|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
| En weer staat die Leonardo een ander in de weg. Wat een verschrikkelijke miskoop is dit zeg. Wat een schande, die dikzak. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Henrique is echt zo'n, zo'n ontzettend domme speler. Hier ziet geen druppel intelligentie in. Als je ziet hoe die verdedigd en wat hij ook hier weer doet.
En zo'n vrije trap, die laat je verdomme Brandt nemen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Regeer, ga lekker bij Monuta werken! Wat een kutploeg! Wat een ongelooflijke kutploeg.
Wat een rotzooi, wat een rotmeuk, wat een gevallen topclub is dit.
De schande is met de week groter. Opflikkeren, met deze hele club. Er deugt helemaal niets van. Aankopen kloppen niet, defensief niets gedaan, trainer maakt fout op fout en er gebeurd exact hetzelfde als de afgelopen jaren.
Niets meer en niets minder. Cruijff met zijn kanonnen... het enige kanon wat ik zie, is die van Hezbollah |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2026 - 18:28 schreef Loetje het volgende:Edvardsen aanvoerder? Echt, de penis van de krantenverkoper verdiend nog sneller die band om. Hahaha ja sorrij obdanks dat het kut is |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Tolu voortaan 90 minutten in de spits met Cloukh achter hem coach!
Brandt niet gezien |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een ongekende meuk is dit. Laat gewoon duidelijk zijn, deze fouten gebeuren al zo lang, met dezelfde spelers. Dit Ajax kan niet beter.
Weer zijn op verkeerde momenten de verkeerde spelers gekocht. Weer staat de as niet als eerste en weer zijn de gevolgen hetzelfde. En dit mag je ook Cruijff aanrekenen. Ken verdomme je prioriteiten. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Het blijft allemaal zo voorspelbaar... Je voelt vooraf al dat het de laatste potjes bergafwaarts gaat en dan ook nog je enige topper verkopen....dan is het gewoon weer hetzelfde als afgelopen jaren. Het is niet anders. 2-2 blijft helaas mijn favoriet in de toto🥲😱 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2026 - 18:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:Tolu voortaan 90 minutten in de spits met Cloukh achter hem coach! Brandt niet gezien Tuurlijk niet, daar komt die zwaar tekort voor in het oorspronkelijk beoogde spel. Leonardo moet dat gaan doen.
En dan heb je nog steeds die achterste 6. Wat is dit slecht zeg. Gewoon weer de verkeerde prioriteiten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2026 - 18:46 schreef bertus bikkel het volgende:Het blijft allemaal zo voorspelbaar... Je voelt vooraf al dat het de laatste potjes bergafwaarts gaat en dan ook nog je enige topper verkopen....dan is het gewoon weer hetzelfde als afgelopen jaren. Het is niet anders. 2-2 blijft helaas mijn favoriet in de toto🥲😱 Het is nooit beter geweest. Vojvodina en Shelbourne zijn veredelde amateurs. Ook daar kreeg Ajax voorspelbare en bekende tegengoals.
Het is er gewoon niet.
En Michel staat allemaal geïrriteerd te doen, maar dan ben je wel echt naïef.
