|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het oefenduel van vanmiddag is live te zien op KIJK. Via de website, mobiele app of smart-tv app volg je het slotstuk van de voorbereiding via een livestream op dit platform.
Ben benieuwd welke 11 spelers in de basis beginnen, waarschijnlijk zal er veelvuldig worden gewisseld. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Opstelling Ajax: Reverson; Gaaei, Johnson, Baas, Henrique; Abdalla, Mokio, Ouazane; Carrizo, Leonardo, Edvardsen.
Wissels Ajax: Heerkens, Wijndal, Regeer, Blind, Klaassen, Konadu, Gloukh, Berghuis, Arokodare.
ik hoop dat Arokodare nog gaat spelen, ben best benieuwd
Godts is er vandaag niet bij |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Ajax komt goed weg, balverlies Mokio waar het eigenlijk niet mag, met de bal op de lat als gevolg |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2026 - 14:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:Opstelling Ajax: Reverson; Gaaei, Johnson, Baas, Henrique; Abdalla, Mokio, Ouazane; Carrizo, Leonardo, Edvardsen. Wissels Ajax: Heerkens, Wijndal, Regeer, Blind, Klaassen, Konadu, Gloukh, Berghuis, Arokodare. ik hoop dat Arokodare nog gaat spelen, ben best benieuwd Godts is er vandaag niet bij Wen er maar vast aan....Godts heeft zijn laatste potje gespeeld voor ons, vrees ik |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2026 - 14:49 schreef bertus bikkel het volgende:[..] Wen er maar vast aan....Godts heeft zijn laatste potje gespeeld voor ons, vrees ik Ben ik ook bang voor, Cruyff wil hem behouden maar die gaat niet over het geld |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het ziet er tot nu toe niet flitsend uit maar dat is nooit tegen de "kleinere" clubs.
Gaan we ook dit seizoen vaker mee maken |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
| Wat willen we ook? Oefen potje met het B team in 30 graden....π
π |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Ouazane en Carrizo laten leuke dingen zien |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dat dan weer wel maar hier heeft Volendam ook last van π€π |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Penalty Ajax, doelpunt Leonardo |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Leonardo 3-0 met een kopbal maar jammer buitenspel |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
quote: Das ook weer waarπ
|
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
| Dadelijk de andere spits nog ff uitproberen... |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: En het gros van het forum is hem liever kwijt dan rijk. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik was daar ook bij, maar heb eerder laten weten aanvallend goed maar verdedigend heel zwak, hij hoeft niet perse weg maar zijn verdedigende kwaliteiten laten zeer te wensen over.
Ook Jordy probeert hem ergens te stallen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| En hier is hij dan eindelijk Arokodare |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Konadu laat het wel liggen 1 op 1 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Heerkens ook....man man wat een afgang |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| En reus Tolu scoort dan toch 1-3 |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote: Ja hij moet ook verdedigen en dat is zijn probleem |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
| Dat Gaaei niet kan verdedigen daar zijn we het met z'n allen over eens. Daarom zie ik heb graag op het middenveld en van daaruit hoog druk zetten. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2026 - 18:04 schreef hjf het volgende:Dat Gaaei niet kan verdedigen daar zijn we het met z'n allen over eens. Daarom zie ik heb graag op het middenveld en van daaruit hoog druk zetten. Dan zit hij zeer waarschijnlijk op bank, heb je geteld hoeveel middenvelders we hebben ? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2026 - 18:04 schreef hjf het volgende:Dat Gaaei niet kan verdedigen daar zijn we het met z'n allen over eens. Daarom zie ik heb graag op het middenveld en van daaruit hoog druk zetten. Dat is nou juist het probleem, op het middenveld heeft hij het overzicht niet. Zijn balverlies op rechtsback is al verschrikkelijk. Op het middenveld is dat niet minder en nog lastiger.
Dat het gros hem kwijt wil is helemaal niet gek. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2026 - 18:04 schreef hjf het volgende:Dat Gaaei niet kan verdedigen daar zijn we het met z'n allen over eens. Daarom zie ik heb graag op het middenveld en van daaruit hoog druk zetten. Hij komt techn/ook te kort. |
|
|
|