|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Brandt en Leonardo spelen, ben benieuwd of Leonardo eindelijk gaat scoren. Carrizo vervangt Berghuis, voor de rest weinig verrassends
Opstelling AJAX: Paes, Gaaei, Bouwman, Blind, Wijndal, Regeer, Mokio, Brandt, Carrizo, Leonardo, Edvardsen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Godts speelt niet, Het schijnt dat er een verhoogd bod binnen is van PSG |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Bouwman waarom geel pakken? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Bal wordt van richting veranderd 1-1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 augustus 2026 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Gaaei 1-2 scoort toch regelmatig |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Wat ik opvallend vind is dat Wijndal en Gaaei onder Michel steeds beter worden |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Die krijgen ook veel speeltijd in de etalage voorlopig. Enige jammere van die 2 is dat ze niet kunnen verdedigen😅 Wat n drama is dit trouwens met deze voorhoede.. Als je deze een heel jaar laat staan maken ze samen misschien 2 goals. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Niet te hopen dat we zondag weer met dit etalage elftal gaan spelen want dan zie ik ons niet winnen van Heerenveen. We hadden al moeite met 11 spelers van PEC.... Deze Ieren mogen toch niet 2x een goal maken tegen ons? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 - 21:50 schreef bertus bikkel het volgende:Niet te hopen dat we zondag weer met dit etalage elftal gaan spelen want dan zie ik ons niet winnen van Heerenveen. We hadden al moeite met 11 spelers van PEC.... Deze Ieren mogen toch niet 2x een goal maken tegen ons? Je ziet in de 2e helft dat onze linksekant helemaal open ligt, komt dit omdat Blind is vervangen door Baas ? De organisatie is totaal weg |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| 2-2 goed verdedigd Gaaei en Wijndal...pffff |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
1-2 buitenspel maar de verdediging zag er weer niet goed uit
Gelukkig daar hebben we Dies Janse en Henrique |
|
|
|
|
Godenzonen1990
|
|
|
| ik ben ingeschakeld tijdens de rust. Alsof ik naar een amateurteam aan het kijken ben. Wat speelt Ajax weer bedroevend zeg |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Ik durf het bijna niet te zeggen maar het spel gaat echt weer lijken op vorig seizoen. Het wordt met zoveel wissels ook niet beter... |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Als we toch zonder Godts moeten gaan spelen, wordt het zoveel slechter en voorspelbaar. Dat scheelt op dit moment alles. Ik ben wel van mening als we echt de sterkste 11 opstellen dat het beter is maar dan moet er nog wel wat bij komen om mee te doen.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Jordy had het over twee buitenspelers er bij, nou het klopt exactly, zo wel op links als op rechts. Van Carrizo en Edvardsen komt weinig gevaar |
|
|
|
|
Godenzonen1990
|
|
|
| mijn god man serieus. wat is voor hem neergelegd 12 miljoen?! dat is toch niet verdedigen meer. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Nu wel 2-2 ben wel van mening dat ter stegen 1 van de 2 had gehad |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Het is serieus niet best allemaal, Michel weet niet wat hij ziet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Heel snel een gesprek met Sanchez, dat die moet kappen met deze waanzin! De hele 2e helft sta je compleet met die oude teringmeuk te spelen en je wordt fucking weggespeeld door fucking Shelbourne. Je moet hem eigenlijk gewoon verliezen. Echt, na rust exact zoals vorig jaar. Dan kan Michel gaan lopen janken, dit doet hij en hij alleen.
En wat ik nog walgelijker vindt, niemand is teleurgesteld bij die 2-2 he. Het boeit gewoon niet. We staan echt compleet voor lul.
