|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Michel houdt nog steeds de opstelling van vorig seizoen aan.
Met Dolberg in de spits, Wijndal op zijn vertrouwde linksback plaats. Ook Godts staat in de basis opstelling
Het is duidelijk dat Ajax onder Cruyff van een aantal spelers afwillen gezien deze opstelling
Alle nieuw aangetrokken zitten op de reservebank ook ter Stegen en Julian Brandt zijn er bij
4-0 |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Ouwe hap weer....etalage wedstrijd volgens Ziggo sport. 2-1 winst. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
| En toch doet Ajax het toch ook best leuk |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
| Wat wordt ik ook blij om blind zo te zien. Die man heeft zo veel overzicht. Heel belangrijk voor Ajax dit. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
| En nu hoog inzetten voor Wijndal, 10 miljoen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
| Dit had Ajax ook wel nodig zeg, een speler met vernuft en inzicht. Blind is met ervaring en coaching toen al belangrijk geweest. Je ziet nu weer hoe belangrijk dat is. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Missen ook nog veel hoor... Gelukkig speel je tegen nivo Ijsselmeervogels... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
| Natuurlijk is dit niet een heel goede tegenstander. Maar voetballend is jhet zeker beter en ijsselmeervogels is denk ik iets te laag🤣 |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Kansen verzilveren is al jaren een dingetje en das nog niet veranderd helaas.. Mocht Godts vertrekken, wordt het in creatief opzicht wel mager hoor. Moet nog iets bij. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Het is toch ongekend dit weer.... Hoe kan dit toch?? |
|
|
|
|
Godenzonen1990
|
|
|
| zo armzalig verdedigd jezus Bouwman. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
| Het is nu ook wel 3 keer dat Bouwman eigenlijk gewoon niet goed staat. Zeker niet allemaal Bouwman zijn fout he. Maar man. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Spelen op de nul gaat niet met Bouwman achterin lijkt het wel... Snel Blind met Baas gaan opstellen!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
| Ik vermoed dat hij Baas niet wil inzetten omdat je door Bouwman wat lengte hebt. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
| Je had al 7-0 voor moeten staan tegen deze kneuzen, echt ongekend. |
|
|
|
|
Godenzonen1990
|
|
|
| Ik vind Leonardo in de spits ook zo halfbakken tot nu toe |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
| De miskoo0 van de eeuw is hier. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
| Leonardo.....die kan er niet heel veel van in de eerste paar potjes.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Schaam jezelf oprecht helemaal kapot. Wat een arrogante wanvertoning is dit zeg. Zo zelfzuchtig en slecht.
Met alle respect, dit zijn amateurs waar je tegen speelt. Optimisme is er echt veel te vroeg.
En die Leonardo, allemachtig zeg. Ik geef hem tijd, maar maak me echt zorgen. Die doet oprecht alles, alles fout. Niet eens richting doel die gozer he. |
|
|
|
|
Godenzonen1990
|
|
|
| Nog een laaangee weg te gaan. Dit is natuurlijk geen representatieve tegenstander. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
| En dan die laconieke pingel van Godts ook... |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
| PEC Zwolle wordt andere koek vrees ik... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Echt waar, wat een kutwedstrijd. Keek er na vorige week naar uit, maar dit was echt ongekend slecht.
Als Godts deze arrogantie op gaat zetten, zo snel als mogelijk verkopen. Leonardo doet echt nog meer fout dan mensen die geen condoom gebruiken!
En haal verdomme een 6, want die Regeer...
En blijkbaar heeft Henrique de vrouw van Michel Sanchez diep in het kontje geneukt, want als hij niet eens een minuut speeltijd krijgt, maak ik me echt zorgen. Wijndal was een drama na rust.
Nee, dit is echt arrogantie! Niets meer en niets minder. En ja, ik erger me er kapot aan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Juist daarom. Dit moet je gewoon 7/8-0 winnen. Iedereen staat diep, is zelfzuchtig en je hebt een spits die niet eens weet waar de goal staat.
Het is dat zijn statistieken anders uitwijzen, want anders gaf ik hem al op. |
|
|
|
|
Godenzonen1990
|
|
|
| Ook Carrizo. Hoelang heeft die gast nodig om te 'wennen?. Ik kan hem in geen enkele pot op een actie betrappen waarvan je denkt, daar spat de klasse vanaf. |
|
|
|
|
Godenzonen1990
|
|
|
quote:Op donderdag 06 augustus 2026 - 21:56 schreef Loetje het volgende:[..] Juist daarom. Dit moet je gewoon 7/8-0 winnen. Iedereen staat diep, is zelfzuchtig en je hebt een spits die niet eens weet waar de goal staat. Het is dat zijn statistieken anders uitwijzen, want anders gaf ik hem al op. Ja Leonardo man, als je hem ziet, denk dat je echt; zit je wel op voetbal. dan toch liever gewoon Dolberg. en hiervoor is gewoon 18 miljoen neergelegd |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 06 augustus 2026 - 21:57 schreef Godenzonen1990 het volgende:Ook Carrizo. Hoelang heeft die gast nodig om te 'wennen?. Ik kan hem in geen enkele pot op een actie betrappen waarvan je denkt, daar spat de klasse vanaf. Ook dat is veel te vroeg. Feit is wel dat hij echt letterlijk nog helemaal niets heeft laten zien.
