|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2026 - 16:26 schreef Alexmem het volgende:Wat een afgang. Achterlijke wissels. Aanvoerder die na 60 minuten leeg is. Belg die alleen maar uit positie was. Read weer zwak en stuk. HM die alleen voor zichzelf speelt. Kraaijeveld die moet wijken voor niks en dan zwak invalt. Ueda die 5kg te zwaar is, geen bal raakt en 90 minuten moet blijven staan. Een keeper die geen fatsoenlijke redding maakt. Er zijn maar weinig lichtpuntjes. Marmol, Zechiel en st Juste. Helemaal eens. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ja en nu?????? Stoppen! |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ja stoppen met raar wisselen. Dat kan normaliter bij 3-0 in de eigen Kuip wel, maar niet bij 2-0. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Stop jij nu eerst maar eens met die drank Ouwe Paler |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Geen druppel vandaag 😀 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Bij pisvee en 020 ook? Het is altijd zo, dat in het begin van de competitie iedereen van iedereen kan winnen. Nu heb je nog tijd om je te versterken, ik denk dat dit ook gaat gebeuren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2026 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Boeit ons dat? Wij hebben een onsamenhangende selectie en een matige trainer En een hoop rommel waar we niet vanaf komen.
Sterkte alvast. Gio out rond de kerst |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Ik wil alleen wijzen dat ,de top 3 nog nog niet op sterkte zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dan zal ik je alvast een voorspelling doen. Bij ons komt er weinig meer bij en vertrekt er ongeveer net zo veel. Dus grosso modo gaat dit t zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2026 - 19:25 schreef Stylzz het volgende:[..] Boeit ons dat? Wij hebben een onsamenhangende selectie en een matige trainer En een hoop rommel waar we niet vanaf komen. Sterkte alvast. Gio out rond de kerst Ook weer overdreven. Wel duidelijk dat hij iets moet. Zo niet, volgende. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2026 - 19:32 schreef Stylzz het volgende:[..] Dan zal ik je alvast een voorspelling doen. Bij ons komt er weinig meer bij en vertrekt er ongeveer net zo veel. Dus grosso modo gaat dit t zijn. Dat denk ik ook. En het heeft allemaal aan RvP gelegen. Het is gewoon een dramatische selectie en die patatbakker doet niet waar hij voor is aangenomen. Ah nee wacht, je mag het hier niet zeggen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik dacht werkelijk dat de basis opdracht had om met enige handrem die 1e helft te spelen. Minder dominant dan tegen Sparta. Nee dus. Tegenstanders weten nu al dat de pijp na een uur leeg is, doen omzettingen en Feyenoord herpakt niet meer. |
|
|
|