Belachelijk, echt waar. Doe je dit tegen Sion, lig je eruit. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
| En Henrique kan niet verdedigen en Ouazane moet je nooit meer inbrengen. Die flikker dribbels om het dribbelen, legt de bal werkelijk niet een keer af. Daar heb je op deze manier helemaal niets aan. Maar dit is niets nieuws met Marrokanen. Paes is een teringkeeper en Michel is gestoord met deze opstellen en fucking 3 verdedigers... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 - 22:38 schreef Loetje het volgende:Heel snel een gesprek met Sanchez, dat die moet kappen met deze waanzin! De hele 2e helft sta je compleet met die oude teringmeuk te spelen en je wordt fucking weggespeeld door fucking Shelbourne. Je moet hem eigenlijk gewoon verliezen. Echt, na rust exact zoals vorig jaar. Dan kan Michel gaan lopen janken, dit doet hij en hij alleen. En wat ik nog walgelijker vindt, niemand is teleurgesteld bij die 2-2 he. Het boeit gewoon niet. We staan echt compleet voor lul. Belachelijk, echt waar. Doe je dit tegen Sion, lig je eruit. Edvardsen en Carrixo komen grandioos te kort, het middenveld met Mokio en Regeer ook niet. Tolu en Ouazane brachten nog iets.
Ter Stege altijd in de basis laten staan |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Leek helemaal nergens op dit. Wat n gerommel en gehussel met spelers. Komende wedstrijden zonder Godts zullen heel lastig worden met een voorhoede die niet scoort en een verdediging die niet kan verdedigen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 - 22:42 schreef Loetje het volgende:En Henrique kan niet verdedigen en Ouazane moet je nooit meer inbrengen. Die flikker dribbels om het dribbelen, legt de bal werkelijk niet een keer af. Daar heb je op deze manier helemaal niets aan. Maar dit is niets nieuws met Marrokanen. Paes is een teringkeeper en Michel is gestoord met deze opstellen en fucking 3 verdedigers... Klopt dat hij zijn acties te ver door drijft, komt ook dat de overigen niet vrij staan of lopen maar laat zien dat hij kan voetballen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 - 22:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Edvardsen en Carrixo komen grandioos te kort, het middenveld met Mokio en Regeer ook niet. Tolu en Ouazane brachten nog iets. Ter Stege altijd in de basis laten staan Ouazane bracht precies helemaal niets! Waarom niet een keer verder kijken dan de bal, of zijn 3 kwart van de kijkers echt zo naïef?! Het eerste is dat die niet op zijn poten kan blijven staan. Het 2e is dat hij louter dribbelt en niet een keer afspeelt, laat staan overspeelt. Plus hij lijdt constant balverlies in de as.
Carrizo had vorig jaar al veel gebruikt moeten worden. We komen op veel te veel posities nog tekort. En waar haalt Michel verdomme het lef vandaan om na rust met 3 verdedigers en met het elftal van vorig jaar te gaan spelen. Ik ben fan van die man, maar als hij dit nog een keer flikt, mag die van mij terug naar Girona. Dan snap je het namelijk niet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 - 22:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Klopt dat hij zijn acties te ver door drijft, komt ook dat de overigen niet vrij staan of lopen maar laat zien dat hij kan voetballen Oh jawel hoor. Tot 3x toe staan er 4 man vrij en loopt hij de drukte in tot die de bal kwijt is. Kijk de beelden maar terug.
Maarja, dribbelen... Dat is tegenwoordig de norm om iemand goed te noemen. Echt, wat een disfunctioneren van die speler. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 - 22:46 schreef bertus bikkel het volgende:Leek helemaal nergens op dit. Wat n gerommel en gehussel met spelers. Komende wedstrijden zonder Godts zullen heel lastig worden met een voorhoede die niet scoort en een verdediging die niet kan verdedigen. En die 6 moet gaan komen en een flankspeler en misschienwel meer. Regeer moet je gebruiken als slot op de deur. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 - 22:51 schreef Loetje het volgende:[..] Oh jawel hoor. Tot 3x toe staan er 4 man vrij en loopt hij de drukte in tot die de bal kwijt is. Kijk de beelden maar terug. Maarja, dribbelen... Dat is tegenwoordig de norm om iemand goed te noemen. Echt, wat een disfunctioneren van die speler. Hij vindt zich al wel een hele vent, grote spelers zoals Brandt moeten hem hier op aan spreken zoals hij ook Godts al heeft aan gesproken.
