|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Vandaag oefent Ajax in de eigen Johan Cruyff ArenA tegen Burnley FC na de gewonnen Conference Leaque uitwedstrijd afgelopen donderdag tegen Vojvodina.
Michel komt met een verassende opstelling, veel jeugd en aanvallend, zonder de gerenommeerde namen Blind, Klaassen, Godts en Berghuis
Heerkens; Gaaei, Bouwman, Baas, Henrique; Johnson, Ouazane, Mokio; Carrizo, Leonardo, Edvardsen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juli 2026 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Ook mooi dat Regeer en Wijndal niet spelen |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Dat laatste is wel het beste nieuws!! Voor de rest prima namen, leuk om die ook eens te zien!! |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Wat n namen ook bij de tegenstander.... Walker , Ramsey !! Mooi om te zien. Begroting van 15x die van ons ofzo?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2026 - 14:05 schreef bertus bikkel het volgende:Wat n namen ook bij de tegenstander.... Walker , Ramsey !! Mooi om te zien. Begroting van 15x die van ons ofzo?? Zo ongeveer wel ja 😂😂 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Gaaei wordt al direct voorbij gelopen pfff |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Het middenveld doet nog niet echt mee |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Is voornamelijk tegenhouden. Geloof niet dat onze spits al 1 goede bal heeft gehad. Maar ja, blijft oefenpotje.... |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| 1-0 na een goede actie van Carrizo scoort Bouwman |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2026 - 14:35 schreef bertus bikkel het volgende:Is voornamelijk tegenhouden. Geloof niet dat onze spits al 1 goede bal heeft gehad. Maar ja, blijft oefenpotje.... Inderdaad wordt hij te weinig gezocht |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Die Ouazane wordt een hele grote, wat een balbehandeling, sterk aan de bal ook |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Komt wel goed met Leonardo, ze moeten hem alleen wat vaker aan spelen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Je mist echt een kanjer op 6 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Uitblinker Ouazane scoort de 1-2 na een knappe voorzet van Konadu |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
| Toch knappe overwinning hoor!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Ja en een speler Ouazane in huis die we al een paar jaar niet meer gezien hebben in Amsterdam. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Helaas niet kunnen kijken maar ik begrijp dat ee weer hoop is. Hahaha gelukkig!
Alleen vraag ik me af waarom die vervanging van Henderson zo lastig is, hoor nu al zolang dat dit een prioriteit is om het team in balans te krijgen en toch komt er maarbgeen!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2026 - 11:27 schreef AkaS het volgende:Helaas niet kunnen kijken maar ik begrijp dat ee weer hoop is. Hahaha gelukkig! Alleen vraag ik me af waarom die vervanging van Henderson zo lastig is, hoor nu al zolang dat dit een prioriteit is om het team in balans te krijgen en toch komt er maarbgeen!!! Omdat de miljoenen van Steur op zijn aan Leonardo en Henrique, er zal eerst meer verkocht moeten worden. Waarschijnlijk gingen ze er van uit dat 1 of 2 spelers van het rijtje Sutalo, Gaaei, Itakura of Kaplan sneller waren verkocht.
een kanjer van een 6 is schijnbaar niet eenvoudig vast te leggen ook anders hadden ze die eerder gehaald |
|
|
|
|
p111
|
|
|
| Nou ben in afwachting,Kaplan waarschijnlijk NEC.Gaaei koopt niemand waarschijnlijk,hopelijk Sutelo nog wat geld opleverd.Itakura en Fritz jim blijven denk ik.Jansen en Konadu in de verhuur.Regeer word ook een moeilijke zaak vermoed ik. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Er kan best nog veel gebeuren, de transfermarkt is open tot 2 september |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2026 - 11:27 schreef AkaS het volgende:Helaas niet kunnen kijken maar ik begrijp dat ee weer hoop is. Hahaha gelukkig! Alleen vraag ik me af waarom die vervanging van Henderson zo lastig is, hoor nu al zolang dat dit een prioriteit is om het team in balans te krijgen en toch komt er maarbgeen!!! Er is geen geld. |
|
|
|