Nee, dan Farioli! Het spel was vreselijk, maar het enige haalbare met zijn spelers. Daar zat een tactiek achter die de ploeg aan kon.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2026 door Loetje -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Deze trainer heeft geen inzicht elke blinde paardelul zie die 2-2 aankomen,er zaten er een aantal flink doorheen en hij verdomd het om te wisselen,hij gaat gewoon wisselen als het telaat is dat betekend geen inzicht.Dat blijkt wel want hij steld nog steeds de slechtste speler van deze selectie op ,dan weet iedereen wie dat is mister nobody REGEER bij de aansluitings treffer hoeft hij alleen zijn been maar uit te steken.Ongelofelijk die Leonardo die is net zo snel asl de 60 jarige blinde schilpad van mijn buurvrouw.En die lange spits die vorige week ook al belangrijk was gaat hij 5 minuten voor tijd er in zetten wat een klasse trainer,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2026 door p111 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2026 - 18:32 schreef Loetje het volgende:Van wat een 100% kans van Ajax moet zijn, levert een kans op 2-3 op. De tering zeg. En weer die snol van een Regeer. Wat een tyfus slechte speler is dat zeg. Daarom dacht iedereen hij begint met een 6 te halen, dus niet. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2026 - 19:19 schreef p111 het volgende:Deze trainer heeft geen inzicht elke blinde paardelul zie die 2-2 aankomen,er zaten er een aantal flink doorheen en hij verdomd het om te wisselen,hij gaat gewoon wisselen als het telaat is dat betekend geen inzicht.Dat blijkt wel want hij steld nog steeds de slechtste speler van deze selectie op ,dan weet iedereen wie dat is mister nobody REGEER bij de aansluitings treffer hoeft hij alleen zijn been maar uit te steken.Ongelofelijk die Leonardo die is net zo snel asl de 60 jarige blinde schilpad van mijn buurvrouw.En die lange spits die vorige week ook al belangrijk was gaat hij 5 minuten voor tijd er in zetten wat een klasse trainer, Niet overdrijven, oke hij wisselde te laat maar die goal van Heerenveen kwam ook laat. Dit is pas de 1e wedstrijd thuis in de competitie, let wel de trainer scoort niet he...kijk in de 1e helft genoeg kansen gehad zodat we met 4-0 de rust in kunnen.
Dat hij Dolberg opstelt is omdat hij van hem af moet, Leonardo omdat hij hem toch de kans moet geven.
Ik zie ook liever Arokodare in de spits, dit gaat binnenkort ook gebeuren. Regeer mee eens maar Mokio is ook nog geen ster op 6, maakt ook genoeg fouten.
Wanneer alle spelers zijn aangetrokken en een aantal wedstrijden verder zijn kunnen we de trainer beoordelen, nu is dat nog te vroeg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2026 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Goed gezien van een aantal hier, de as is nooit hetzelfde en wordt constant gewisseld Als je in de as Ter Stegen-Blind-xxxxx-Brandt-Tolu hebt staan, dan heb je een prima kapstok voor de rest om zich aan op te trekken. Alleen heeft Ajax er nog nooit mee gespeeld, en dan ook nog Regeer ertussen als stoorzender.... Ziet dat stelletje pannekoeken dit nou niet? Je kunt nog beter Klaassen of Baas op 6 zetten dan Mokio of Regeer, zelfs Itakura is daar beter zolang je niks anders hebt, maar geen Regeer!!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2026 - 20:34 schreef bertus bikkel het volgende:Goed gezien van een aantal hier, de as is nooit hetzelfde en wordt constant gewisseld Als je in de as Ter Stegen-Blind-xxxxx-Brandt-Tolu hebt staan, dan heb je een prima kapstok voor de rest om zich aan op te trekken. Alleen heeft Ajax er nog nooit mee gespeeld, en dan ook nog Regeer ertussen als stoorzender.... Ziet dat stelletje pannekoeken dit nou niet? Je kunt nog beter Klaassen of Baas op 6 zetten dan Mokio of Regeer, zelfs Itakura is daar beter zolang je niks anders hebt, maar geen Regeer!!!! Klaasen kan heel goed op 6 dat heb ik al eerder aangegeven, bij Werder Breemen stond hij standaard op de 6 positie, daarvoor bij Ajax ook. Ik snap ergens ook niet dat hij Regeer op blijft stellen, overigens speelt Mokio op die positie ook niet foutloos We vallen in herhaling geloof ik, waarom stelt hij Dolberg op ? Waarom doet hij dit, hetzelfde verhaal als Regeer