Over heel de wedstrijd genomen vind ik dat de voorhoede te apatisch staat af te wachten, weinig beweging, het middenveld kon de bal niet altijd kwijt, hier door te veel balverlies.
Henrique is net als Wijndal verdedigend niet best |
|
|
|
|
Godenzonen1990
|
|
|
| Die tenenkrommende interviews met Michel, zo'n gebrekkig Engels. Als je op dit niveau werkt, moet je gewoon vloeiend Engels spreken. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Michel kan het goed verwoorden in het engels, man man... 😂😂😂 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 - 22:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hij vindt zich al wel een hele vent, grote spelers zoals Brandt moeten hem hier op aan spreken zoals hij ook Godts al heeft aan gesproken. Over heel de wedstrijd genomen vind ik dat de voorhoede te apatisch staat af te wachten, weinig beweging, het middenveld kon de bal niet altijd kwijt, hier door te veel balverlies. Henrique is net als Wijndal verdedigend niet best Henrique doet gewoon helemaal niets in de 1 tegen 1.
Er moet echt op beiden flanken nog iets gaan komen. Het is te bizar voor woorden hoe erg sommigen tekort schieten.
De enige met een voldoende was Gaaei. En Tolu viel redelijk in De rest apathisch slecht. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
En wederom afgetroefd op inzet!
Herhaling van vorig seizoen! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Nou duidelijk de B keus heeft zijn kans weer gehad in de etalage.Helaas kunnen ze die gasten beter op het waterlooplein stallen misschien dat ze daar nog wat centjes kunnen vangen.Ik ben ook wel nieuwsgierig naar die gasten die constant lopen zeiken over Berghuis en dat die Coruso moet spelen nou,dat was duidelijk die heeft nog een lange weg te gaan.Onze keeper Paais is en blijft een dramatisch slechte keeper.Baas is en blijft de breedte speler bij uitstek en kan nog niet in de schaduw staan van Blind.Bouman moet een 2 weken stage lopen bij een K1 vechter want met dit watjes gedrag (groot talent zeker) komt hij niet verder.Wijndal was weer Wijndal drama en staat vanaf morgen op het waterlooplein.Mokio heeft concentratie problemen en doet het liever moeilijk als makkelijk(dat bevestigd hij ook zelf) maar kan veel beter.Onze Marrokaans talent Soane heeft zeker te horen gekregen dat hij alleen maar mag dribbelen en vanaf eigen veld moet proberen een goal te maken,stop daar mee en laat hem weer met beide benen op de grond komen.Edvartsen moet op atlethiek gaan bij Bolt en co die komt nog geen boom voorbij.Nou dan hebben wij nog Lorenzo van 20 miljoen,die is rijp voor een vakantie met Robinson 1 maand dan is hij op gewicht en kunnen ze hem bij Ajax weer leren voetballen.Brand zal zich wel rot gesprokken zijn van deze B keus normaal zie je dit niveau in de derde divisie.Nou als laatste doodvogeltje Regeer die nu op zijn 21ste al trager en handelings snelheid heeft als een schildpad op leeftijd,het is voor mij ONBEGRIJPELIJK dat deze nobody die alleen maar op de grond ligt nog steeds opgesteld word.Deze man raak je zelfs op het waterlooplein niet kwijt,ik denk gewoon afgeven bij AFC met een zakcentje toe.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 augustus 2026 door p111 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 - 23:08 schreef Loetje het volgende:[..] Henrique doet gewoon helemaal niets in de 1 tegen 1. Er moet echt op beiden flanken nog iets gaan komen. Het is te bizar voor woorden hoe erg sommigen tekort schieten. De enige met een voldoende was Gaaei. En Tolu viel redelijk in De rest apathisch slecht. Volledig mee eens, op beide flanken komen we te kort maar goed ik ga in herhaling |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Onze jongens zijn grote stadions gewend, en grotere clubs als tegenstander en ze hadden al een ruime voorsprong. We winnen wel even van die boerenpummels, dit zat gisteravond in die koppies.