Wat ik nu overigens wel vindt, is dat Michel nu moet kappen met die oude meuk op te stellen. Waarom speelt Henrique bijvoorbeeld helemaal niet? Je gaat me niet vertellen dat Wijndal beter is toch? |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
We hebben n betere spits op het bankie zitten. Tijd om onze ouwe troep te gaan opruimen. Dan kunnen we tenminste de beste 11 namen opstellen. Bij het zien van de begin opstelling, haakte ik al bijna af. Hopelijk nemen we Zwolle wel serieus, anders direct eerste puntverlies. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 06 augustus 2026 - 21:59 schreef Godenzonen1990 het volgende:[..] Ja Leonardo man, als je hem ziet, denk dat je echt; zit je wel op voetbal. dan toch liever gewoon Dolberg. en hiervoor is gewoon 18 miljoen neergelegd Oogt gewoon ontzettend nerveus. Deze jongen kon ook scoren bij Benfica, wat nog lastiger is als hier. Maar krijgt niet eens een bal op goal. Hoop dat hij heel snel zijn eerste maakt, want die staat momenteel echt voor lul.
De enige die echt als een verademing in viel, was Brandt.
Maar dit tegen Ierse amateurs, poh... |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Echt heel jammer, ik kreeg al echt weer een beetje hoop en zin om te kijken naar onze club. Dat heb ik jaren niet gehad. Vanavond leek het weer een beetje op vorig seizoen.... |
|
|
|
|
p111
|
|
|
| Nee maar sommige spelers in de etalage zetten via deze wedstrid |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 06 augustus 2026 - 22:04 schreef bertus bikkel het volgende:Echt heel jammer, ik kreeg al echt weer een beetje hoop en zin om te kijken naar onze club. Dat heb ik jaren niet gehad. Vanavond leek het weer een beetje op vorig seizoen.... Dat zeker niet, want vorig seizoen kregen we niet eens kansen.
Kansen zat, maar er zat gewoon arrogantie in en dat is niet terecht. En wat Ajax defensief de laatste 10 minuten deed, sloeg echt nergens op en hier was Michel ook verantwoordelijk voor. Iedereen staat zo belachelijk diep. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat is echt bullshit en geloof ik niets van. Dat risico kan Ajax nooit nemen.
Er zijn er nog teveel niet fit genoeg. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En mijn laatste irritatie vanavond was die Turkse scheidsrechter.
Dit is dus het nadeel van de Conference League, de arbiters zijn er ook naar. Man heeft echt 0 invloed gehad op de uitslag hoor, maar gewoon niet in staat om een keer door te laten spelen en echt ieder moment controle moeten pakken door maar te fluiten om niets. Echt, na Ajax de grootste irritatie vanavond. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Matige overwinning moet ik zeggen en hopelijk gaat Leandro ons nog heel blij maken in fe toekomst. Hij was niet ver van een afkeurend fluitconcert gisteren.
Godts was heerlijk maar nog altijd heel veel ruimte voor verbetering al maakt hij grote stappen als teamspeler! Maarja die pingel mocht hij niet missen!
Ben benieuwd wie hem gaat opvolgen, hoop niet Noa Lang. Als ik die gast alleen al hoor lullen ben ik al helemaal klaar. Gegeten en gedronken!!!
En Regeer op 6 blijf ik een positie vinden waar wij ons sterk kunnen en moeten verbeteren, vind hem een zwakke schakel.
Blind verrassend sterk maar verdedigend nog niet echt getest....
Wel heerlijk om ajax weer zo te mogen zien spelen! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
| Als ze gvd nou is die open kansen benutten dan had ik een heel ander gevoel gehad,en aub die Leonardo effe een paar weken naar de dietiste en extra training hij is te zwaar en niet fit genoeg. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
| Ook koos MÃchel Sanchez er voor om de grote aankopen op de bank te laten beginnen en spelers 'in de etalage' te zetten. 'De Ajax-trainer stelde een aantal spelers op, zoals Owen Wijndal, Anton Gaaei, Youri Regeer en Kasper Dolberg, die in de etalage werden gezet. De kwaliteiten van de huidige nummer vijf van Ierland werden terecht dusdanig laag ingeschat dat Sanchez spelers durfde te sparen voor de competitie-opening van zondag bij PEC Zwolle (14.30 uur).' |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Ben er bang voor dat morgen tegen Zwolle weer hetzelfde gebeurt.... Ouwe hap moet in de etalage. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Morgen staat Paes gewoon nog in de goal. En snap ik ook helemaal.
............... Paes ...................
......... Bouwman... Blind .............
Gaei .............................. Rosa
......... Brandt ... Mokio ..............
.............. Klaassen ................
Berghuis ......................... Godts
................ Tovyfee ................ |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Waar is Wijndal/ Henrique gebleven? Hij gaat niet starten met onze pinchhitter lijkt me... Gewoon Dolberg denk ik... Ik denk oprecht de opstelling van de start tegen Shelbourne. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Terwijl je eigenlijk met Rosa, Baas, Blind , Henrique zou moeten spelen vind ik. Brandt ipv Klaassen kan maar gaat hij de aanvoerder wisselen ? Voorin gewoon Berghuis-Dolberg-Godts lijkt mij... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 augustus 2026 - 21:49 schreef bertus bikkel het volgende:Terwijl je eigenlijk met Rosa, Baas, Blind , Henrique zou moeten spelen vind ik. Brandt ipv Klaassen kan maar gaat hij de aanvoerder wisselen ? Voorin gewoon Berghuis-Dolberg-Godts lijkt mij... Bouwman doet het ook niet verkeerd met Blind, lastig wie er buiten de boot valt.
Brandt heeft laten weten dat hij liever op 8 speelt, wanneer we met een 10 spelen dan kan Klaassen op 6 voorlopig, heeft daar vaker gespeeld.
Voorhoede blijft staan tot Dolberg en Godts verkocht zijn, mocht het niet werken komt Michel wel met een aantal nieuwelingen om toch de 3 punten binnen te harken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 augustus 2026 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|