Er is een overschot aan spelers, te hoge salariskosten. Het hoeft niet zo te zijn dan onze spaanse trainer dit in zijn eentje beslist, geloof me Cruyff zit overal tuseen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2026 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2026 - 19:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Niet overdrijven, oke hij wisselde te laat maar die goal van Heerenveen kwam ook laat. Dit is pas de 1e wedstrijd thuis in de competitie, let wel de trainer scoort niet he...kijk in de 1e helft genoeg kansen gehad zodat we met 4-0 de rust in kunnen. Dat hij Dolberg opstelt is omdat hij van hem af moet, Leonardo omdat hij hem toch de kans moet geven. Ik zie ook liever Arokodare in de spits, dit gaat binnenkort ook gebeuren. Regeer mee eens maar Mokio is ook nog geen ster op 6, maakt ook genoeg fouten. Wanneer alle spelers zijn aangetrokken en een aantal wedstrijden verder zijn kunnen we de trainer beoordelen, nu is dat nog te vroeg Het gaat er nu om dat je niet teveel punten verspeeld,en dat hij te laat wisselde is een domme fout je zag de 2-2 aankomen dus dan moet je handelen,daar is een trainer voor. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2026 - 22:39 schreef p111 het volgende:[..] Het gaat er nu om dat je niet teveel punten verspeeld,en dat hij te laat wisselde is een domme fout je zag de 2-2 aankomen dus dan moet je handelen,daar is een trainer voor. Dat deed hij toch met Tolu in te brengen als extra aanvaller, als hij weer een verdediger bij had gebracht zoals in Ierland, en er valt een doelpunt dan had hij het weer over zich heen gekregen, de aanval is de beste verdediging heeft hij gedacht, helaas jammer genoeg kwam die 2-2
Onze verdediging is eerder wat te verwijten, die is nog niet op volle oorlogssterkte, nu gaat Jordy misschien nog iets halen. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
De gehele traditionele top 3 heeft zijn eerste thuiswedstrijd 2-2 gespeeld dus nergens loopt het meteen foutloos, behalve dan AZ. Nu heel belangrijk om donderdag een goede uitgangspositie te halen voor de groepsfase in Europa,hopelijk spelen we dan eens met de sterkste as die we nu kunnen opstellen. Maar dat zou dan tevens weer een andere opstelling betekenen.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2026 - 23:23 schreef bertus bikkel het volgende:De gehele traditionele top 3 heeft zijn eerste thuiswedstrijd 2-2 gespeeld dus nergens loopt het meteen foutloos, behalve dan AZ. Nu heel belangrijk om donderdag een goede uitgangspositie te halen voor de groepsfase in Europa,hopelijk spelen we dan eens met de sterkste as die we nu kunnen opstellen. Maar dat zou dan tevens weer een andere opstelling betekenen.... Denk wel dat hij donderdag met het sterkste elftal speelt, nu moet hij ergens wel
Strategie...
Het valt mij namelijk op dat bijna alle voorgaande trainers van Ajax nooit met hun sterkste elftal speelden in het begin vd competitie tijdens de transfertijd.
Het kan zijn dat van bovenaf aangegeven wordt om sommige spelers te laten spelen zodat ze in het oog springen, maar het kan ook zo maar zijn dat de trainers nog niet tevreden zijn met het materiaal wat hij heeft.
Hij laat ze dan expres spelen zodat de technisch directeur op pad moet gaan voor meer kwaliteit zodat hij het wat makkelijker krijgt in de loop vd competitie want een trainer is afhankelijk van wat voor materiaal hij tot zijn beschikking heeft
Denk je nou echt dat Sanchez niet ziet dat Regeer te kort schiet, veel balverlies lijdt ? Die ziet zelfs veel meer dan wij, hij ziet ze dagelijks op de trainingen, toch stelt hij ze op.
Wat ik ook zie, hij weet net als wij dat Tolu Arokodare zijn beste spits is op dit moment maar toch speelt hij niet vanaf minuut 1, waarom ?
1) Ze moeten van Dolberg af, die brengt miljoenen op. 2) Daarna kie4st hij voor Leonardo want die moet minuten maken, zelfvertrouwen krijgen. 3) Hey het gaat fout, nu zet ik Tolu mijn beste spits in.
Een trainer doet iets met een achterliggende gedachte, natuurlijk gokt hij wel eens maar vaak is het strategie
Het is nu fout gegaan, aanstaande donderdag zal hij niet te veel gokken neem ik aan, dan hoop ik dat hij nu eens kiest voor zijn beste 11, maar het blijft de vraag... |
|
|
|
|
|