Ze moeten hun eigen diep schamen, ik hoop dat ze nu wakker zijn voor Heerenveen!!! |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Als we nu eens gewoon starten met onze eerste keeper op te stellen...die overigens veel te goed is voor ons maar ja , laten we heel blij zijn en hopen dat hij heel blijft. Daarvoor gewoon heel simpel Blind, Rosa , Baas en Henrique. Dan heb je n prima basis achterin staan. De rest ervoor zou ik Klaassen en Berghuis opstellen ook al zijn die op hun retour en daaromheen maakt het niet veel uit, lood om oud ijzer als Godts er niet meer bij is. Tolu mag basis van mij...en uiteraard Brandt. De rest, weg ermee!! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
........... Ter Stegen .........
....... Bouwman ... Blind ......
Gaaei ..................... Rosa
.......Klaassen ... Brandt .....
........... Berghuis ............
Carizzo.................. Aankoop
........... Tolu ................ |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 - 10:54 schreef AkaS het volgende:........... Ter Stegen ......... ....... Bouwman ... Blind ...... Gaaei ..................... Rosa .......Klaassen ... Brandt ..... ........... Berghuis ............ Carizzo.................. Aankoop ........... Tolu ................ Je hebt geen 6 zowel klaasen als Brandt zijn dat niet. Gaaei weg en Rosa daar staan en probeer Baas maar op 6 met Brandt en Klaasen/Mokio Dus op dit moment ga ik toch voor Terstege Rosa-Bouman-Blind-Henrice Baas Klaasen-Brandt Berghuis-Dolberg-Godt. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Carizzo - Mokio-Souane- Tolo - Jansen Johnson Boudina als jonge talenten op de bank.
Regeer/Gaaei/Sutelo/Wijndal Edvartson verkopen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 - 10:43 schreef bertus bikkel het volgende:Als we nu eens gewoon starten met onze eerste keeper op te stellen...die overigens veel te goed is voor ons maar ja , laten we heel blij zijn en hopen dat hij heel blijft. Daarvoor gewoon heel simpel Blind, Rosa , Baas en Henrique. Dan heb je n prima basis achterin staan. De rest ervoor zou ik Klaassen en Berghuis opstellen ook al zijn die op hun retour en daaromheen maakt het niet veel uit, lood om oud ijzer als Godts er niet meer bij is. Tolu mag basis van mij...en uiteraard Brandt. De rest, weg ermee!! Carrizo, tikkie links of rechts of een voorzet in niemandsland, dus eens met Berghuis want zijn voorzetten komen meer aan, nog niet in de buurt van assistkoning Tadic maar alla... Op rechts en links kom je dus te kort want Edvardsen is meer geschikt voor de keukendivisie.
Dus voor beide kanten versterking Jordy, er is totaal geen dreiging!
Klaassen meestal op 10 heeft in een vorige periode bij Ajax met naast hem Gravenbergh (op 8) gespeeld op 6 als ook bij Werder Breemen stond hij op 6, het lijkt wel of iedereen bij Ajax dit vergeten is!!!
Ook was Baas een allerbeste linksback, wil daar liever niet spelen maar goed niet zeiken
Brandt op 8 en Gloukh (gemist gisteren) op 10
Ouazane op links en Tolu in de spits.
....................Ter Stegen....................
..Rosa........Bouwman.......Blind...........Baas..
..................Klaassen......................... ..............................Brandt............... .......................Cloukh......................
..Berghuis............Arokodare...........Ouazane..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 augustus 2026 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Prima zo, tegen Heerenveen en Sion. Intussen wel ff het geld van Godts investeren in een 6 en 2 buitenspelers. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 - 17:30 schreef bertus bikkel het volgende:Prima zo, tegen Heerenveen en Sion. Intussen wel ff het geld van Godts investeren in een 6 en 2 buitenspelers. juist |
|
|
|