|
|
Stylzz
|
|
|
Zo is de stand tot nu toe.
Moet weg: Wellenreuter Nieuwkoop Juste Kasanwirjo Deijl Zerrouki Hwang Stengs Ivanusec Sliti Carrillo Nadje Malasomma
Mag weg: Lotomba Watanabe Moder Tengsted Zechiel Plug Borges Diarra Ahmedhodzic Steijn Bossin Smal Sauer Berger Beelen Kraaijeveld Van den Elshout ’t Zand Tabiri
Mag weg bij heel goed bod: Hadj Moussa (gouden zak met geld) Ueda (gouden zak met geld) Read (enorme zak met geld) Valente (idem) Bos (idem) Targhalline (Marktwaarde plus) Van Persie (Marktwaarde plus) Zinhagel Van den Elshout
Nieuw: Mármol Ferri Vanhoutte Hadidi
Definitief afscheid genomen: Trauner Benda Sterling Jeng Mitchell Andreev
Verhuurd Gardenier ❌ telt niet mee Bae ❌ telt niet mee Ouarghi ❌ telt niet mee Slory ❌ telt niet mee
Voor de internationale FIFA-regels gelden afzonderlijke maxima: Maximaal 6 internationaal uitgeleende spelers die onder de regeling vallen. Maximaal 6 internationaal ingeleende spelers die onder de regeling vallen.
Voor de binnenlandse KNVB-regels geldt hetzelfde principe: maximaal 6 uitgeleende spelers aan Nederlandse clubs; maximaal 6 ingeleende spelers van Nederlandse clubs.
De uitzondering geldt voor spelers die 21 jaar of jonger zijn (tot en met het seizoen waarin zij 21 worden) of die door de club zelf zijn opgeleid (minimaal drie volledige seizoenen of 36 maanden tussen hun 15e en 21e verjaardag geregistreerd).
Dordrecht mag nog maximaal twee spelers huren van Feyenoord. (Maximaal 5 naar 1 club) Feyenoord mag nog steeds het max aantal spelers verhuren, dus 6 internationaal en 6 Nationaal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 juli 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| 4 halen 1 betalen ook of dat nog net niet🤔 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 juli 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
En op twijfel wattanabe-zechiel, wattenabe wou een stap toch dacht ik? Dus anders ook wel goed op lijst
De rest op verhuur of verkoop dus prima
Wel wat zorgen over smal want zit ook allesbehalve stevig in mekaar is gebleken en mist al gauw 2/4 seizoen en dat laatste seizoen Twente en ook bij ons doorgezet en nog minder waarschijnlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Wel jammer dat Hadj Moussa in een rijtje vol puin word gezet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: das de beste die we hebben |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Vind het hele topic een beetje jammer.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Dacht ff dat het over de lamme zak van ging, maar dit gaat over de lamzakken bij Feyenoord. Top, eens zien de komende tijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha ook wel eens,Tussen moeten weg en die weggaan want levert je veel poen op zit nogal verschil (ueda,Moussa)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Tropische verassing Diarra zou ik zoiezo een kans geven want 0 vertrouwen en kans gehad en heeft vind ik wel aardige voorwaarden (kracht,snelheid) bij voorkeur samen met Sauer uitzoeken wie er achter hopelijk wel nieuwe aankoop zit
idem Borges, maar die zou ik bij vergelijkbaar aankoop bedrag wel van de hand doen want nogal twijfel of hij daarnaar nog kan leveren.
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Read vertrekt toch ook ws? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel veel geruchten omtrent hem ja, misschien een apart lijstje met mogelijke basis vertrekkers erbij
Bv wellie-read-moussa-ueda-wattebabe
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gevoelsmatig als je zon lijst zie lijkt het gehele selectie zoveel zijn het er
Sommigen echt wel onterecht natuurlijk op zon lijst na al bewezen diensten voor ons in het eerste of überhaupt trouwe dienst, (ja ook wellie trouwens)
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die zou ik houden nog een jaar tenzij monster bod |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Slaan jullie m lekker over 👍 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ahmedhodzic is ook niet overtuigend genoeg. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vind de aanpassing van de topic naam ook top . Ik doe mee 😂👍🏼 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Zo maar even dan. Zal even kijken of ik de selectie compleet kan maken, dan kunnen we de verschuivingen in de gaten houden |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Welke spelers missen we nog? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| 6 juli morgen, dit gaat niet goedkomen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Moder gaat foto's delen van Lech Poznan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Die gaat nog niet terug naar Polen lijkt mij. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee tis ook een roddel maar je weet het nooit na 2 mislukte buitenlandse transfers door vooral blessure gevoeligheid. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Wel beter zo ja, voor iedereen duidelijk zo, top werk👊 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Moest wel ff Malasomma opzoeken, die had ik nooit geraden als ze hadden gevraagd bij wie onder contract, compleet gemist hem jaar terug. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| 't Zand is er ook nog voor zover ik weet |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En Beelen, Kraaijeveld, Targhalline, Van den Elshout en Van Persie.
Hoeven niet per se weg, maar dan heb je de selectie wel compleet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Topictitel ziet er beter uit zo 👍 |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Slory pleite op huurbasis. Even je lijstje aanpassen Stylzz |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dan sta je gewoon op de loonlijst hoor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Aangepast Zal nog even uitzoeken hoeveel we er nog mogen verhuren. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
| Nog steeds 41 selectiespelers, pfffff |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Op de website zijn het er 33 die staan bij Feyenoord 1.
De verhuurde spelers zijn ook niet allemaal spelers van 1. Eigenlijk zelfs alle 4 O21
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juli 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| er mag onderhand wel wat beweging komen in het lozen |
|
|
|