewonnen Champions League. Ook dit jaar ziet Mármol de Spaanse grootmacht als titelkandidaat.

"Barcelona is sowieso een van de favorieten om deze competitie te winnen", vertelt de linkspoot op het persmoment over de komende tegenstander in de Champions League. Mármol ziet het in ieder geval als een voordeel dat zijn team aanvallend over Anis Hadj Moussa kan beschikken om meer gevaar te creëren. "Het was iets tussen hem en de club, maar ik ben vooral heel blij dat hij nog met ons is."

De kans is groot dat Mármol woensdagavond weer als linksback aan de aftrap staat, terwijl hij eigenlijk is gehaald voor een plek in het centrum. "Ik denk dat er niet veel verandert voor mij. In de jeugdopleiding heb ik ook altijd vanaf links gespeeld en ik denk dat ik me goed kan aanpassen. Ik voel me er zeker op mijn gemak en speel ook graag op die positie."

Als het gaat over FC Barcelona, focussen de journalisten vooral op uitblinker Lamine Yamal. Voor Mármol is dit een vorm van onderschatting van de rest van het elftal. "Het is een fout om alleen aan Lamine te denken, want wij weten hoeveel kwaliteit Barcelona aanvallend heeft. Het is belangrijk om met zijn allen als team te spelen. We moeten elkaar helpen en vooral onze concentratie niet verliezen."

"Barcelona is goed begonnen en ze hebben veel gescoord in de eerste wedstrijden", vervolgt de Feyenoorder, die afkomstig is uit de jeugdopleiding van FC Barcelona. "De aanvallende kracht is groot, maar je moet als team spelen tegen zulke goede aanvallers. Ik ken de spelers wat beter en kan misschien inschatten wat voor acties ze zullen maken. Dat kan wel belangrijk zijn morgenavond."

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Mika Mármol topic

0.0057470